Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על התגובה

* על הרכב שעבר שטיפת סבון כלים היה OPTICOAT בן שבועיים, אני יכול להניח שהוא בסדר - נכון ?

* הסקתי מהתגובות לעיל שההמלצה היא לטובת IPA ולא APC (מבחינת נקיון לפני אוטם), האם זה נכון?

* היות ואין לי שום נסיון עם אוטמי צבע, האם בנעליי היית בוחר במנזרנה?

 

- אופטי קואט - כן, אני מניח שבסדר גמור.

- בהחלט רק IPA. רוב ה-APC לא נועדו לשימוש על הצבע (אני יודע רק על ה-APC של אופטימום שהוא בטוח לשימוש על הצבע). לחילופין, אפשר להשתמש ב-Paint Cleaner, כפי שכתבתי מוקדם יותר.

- תיאורטית אולי עדיף מנזרנה, אבל באמת שעם קצת מחקר מקדים והכנת הצבע כמו שצריך - גם קולינייט יכול להיות טוב.

פורסם
- תלוי במצב הצבע - אם יש בעיקר אבק קל אפשר את שיטת המטליות, ואם האוטו מלוכלך מאד אז רצוי 2 דליים. תזכור שהאוטם עוזר לך בתחזוקת הרכב אבל הוא לא פיתרון קסם - אם יום אחד חזרת וגילית שכל האוטו מפוצץ בלשלשת ציפורים, אתה תרצה לשטוף אותו קודם היטב ולהשתמש בשני הדליים.

 

תודה רבה!

נכנסתי לאתר של הננוסקין, בהחלט הבנתי דברים שהייתי אמור או לא אמור לעשות ולא ידעתי, מקווה שלא עשיתי נזק.

בכל מקרה, עזרתם לי מאד, הפקתי לקחים ואיישם אותם במלואם בטיפול הבא.

פורסם

בכיף!

 

Oryo - שכחתי לגמרי, הציפוי ששמו לך הוא opti coat, או gloss coat?

 

אם זה אופטי קואט, אין טעם לשים וקס או אוטם, הוא פשוט ידחה אותם. Gloss coat לעומת זאת תוכנן כך שאפשר להוסיף לו סילנטים ווקסים.

פורסם

על הבראבו יושם אופטיקואט, הבראבו זה הרכב שחלקו עבר שטיפת סבון כלים בהפתעה ע"י אשתי.

על הפונטו לא מיושם כלום, השאלות בנוגע לאוטמי הצבע רלוונטיות עבורה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...