Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השריטה נגרמה בגללי, פתחתי בטעות את המכסה מנוע כשהזרוע של הוישר היה מורם, וזו התוצאה.

אני פוחד שיתחיל להחליד ולהתנפח מתחת לצבע מסביב..

 

איך מתקנים את זה? רצוי לבד..

 

01b1c013762041a10622dede27164467.jpg

פורסם

1. שיוף קל עם נייר 2500 GRIT

2. ניקוי עם קצת IPA (אלכוהול)

3. קונים צבע בהתאם לקוד צבע הרכב וצובעים עם מכחול

4. המהדרין יכולים לשייף שוב כדי להחליק את המקום

 

פורסם

היה לי את אותו סיפור ברכב באותו המיקום, הבעלים הקודם כנראה הרים את המגב והברזל פגע במכסה המנוע. במידה והמכה עמוקה מדי אפשר לשייף קצת ולצבוע.

 

פורסם
יוגב, הסימן ממש על סוף הפח לקראת המגב.

ממש לא רציני לדעתי.

 

 

את זה אני רואה. זה רחוק משריטה.

בסה"כ שפשוף קל ופשוט לתיקון -מעבר עם פוליש ומעט צבע מסדרים יופי את המקום.

 

לכן לפני שממליצים על שייף עם נייר חשוב להבין (דרך תמונה) על מה מדובר.

פורסם

חמישה מעברים עם נייר שיוף 2500 לא יעשו שום נזק למי שיודע מה הוא עושה. כן חשוב לשייף את המשטח כדי שיהיה "מוכן" לקבל את הצבע. אבל מסכים איתך, זה לא קריטי למקרה הזה, אפשר גם פוליש, IPA וצבע.

 

×
×
  • תוכן חדש...