Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

בעוד יומיים יש לי משפט על מהירות מופרזת. (

112 קמ"ש במקום 70 בכביש 4 בקטע הכביש מול רפא"ל)

פרטי האירוע בשירשור כאן.

מצ"ב הזמנה לדין:

New Doc 3_1a.jpg

 

אשמח לקבל טיפים על התנהלות נכונה מול התובע והשופט.

תודה !

VW Golf 2.0

פורסם
חסרים מלא פרטים, בן כמה אתה? כמה שנים יש לך רישיון? האם יש לך עבירות קודמות? אם כן, על מה ומתי?

 

אני בן 34, יש לי רשיון 16 שנה. הייתי נהג רכב קל גם בצבא.

היו לי שתי עבירות מהירות בדרך עירונית בשנים 2005 2006.

חגורת בטיחות ב 2007.

תמרור עצור ב 2008.

נהיגה משמאל לקו הפרדה רצוף ב 2010 - עבירה אחרונה.

VW Golf 2.0

פורסם

קופת שרצים לא קטנה, לפחות 2 העבירות האחרונות שלך חמורות מאד, לא פירטת לגבי עבירות המהירות הישנות.

יהיה עליך לנהל מו"מ עם התובע (הורדה של 2 קמ"ש תכניס אותך לתחום ה-750 ש"ח + נקודות, בלי משפט. אם לא ילך - אולקבל את פסק הדין או לבקש דחיה ולשכור שירותי עו"ד, הוצאה לא קטנה ולא בהכרח תציל אותך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

sperial, לצערו של הבחור אתה לא צודק.

בדרך עירונית ניתן דו"ח על סך 750 ש"ח ו 8 נק' על חריגה של 21 ועד 30

קמ"ש. במקרה הנ"ל מדובר על חריגה של 42 קמ"ש (לאחר הפחתה) בכביש המוגדר

כעירוני.

שים לב שסעיף העבירה בדו"ח הינו 6543 (מצ"ב ציטוט מהחנ"א):

31 קמ"ש יותר ומעלה

נהגת ברכב הנ"ל בדרך עירונית המסומנת בתמרור 426 במהירות של... קמ"ש

העולה על המהירות של... קמ"ש הרשומה בתמרור, בניגוד לתקנה 54 (א) לתקנות

התעבורה.

פורסם

לא שמתי לב שכתוב "מול רפא"ל" - אבל למיטב זכרוני (מלפני פתיחת כביש 22) זה בדיוק המעבר מקטע עירוני לקטע שאינו עירוני, לא זוכר אם בדיוק לפני או אחרי תחנת הדלק. אולי אפשר לבדוק ב-google street view, אבל הוא מעודכן ללםני כ-4 שנים (להבנתי כעת בהליכי צילום מחדש לצורך עדכון).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא שמתי לב שכתוב "מול רפא"ל" - אבל למיטב זכרוני (מלפני פתיחת כביש 22) זה בדיוק המעבר מקטע עירוני לקטע שאינו עירוני, לא זוכר אם בדיוק לפני או אחרי תחנת הדלק. אולי אפשר לבדוק ב-google street view, אבל הוא מעודכן ללםני כ-4 שנים (להבנתי כעת בהליכי צילום מחדש לצורך עדכון).

 

גם אני , זכרתי שאחרי רפא"ל מותר לנסוע 90. לא נסעתי בכביש הזה מאז שפתחו את "עוקף קריות".

לצערי, google street view לא זמין בקטע הכביש הזה.

VW Golf 2.0

פורסם
קופת שרצים לא קטנה, לפחות 2 העבירות האחרונות שלך חמורות מאד, לא פירטת לגבי עבירות המהירות הישנות.

יהיה עליך לנהל מו"מ עם התובע (הורדה של 2 קמ"ש תכניס אותך לתחום ה-750 ש"ח + נקודות, בלי משפט. אם לא ילך - אולקבל את פסק הדין או לבקש דחיה ולשכור שירותי עו"ד, הוצאה לא קטנה ולא בהכרח תציל אותך.

 

איך אני אמור לנהל מו"מ עם התובע ? לבקש ממנו "להוריד" 2 קמ"ש ? איך זה עובד בדיוק ? אתה מתכוון להסדר טיעון ?

VW Golf 2.0

פורסם

זה לא יעזור לך. הסעיף שנרשם לך, כפי שכבר כתבתי קודם, הוא סעיף ששייך לעבירות

מהירות בשטח עירוני. בשטח עירוני, החל מ 31 קמ"ש (לאחר הפחתה) ומעלה מדובר בהעמדה לדין.

אתה נסעת 42 קמ"ש (לאחר הפחתה) יותר מהמהירות המותרת, לכן הפחתה של 2 קמ"ש לא תעזור לך.

 

אם תבדוק ותמצא שקטע הכביש הוא בינעירוני, סביר מאוד שהוכחת הדבר תסייע לך.

פורסם
זה לא יעזור לך. הסעיף שנרשם לך, כפי שכבר כתבתי קודם, הוא סעיף ששייך לעבירות

מהירות בשטח עירוני. בשטח עירוני, החל מ 31 קמ"ש (לאחר הפחתה) ומעלה מדובר בהעמדה לדין.

אתה נסעת 42 קמ"ש (לאחר הפחתה) יותר מהמהירות המותרת, לכן הפחתה של 2 קמ"ש לא תעזור לך.

 

אם תבדוק ותמצא שקטע הכביש הוא בינעירוני, סביר מאוד שהוכחת הדבר תסייע לך.

 

זה אומר שהתובע יבקש שלילה ? האם במקרה כזה עדיף עליי לבקש דחייה ולקחת עו"ד ?

אם השופט נותן שלילה - האם היא נכנסת לתוקף מיידית ?

VW Golf 2.0

פורסם

להערכתי הלא מקצועית, כן.

 

תנסה להרים טלפון כבר עכשיו לאחד מעורכי הדין המומלצים ותתייעץ איתו

איך עליך לפעול מעתה והלאה בנושא.

פורסם

מספר שאלות הצילום של הדו"ח לא קריא לגמרי

 

אתה נ וסע מכיוון הקריות צפונה או בא מכיוון עכו דרומה?

 

בדו"ח מוזכרים שני תמרורים

 

האחד 424 = אתה נמצא בשטח עירוני והשני 426 = הגבלה של המהירות בקטע דרך מסויים.

 

לפי הדו"ח השוטר מציין שאתה נמצא בשטח עירוני על סמך תמרורים שנמצאים בהתפצלות של כביש 4 מכביש 22 מצפון , כלומר חלים על אלה הבאים מכיוון עכו.

 

האם משם הגעת?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

מוזר מאד. תחנת פז נמצאת בצידו המזרחי של הכביש (כלומר מדרום לצפון) וגם מקום הארוע מצויין "מדרום".

הבעיה שלי היא שלא מצאתי מפה שבה מצויינות אבני קילומטר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מספר שאלות הצילום של הדו"ח לא קריא לגמרי

 

אתה נ וסע מכיוון הקריות צפונה או בא מכיוון עכו דרומה?

 

בדו"ח מוזכרים שני תמרורים

 

האחד 424 = אתה נמצא בשטח עירוני והשני 426 = הגבלה של המהירות בקטע דרך מסויים.

 

לפי הדו"ח השוטר מציין שאתה נמצא בשטח עירוני על סמך תמרורים שנמצאים בהתפצלות של כביש 4 מכביש 22 מצפון , כלומר חלים על אלה הבאים מכיוון עכו.

 

האם משם הגעת?

 

נסעתי מכיוון הקריות לכיוון עכו. השוטר הסתתר ביציאה מתחנת דלק פז מול רפא"ל.

VW Golf 2.0

פורסם (נערך)

לא לקחתי עו"ד.

אתמול היה מועד המשפט. להלן העסקה: 3 חודשי שלילה על תנאי למשך 3 שנים + 900 שח קנס.

מה דעתכם ?

עריכה אחרונה על ידי maxotto

VW Golf 2.0

×
×
  • תוכן חדש...