Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב בסביבות ה-50 אלף שקל, חריגה עד 60 אם תביאו איזו מציאה.

לא כלכך משנה הסוג העיקר שיהיה אמין- לא יראה הרבה מוסך, וחסכוני.

אוטומטי, היברידי , טריפטוניק- לא ידני או רובוטי.

פורסם

תפרט קצת יותר על דרישות- גודל,תא מטען,שימושיות,אבזור..

אחרת יש כ"כ הרבה רכבים,שקשה למקד אותך.

פורסם

בעקרון זה לאמא שלי, זה ליסוע לעבודה לקניות וזה..

שיהיה מרווח לא ענק אבל מרווח (לא מיני כאילו) לא צריך אבזור מיוחד. תא מטען לא צריך ענק אבל שלא יהיה 5 דלתות

העיקר שיהיה כמה שיותר אמין וחסכוני

פורסם

בנסיעות קצרות לעבודה וקניות חיסכון צריך להוות שיקול משני, כמה הרכב אמור לנסוע בשנה?

שנית, ההגבלה לסדאן מצמצמת מאוד את האפשרויות. האצ'בקים יותר נוחים לשימוש עירוני וגם תא המטען שם יותר שימושי.

 

בהגבלות שנתת אני חשבתי על יונדאי I25, רצוי בדגם ה-1.6 כי ה-1.4 חלש ורועש.

פורסם

אבל לא ממש חסכוניים, בעיקר הריו והI25 עם המנוע 1.4 והגיר 4 הילוכים.

הפורטה אולי אם נכנסת בתקציב הגרסה מ2011 עם הגיר 6 הילוכים.

*טיפטרוניק זה אופציה להעביר הילוכים בעצמך בגיר אוטומט, לא סוג של גיר.

פורסם

ממליץ לך לחפש סקודה פאביה ספייס,

רכב מהנה לנהיגה וחסכוני מאוד.

 

לחברי שדאגו לציין את הקיה ריו סדאן והיונדאי איי 25,

לא הייתי ממליץ,אני נוסע בקיה ריו מהעבודה והרכב לא חסכוני בעליל.

פורסם

פריוס שנת 2009 דור 2 נכנסת לך יפה בתקציב. מניסיון, אין משפחתית יותר חסכונית ממנה. תצטרך להתפשר על הדרישה הלא מובנת לרכב 4 דלתות, לפריוס יש 5.

מרווחת, לא ענקית, אמינה, נוחה, כיפית לנהיגה, שקטה.

נוסע בפריוס 2008

פורסם
מה אתם אומרים על הונדה שנתון 2011 או טויוטה 08?

 

איזו הונדה? איזו טויוטה? תן יותר פרטים!.

מעבר לזה: אם אתה מחפש רכב אמין ויד 2 חשוב איך טיפלו ברכב (אם יש היסטוריית טיפולים מלאה למשל)

וכמובן שהרכב יהיה חדש עד כמה שאפשר.

פורסם

אני חושב שקיה פורטה 2011 צריכה להכנס בתקציב שלך. אני לא מכיר את נתוני צריכת הדלק שלה (בטוח יש תותחים בפורום האלה שמדלקים תנתונים בעל פה) אבל לפי מה שאני יודע היא דיי חסכונית. מבחינת האמינות אתה יכול להיות שקט. חבר שלי נהג עליה במשך שלוש שנים והיא לא ראתה מוסך אפילו פעם אחת (מלבד טיפולים).

×
×
  • תוכן חדש...