Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי התגובות זה נראה שבנאדם לא יכול להחזיק רכב משופר מבחינה תקציבית .

הרבה אנשים הציעו הונדות משופצרות גודשות בטענה שהרכב אמין , נעשו המון פרוייקטים על הונדות למיניהן

ושוק האפטרמרק שלהם ענק לעומת הוואגיות למיניהן , יש אמת בדבריהן ?

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתקציב הנתון שלך הייתי מתרכז אך ורק ברכבים מקוריים ולא ברכבים שנולדו אטמוספריים ומישהו הוסיף להם טורבו.

 

יש רכבים שהשתלת הטורבו שעברו היתה מקצועית והיקפית והם יוכלו לגלות אמינות לאורך זמן.

לצד אלה ישנם רכבים שאת הטורבו השתילו להם "בחניית הבית", העבודה לא מקצועית והיקפית מספיק ולאורך זמן יתכן שהרכב יהיה לא אמין בעליל.

אתה לא רוצה להכנס להרפתקאה כזאת עם תקציב מוגבל, זה מתכון מעולה לרכב מושבת בחניה ובעל רכב שמתנייד באמצעות "חופשי חודשי".

 

באופן כללי אני חושב שבתקציב שלך אתה לא יכול להיות בררן מדי, אתה צריך להתפקס על 3-4 דגמי רכבים שעונים על הדרישות שלך ולרכוש את האקזמפלר הכי שמור שתמצא מבין אלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בתנאים הכספיים שציינת יהיה לך קשה מאוד להחזיק רכב ספורטיבי. כבר בתקלה המשמעותית הראשונה אתה עלול להכנס לסחרור כלכלי. זכור שהרכב מתיישן ונעשה זול יותר אבל החלפים שלו לא, כי הם חדשים.

לדוגמה, החלפה של רביעיית צמיגים ספורטיבים ברמה מספקת תעלה כמה אלפים טובים. בדרך כלל מחליפים צמיגים בזוגות כך שכל פנצ'ר עלול לגרום להוצאות לא מבוטלות.

 

לדעתי נקודת הכניסה לעולם הרכבים הספורטיביים היא עם תקציב של 80 אלף (כולל רזרבה לתיקונים). במקומך הייתי חוסך עוד כמה חודשים ואז רוכש.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)

הייתי מחפש מאזדה 3 מנוע 2000 שנים 06-08 תתן המון כח, תרגיש ספורטיבית והעלויות שלה יהיו שפויות. בגלל שאתה בן 18 ומחפש את היציאה מרמזור(עם המאזדה תיהיה מהיר מ80% מהמכוניות סביבך) ההגה מצויין, אבזור טוב מאוד, אמין.

 

לדעתי עם הסכום שלך זאת החבילה הכי טובה שאפשר למצוא.

עריכה אחרונה על ידי avi2014
פורסם

מאזדה 3 עם מנוע 2000 לא תתן המון כוח וממש לא תיהיה ספורטיבית ולא משנה איך תהפוך את זה.

היא כן תרגיש זריזה ויש לה הגה חביב, זה הכל, מכאן ועד המון כח וספורטיביות המרחק גדול.

 

מה שכן, ביציאה מהרמזור היא בהחלט תיהיה מהירה יותר מ-80% מהרכבים בסביבה (אם כי זה נתון שבהחלט עשוי להשתנות אם אותם 80% ידעו שהם בתחרות).

וזה כמובן עוד לפני שהזכרנו שיש לה צריכת דלק שאינה רחוקה בהרבה מזו של ספורטיבית אמיתית בתקציב דומה.

 

בקיצור- לא.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש לאון אחת בפשפשוק רכב למכירה, שנת 2002 בערך, נראיית כאילו היום יצאה מהמפעל. אחפש לך

 

 

 

***שלחתי לך בפרטי

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

מכיוון שלא התייחסת להמלצות שלי על קורס נהיגה מתקדמת אני מניח שלא עברת אחד כזה.

אמרתי את זה כאן כמה פעמים אבל אני אחדד את מה שאני מתכוון: אני לא מזלזל בך, אבל נהג צעיר וחדש ולא חשוב באיזה גיל, לעלות ישר על רכב ספורט מבלי לדעת לשלוט בו זה גם מתכון בטוח לאיבוד שליטה על הרכב במצב חירום וגם אתה לא תהנה מהרכב.

 

מבלי להתנשא, ובאמת שלא רוצה להתנשא, לי יש רשיון משנת 2003 ונהגתי עשרות אלפי ק"מ במגוון כבישים בארץ בצפון ובדרום ועדיין אני לא יכול להגיד שאני נהג מצויין. אני עברתי קורס נהיגה מתקדמת בשנת 2011 בערך עם פולו 1.4 ידנית 80 כ"ס וחוץ מזה שמאוד נהניתי בקורס הוא תרם לי הרבה ועדיין, אני רוצה בעתיד לעבור קורסים נוספים כי זה לא מספיק.

מעבר לתקציב וכל מה שכתבתי לך, אני לא הייתי קונה רכב טורבו אלא רכב אטמוספרי שתוכל ללמוד עליו באמת קודם כל לשלוט ברכב,

איך יושבים נכון ברכב, איך מכוונים את המראות בצורה נכונה, מה אומרים כל הסימנים על הצמיגים, איך מתאימים את המהירות לתנאי הדרך, איך לבלום בלימת חירום בצורה נכונה, ללמוד איך לנהוג בלי ESP ומה לעשות במצבי לחץ, מה עושים בזמן ירידה לשוליים, התחמקות ממכשול בלי להתהפך/למצוא את עצמך מרוח על מעקה בטיחות/קיר וכו', בלימה בסיבוב ועוד הרבה דברים שממש לא לומדים בשיעורי נהיגה ואי אפשר ללמוד אותך דרך המסך.

 

אם אתה באמת רוצה ליהנות מהרכב- תעשה קורס נהיגה מתקדמת (יש את דרייב ארט, אלטרנטיבי ויש פה גם כמה חברי פורום שמעבירים קורסים באופן פרטי) ואל תקנה רכב טורבו, תקנה רכב עם שלדה מתקשרת והגה מתקשר ו"תתגלח"עליו תקופה וגם תחסוך כסף ולאחר מכן שיהיה לך סכום נחמד ביד תקנה רכב טורבו/רכב עם הנעה אחורית.

גם אני הייתי במצב דומה לשלך ומאוד רציתי לאון טורבו 180 כ"ס ואפילו מצאתי אחת שמורה אבל החלטתי שאני צריך לדאוג לעתיד שלי ולכן לא קניתי אותה והספתקתי בפולו ידנית שנהנתי ממנה מאוד ולמדתי עליה המון.

 

זו העצה שלי, זו הדעה שלי ואני מאמין של עוד רבים כאן. פעם חבר פורום פה כתב שאם אתה לא יודע לנהוג על רכב עם 100 כ"ס גם 1000 כ"ס לא יעזרו לך וזה לא שאני מזלזל בך, פשוט זו האמת- אף אחד לא נולד נהג שיודע איך הרכב עובד ואיך הוא מגיב, את זה לא מלמדים בשיעורי הנהיגה הלא מספיקים בעליל שמחוייבים בחוק ואז זה תוכל ללמוד רק בעזרת קורס מקצועי ותאמין לי שאתה גם תהנה וגם ותגיד לי ולכל מי שימליץ לך על קורס כזה תודה על הידע שצברת.

זה לא העיקר לקנות רכב ספורטיבי, צריך לדעת להשתמש בו.

 

בהצלחה,

איתמר.

פורסם
מאזדה 3 עם מנוע 2000 לא תתן המון כוח וממש לא תיהיה ספורטיבית ולא משנה איך תהפוך את זה.

היא כן תרגיש זריזה ויש לה הגה חביב, זה הכל, מכאן ועד המון כח וספורטיביות המרחק גדול.

 

מה שכן, ביציאה מהרמזור היא בהחלט תיהיה מהירה יותר מ-80% מהרכבים בסביבה (אם כי זה נתון שבהחלט עשוי להשתנות אם אותם 80% ידעו שהם בתחרות).

וזה כמובן עוד לפני שהזכרנו שיש לה צריכת דלק שאינה רחוקה בהרבה מזו של ספורטיבית אמיתית בתקציב דומה.

 

בקיצור- לא.

לנער 18 שעד לפני כמה חודשים היה נוהג על 40 קמ"ש בעיר על האוקטביה של המורה שלו לנהוג על מנוע 2000 ירגיש מאוד מאוד ספורטיבי(וחלילה לא מזלזל, כולנו היינו בגיל הזה) . יש להבדיל בין נהג מיומן לבין צעיר. מאזדה מנוע 2000 זה אולי לא מאזרטי אבל היא מאוד חזקה יחסית למשפחתית רגילה ותיהיה מהנה. כמו כן אחזקה שלה מול ואגית מוגדשת שכבר הגיעה לגיל שמתחילים התקלות תיהיה הרבה הרבה יותר זולה. שיתחיל שנה שנתיים עם רכב בסגנון של המאזדה ועם הנסיון והגיל יתקדם למוגדשות רציניות.

פורסם

הוא ביקש יעוץ לגודשות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה רע בלקרוא את השרשור?

 

 

הייתה לו כבר גולף ו 206 והוא מחפש עכשיו רכב אחר יותר חזק משתיהן.

 

וואגית גודשת בשנתונים והתקציב שהוא מחפש זה כולה 150 כ"ס (במקור, לפני עשור של התעללות ותחזוקה בינונית) לא איזה מפלצת מקלפת אספלט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בחיי שאני לא מבין את התגובות שניתנות פה מבלי לקרוא את השרשור.

נכון, מדובר בבחור צעיר אבל נהג כבר בכמה רכבים, על פניו נשמע שמדובר בבחור עם שיקול דעת בריא והוא לא מחפש מפלצת שגודשת 2 באר, רק רכב שיעשה קצת נעים בגב.

 

ההמלצה לעשות קורס נהיגה נכונה ובמקומה וזה יכול להתבצע במקביל לרכישת הרכב שהוא מעוניין בו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בארה"ב נערים מחוצ'קנים מקבלים מוסטאנג ליומהולדת 17. קחו הכל הפרופורציות.

 

לגבי הרכב. משהו שהדאיג אותי ולא נאמר כאן. השילוב של וואגית בלי מקיף היה מדאיג אותי מאוד בהיבט של גנבות. חושב שצריך לתת גם לעניין הזה את הדעת.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אמרתי שההמלצה הכי חמה היא לעשות מקיף, גנבות, תאונות, גם לא רציניות לאדם, זה כואב מאוד בלי מקיף.

לגבי הרכב, מנסיוני, תוך הסתכלות על המון נהגים בגיל הזה, אף אחד לא נפגע מהיותו מחזיק רכב חזק, התאונות היו באותה חומרה.

אל תשכחו שהרבה מהרכבים של ההורים היום, חזקים גם יותר מאיביזה עם 150 סוסים.


×
×
  • תוכן חדש...