Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אנו מתלבטים כבר זמן רב איזה רכב לקנות אז נשמח לעזרתכם:

 

אנחנו זוג + תינוק

 

הרכב יהיה הרכב העיקרי שלנו (יש לנו בנוסף אלטו) הרכב ישמש ביומיום לנסיעות לעבודה בכביש עירוני כ-7 קילומטר יום + נסיעות פעם ב בערב ובסופי שבוע נשתמש רק בו ואנו אוהבים טיולים ורוצים שיהיה מקום לצידנית, תיקים וכו' בנוסף לטיולון של התינוק

 

בנוסף מתוכנן ילד נוסף בשנים הקרובות ואנו רוצים להחזיק ברכב 5 שנים

 

מעוניינים ברכב:

אוטומטי

בטיחותי

אמין עם טיפולים זולים

חסכוני בדלק

תא מטען גדול יחסית

עדיפות למרכב 5 דלתות

משנת 2012 והלאה

 

פחות חשוב לנו אבזור, חווית נסיעה אבל שלא יהיה רועד

 

מוכנים לחרוג מעט מהתקציב

 

מתלבטים בין הקיה ריו, פורד פיאסטה (למרות שכשהכנסו אליו את הטיולון לא נשאר הרבה מקום..), יונדאי I20, סוזוקי סוויפט או אולי רכב גדול יותר שהיה בליסינג I30 או מאזדה 3 אבל נשמח לקבל המלצה על כל רכב שנראה לכם שעשוי להתאים לנו

 

תודה רבה!

פורסם

הייתי בודק את השברולט סוניק,מחירים נוחים ויש לה תא מטען גדול של 500 ליטר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

את סוזוקי סוויפט אתם יכולים לפסול על הסף, יש לה את תא המטען הכי קטן בקטגוריה (והוא ממש קטן).

לשני ילדים+טיולים כל הסופר מיני למינהן (I20, פיאסטה וכו') יהיו כנראה קצת צפופות (נפח תא המטען לא עובר את ה300 ל').

כדאי לכם לעלות קטגוריה לכיוון משפחתיות (I30, מאזדה 3 וכד') שמציעות תא מטען קצת יותר מרווח אבל הגבלת התקציב עלולה להתנגש קצת עם הדרישה לשנתון הגבוה.

 

בנוסף, אני לא חושבת שאתם צריכים לתת משמעות רבה מידי לצריכת הדלק מכיוון שנראה שהרכב לא הולך ליסוע יותר מידי ולכן החיסכון יהיה מינורי וחבל לפסול דגם עם פרמטרים חשובים יותר עבורכם בגלל שישתה עוד ליטר למאה ק"מ.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
הייתי בודק את השברולט סוניק,מחירים נוחים ויש לה תא מטען גדול של 500 ליטר.

 

חשבנו עליה אבל צריכת הדלק האמיתית שראינו שאנשים ציינו באינטרנט היתה לא טובה 1ל 8 או 9 ולכן ירדנו ממנה

פורסם
את סוזוקי סוויפט אתם יכולים לפסול על הסף, יש לה את תא המטען הכי קטן בקטגוריה (והוא ממש קטן).

לשני ילדים+טיולים כל הסופר מיני למינהן (I20, פיאסטה וכו') יהיו כנראה קצת צפופות (נפח תא המטען לא עובר את ה300 ל').

כדאי לכם לעלות קטגוריה לכיוון משפחתיות (I30, מאזדה 3 וכד') שמציעות תא מטען קצת יותר מרווח אבל הגבלת התקציב עלולה להתנגש קצת עם הדרישה לשנתון הגבוה.

 

בנוסף, אני לא חושבת שאתם צריכים לתת משמעות רבה מידי לצריכת הדלק מכיוון שנראה שהרכב לא הולך ליסוע יותר מידי ולכן החיסכון יהיה מינורי וחבל לפסול דגם עם פרמטרים חשובים יותר עבורכם בגלל שישתה עוד ליטר למאה ק"מ.

 

לגבי רכב גדול יותר- מה עדיף: לרדת בשנתון או לקחת רכב מליסינג- מבחינת עלויות התיקונים של רכב בן 4+שנים לעומת הסיכון של הרכב מליסינג שפחות טופל טוב + קילומטרז גבוה יותר בדרך כלל?

 

האם לפי דעתך הנושא של הטיולים זה שיקול לרכב גדול יותר? אנחנו מכירים אנשים שמסתדרים עם טויטה יאריס עם שני ילדים..פשוט קשה לנו להחליט אם באמת אנחנו צריכים משפחתית ולא סופר מיני

 

לגבי צריכת דלק- אם זה פחות או יותר דומה אז באמת אין הבדל אבל למשל בין 1:8 ל 1:13 זה יוצא עוד 5000 ש"ח לשנה שזה כבר משמעותי..

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה צפוייה להיות הנסועה השנתית שלכם?

בהודעת הפתיחה כתבת 7 ק"מ ביום ומידי פעם נסיעות ארוכות וטיולים.

 

להסתדר במהלך השבוע עם רכב סופר מיני ושני ילדים כנראה שלא תהיה בעיה, אבל אמרת שאתם אוהבים לטייל. תחשוב כמה ציוד תצטרך לקחת איתך בבגאז' ואם בגאז שרק הטיולון די סותם אותו יספיק לכם.

 

לגבי השנתון, גם יד פרטית אינה מבטיחה לך רכב שמור ומטופל, כל מקרה לגופו. פשוט אם יש אקזמפלר שנמכר משמעותית נמוך יותר ממקבילים לו בשוק כנראה שיש סיבה לזה, אני לא מאמינה ב"מציאות".

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

הייתי מציע לבדוק את הסוזוקי SX4.

 

רכב משפחתי קומפקטי, אמין ביותר, בטיחותי, די חסכוני, זול לאחזקה, לדגם 4 דלתות תא המטען ענק.

 

רכב יחסית גבוה ולכן מתאים לטיולים כולל דרכי עפר. עכשיו בחג השבועות טיילנו בגליל המערבי וכאב לי הלב על בעלי המשפחתיות הרגילות שממש סבלו בשבילים שם.

 

ב- 60 אלף אתם יכולים למצוא 2010-2011 שמורה או בגלל שהאבזור לא נמנה עם רשימת הדרישות שלכם ניתן לדוג אקזמפלאר ברמת גימור GLA הלא מאובזר אבל חדש יותר.

פורסם
מה צפוייה להיות הנסועה השנתית שלכם?

בהודעת הפתיחה כתבת 7 ק"מ ביום ומידי פעם נסיעות ארוכות וטיולים.

 

להסתדר במהלך השבוע עם רכב סופר מיני ושני ילדים כנראה שלא תהיה בעיה, אבל אמרת שאתם אוהבים לטייל. תחשוב כמה ציוד תצטרך לקחת איתך בבגאז' ואם בגאז שרק הטיולון די סותם אותו יספיק לכם.

 

לגבי השנתון, גם יד פרטית אינה מבטיחה לך רכב שמור ומטופל, כל מקרה לגופו. פשוט אם יש אקזמפלר שנמכר משמעותית נמוך יותר ממקבילים לו בשוק כנראה שיש סיבה לזה, אני לא מאמינה ב"מציאות".

 

גם את ההודעה הזאת יכולת לנסח בלשון נקבה..אני בת ;-)

 

אני מאמינה שהנסועה השנתית שלנו תהיה 15000 ק"מ

 

אנחנו מתלבטים לגבי גודל הרכב כי כרגע אנו עם ילד אחד ויש מקום גם ברכב ולא רק בתא מטען לדברים..השאלה אם להשקיע ברכב גדול מעכשיו ואז נשאר איתו לפחות 5 שנים, אבל אז זה יהיה רכב ישן יותר ולכן הטיפולים יהיו יקרים יותר או לקנות עכשיו סופר מיני ואולי להשתדרג רק עוד 3 שנים

 

מה להערכתך עלות הטיפולים של רכב משנת 2011 5 שנים קדימה? למשל ה I30 או המאזדה 3?

פורסם

אין שום בעיה לרכוש רכב מהשכרה, לא רק ליסינג.

 

אם הולכים על רכב נפוץ, סגנון סיטרואן C4 או יונדאי I30, אז אפשר גם לרכוש משהו בלי פשרות כמעט - ז"א שלא צריך להתפשר על רכב עם ק"מ גבוה, לא צריך להתפשר על רכב עם כיפופים ודפיקות ולא רכב עם שריטות בדשבורד. אפשר באמת למצוא דברים שהם קרובים מאוד לחדש לגמרי.

 

אני הצלחתי לאתר עבור חמי בצורה הזו, קיה ריו בת 3 מליסינג, עם 78 אלף ק"מ ואפס בעיות. הרכב נראה מעולה והרגיש כחדש.

 

עד היום היא אצלו, הוא מרוצה עד הגג והכל בסדר, גם 4 שנים אחרי.

פורסם

יצא לך לנסוע על הקיה ריו שכתבת עליה בהודעה הראשונה? מנסיון של נסיעה עליו הוא אחלה רכב..

הוא תואם לקריטריונים שרשמת ואם דיברת על כוכבי בטיחות אז יש לו חמש..

פורסם

הקיה ריו רכב טוב..היה לבעלי בעבודה הקודמת ונהננו ממנו..אבל עכשיו אנחנו כנראה נלך על קיה סיד כי יש תא מטען יותר גדול

×
×
  • תוכן חדש...