Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו... מדהים.... מאזדה 3...

לא הבנתי מה בדיוק אתה "משיק", ועוד עם תמונות מהטלפון. אין פה שום דבר מעניין או מיוחד.

 

או שאני מפספס משהו?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
וואו... מדהים.... מאזדה 3...

לא הבנתי מה בדיוק אתה "משיק", ועוד עם תמונות מהטלפון. אין פה שום דבר מעניין או מיוחד.

 

או שאני מפספס משהו?

לדעתי ניסיון "להדליק" או סתם ניסיון לבאס. וואלה בנאדם קנה רכב חדש, מתלהב ממנו. למה התגובה הזאת מועילה? אפילו לא ביקורת נורמאלית על הרכב.

ומה הקשר לפלאפון ? כולם כאן מצלמים עם Nikon ??

פורסם

תודה רבה לכולם!



shlomi_e11


user-offline.png

אכן דגם 2 ליטר.

 

לא פספסת כלום,כולה מאזדה 3.

 

מבחינתי זה רכב מעולה שעונה על כל הצרכים שלי והבונוס שלי זה שהוא נראה ממש טוב,(מבחינתי.)

 

:-D

פורסם

לא נסיון להדליק, ואפילו לא להעליב. סתם תהייה.

גם מבחינתי ה-3 היא אחלה אוטו, במיוחד עם המנוע הזה. אבל מפה ועד ל"השקות" הדרך לא קצרה.

 

בקיצור, לא משנה. תתחדש מהאוטו ותהנה ממנו.

I'm out

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
לא נסיון להדליק, ואפילו לא להעליב. סתם תהייה.

גם מבחינתי ה-3 היא אחלה אוטו, במיוחד עם המנוע הזה. אבל מפה ועד ל"השקות" הדרך לא קצרה.

 

בקיצור, לא משנה. תתחדש מהאוטו ותהנה ממנו.

I'm out

הכל טוב!

פורסם

פה ת'רדים של השקות זה רק פונטו איבו ומעלה, מאזדה 3 זה יותר מדי מיינסטרים. בכל מקרה תתחדש.

למרות שהרכב הזה נפוץ בהגזמה , הוא עדיין תופס לי את המבט בכל פעם שהוא עובר ( הכוונה לדגם ה2.0 ספיריט) .

פורסם

תתחדש ותהנה!

רכב באמת טוב ומאובזר.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם
פה ת'רדים של השקות זה רק פונטו איבו ומעלה

 

אני מניח שהעקיצה מכוונת אליי אז אני אסביר את ההגיון מאחורי התגובה הראשונה שלי בת'רד הזה וכן מאחורי "שרשור ההשקה" של האוטו שלי.

 

אין קשר בין פונטו איבו, ולמעשה לשום דגם אחר. "ת'רדים של השקות" עושים למכוניות נדירות, כאלה שאין הרבה. למה? כדי שלאנשים יהיה לאן להגיע בעתיד כשהם יחפשו מידע על דגם כזה או אחר שנדיר למצוא לגביו מידע, או כדי שאנשים שמעוניינים לקנות את רכב דומה יוכלו לבוא לשאול שאלות. לגבי מאזדה 3, אפילו לגבי דגם ה-2.0 ליטר, לא חסר מידע ברשת. לגבי מכוניות שנמסרו מהן פחות מ-20 חתיכות, כנראה שקצת יותר קשה למצוא מידע או מבחנים.

 

"ת'רדים של השקות" זה לא מקום לסחוט "תתחדש"ים או להשוויץ באוטו המגניב שלך. זה מקום לבעל הרכב המיוחד לעזור לאנשים אחרים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...