Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחרונה נפתחה בפני האופציה לעבוד בתור נהג הפצה בשופרסל ONLINE, וכנראה שיש עוד הרבה מקומות כאלה.

לאחרונה התחלתי לעזור לחבר בימי חמישי-שישי, הוא עובד בשופרסל ONLINE באזור רמלה.

יש לו פורד טרנזיט שהוא קנה, עשה שינוי מרכב והוריד את כל הכיסאות ככה שיש המון מקום ובנוסף רישיון B תקף לגביו.

הוא מקבל 20 שקל לנקודה+טיפים

אצלי הקבלן הבטיח לפחות 30-40 נקודות ביום.

האם יש כאן אנשים שיכולים לספר על העבודה?אולי עבודה דומה?

אני שוקל לקנות פורד טרנזיט ולפתוח עסק על מנת שאני יוכל להביא קבלות לספק

תודה.

פורסם

קח בחשבון מע"מ ביטוח לאומי ומס.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

בנוסף - קח בחשבון, בהתאם לאזור החלוקה, את עלות דו"חות החנייה שתאלץ לשלם.

עם 35 נק' הפצה ביום (עם מספר חזרות לסניף לצורך איסוף), אתה תעבוד תחת לחץ.

במצב זה קשה לי מאוד להאמין שאתה תתחיל לחפש חנייה בכחול לבן(גם עולה כסף)/אפור בכל נקודת הפצה.

בקיצור, אלא אם כן זה קו בתנאים מאוד מסוימים (כמו למשל יישוב קטן ללא בעיות חנייה, עם הרבה לקוחות בתוואי שטח קטן - לא ריאלי

כל כך), המצב אינו משתלם כל כך, בטח לא כפי שאולי ניראה לך כעת.

פורסם

אכן

עניין הדוחות בעייתי במיוחד שיש נקודות עסקיים במרכז העיר. שם הפקחים שורצים בכל פינה.

לפעמים כדאי לצרף דחליל בהתאם לקו שישאר ברכב המונע

M-TECH E46

פורסם

זה יהיה ביבנה, לא מכיר כמעט מקום שאיו שם חנייה

הבנתי מחבר שפעם עבד בזה שאחרי כל ההוצאות הבן אדם מגיעה ל-12 אלף נטו.

רציתי לשאול פשוט האם זה נראה הגיוני?

פורסם

לגבי טיפים - לא הייתי מתבסס על זה ומכניס את זה לתחשיב (אם יש אז זה אחלה בונוס, אבל זה ממש תלוי

שירות + האוכלוסייה מולה אתה עובד + משתנים נוספים).

20 ש"ח כפול 35 נק' הפצה = 700 ש"ח ברוטו. לדעתי, זה סכום שישאיר אותך עם מעט כסף בכיס, בטח

אם להכליל את זה שתקבל מפעם לפעם דו"חות.

רכב שעובד בקו הפצה עירוני, בטח כשמלכתחילה כניראה תקנה רכב די ישן, סובל מחיים קשים ועל כן גם

מצורך מוגבר בתחזוקה.

פורסם
זה יהיה ביבנה, לא מכיר כמאט מקום שאיו שם חנייה

הבנתי מחבר שפעם עבד בזה שאחרי כל ההוצאות הבן אדם מגיעה ל-12 אלף נטו.

רציתי לשאול פשוט האם זה נראה הגיוני?

 

12 נטו זה בערך 17 ברוטו, נשמע לא פשוט בתחשיב שלך

פורסם

12 נטו זה יפה אבל האם זה אחרי הוצאות של הרכב?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

באזור מגורי אני רואה הרבה כאלו.

יש אחד של שופרסל שיש לו יונדאי H1 והוא עובד לבד

והשני עם אופל מסחרית שיש לו 2 עובדים והוא מחכה להם באוטו.

צריך לקחת בחשבון במידה ותעשה את זה לבד שצריך לעלות כמויות של דברים ולפעמים בבניינים

ללא מעלית וזה בלשון המעטה קריעת תחת.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כפי שציינתי, בתנאים אידאליים, כולל הכללת הטיפים בתפיסה כחלק מהמשכורת, הדבר אפשרי.

תנסה להצטרף ליום עבודה אחד כזה, אפילו בהתנדבות, למישהו שעובד בזה - על הדרך גם תוכל

להתרשם מהעבודה ולשאול לגבי עלויות נלוות (תנסה דרך חבר שלך שעבד בזה, סביר להניח שיש

לו עדיין מכרים העוסקים בכך).

פורסם

לי רק זכור ששמעתי לפני שנתיים מחבר שמכיר חבר שעושה מזה שכר של 20 ברוטו בחודש.

זה כנראה תלוי כמה נקודות אתה עושה ביום, לפי אזור מגורי אני רואה אותם עובדים עד 10 בלילה אפילו.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...