Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

הציעו לי 2 סוגי צמיגים:

1) דנלופ FM800

2) גודייר eagle sport

 

מה מומלץ מבניהם?

והתפוצץ לי הגלגל הקדמי והבנתי שצריך להחליף 2 צמיגים,כמה זה ישפיע חברה שונה? כדאי כבר להחליף את כולם כי הם בני שנתיים?

 

תודה רבה!

פורסם

בוקר טוב אלון,

מה קוד העומס והמהירות המצויין ברשיון הרכב?

באתר טייר-קלאב תוכל למצוא את ה-Toyo CF-2 תוצרת יפן.

צמיג טורינג איכותי ונוח, האוחז מעולה ברטוב, בעל אורך חיים גבוה וחסכוני בדלק. תוכל לראות פה ביקורות מעולות.

עלות הצמיג הינה 351 ש"ח הכוללים הכל - מע"מ איזון והתקנה.

אין חובה להחליף שני צמיגים אך כמובן שההמלצה היא שיהיו שני צמיגים זהים על אותו הסרן.

לגבי שני הצמיגים האחרים, אם הם רק בני שנתיים ואין סימני שחיקה או התייבשות קיצוניים, אין צורך להחליף אותם עדיין.

אם יש לך עוד שאלות, אשמח לעזור.

פורסם

אם הצמיגים בני שנתיים - טוב יעשה פותח השרשור אם יחמיר עם עצמו ויחליף רביעיה. גם אם הוא ישים את הטובים מאחור הוא יקבל:

 

ביצועי בלימה ירודים.

חוסר יכולת להרכיב ארבע צמיגים טובים גם להבא, שכן הבאים להישחק יהיו הזוג הישן, וכך הלאה...

ביצועי פניה ירודים.

חוסר יכולת לבצע סבב גלגלים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לא שאלתי לגבי קוד עומס, מה הוא אמור להיות?

מה שכן הדנלופ הם מתאילנד.(נשמע לא הכי הכי ארץ ייצור)

הגלגלים הם מישלן ולכן קצת חבל לי עליהם במידה והם טובים, כמה זמן חי צמיג בד"כ?(נוסע 10,000 ק"מ בשנה בערך)

לקחת צמיג רב עונתי נכון?

×
×
  • תוכן חדש...