Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשאל אותך שאלה שלכאורה לא קשורה, בדקת כמה יעלה לך לבטח וואגית גודשת לנהג צעיר וחדש?

בדקתי לרכב אחד , לקחתי את היקר מבניהם שזה A3 1.8T שנת 2003 , ביטוח חובה + צד ג' ללא השתתפות עצמית במגדל

יעלה לי 5800 ללא מקיף .

בגיל שלי לא מבטחים שום רכב בסגמנט הזה בביטוח מקיף , לא היו מוכנים .

 

שוב שאלתי את השאלה הזאת בפורום כדי לדעת למה אני יכנס , כמה , למה , איך .

נכון שאני בן 18 , ואני יודע שרכב גודש בשנים נמוכות עלול להיות הוצאה ניכרת ומעיקה , אבל כן חסכתי בשביל זה

וכן מוכן לקחת את זה , פשוט רוצה לקבל פרופרוציה על דברים ולא ללכת על זה מתוך התלהבות ולהתעלם מדברים בדרך .

 

שוב , תודה רבה על העזרה.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואי.. וחשבתי שאני אשלם יקר כשאקנה את הרכב המבוקש.

 

בכל אופן- קח בחשבון שרכב, איך שלא תהפוך את זה יעלה לך בערך 2500 ש"ח לחודש במקרה הטוב.

 

תקנו אותי אם אני טועה

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

למה אף אחד לא מספר לבחור שלא ניתן לשפר רכב בישראל בצורה חוקית ?

הרכב שתקנה חייב להישאר סטנדרטי לחלוטין אם אתה אזרח שומר חוק.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

ביטוח שכזה חייב להתבצע דרך סוכן, החברות ה"ישירות" לא יבטחו אותך במקיף.

 

בנוגע למקיף, זה אתה והמזל שלך אבל השיקול הוא האם להוסיף עוד כ 4K ש"ח למקיף או לחילופין כשתקפל את הרכב על עץ פשוט תשאיר אותו שם ותיפרד מה 40K ש"ח שהשקעת.

 

לא שאני חו"ח רומז למשהוא מיכולות הנהיגה שלך, אבל השילוב של נהג חדש ורכב ספורטיבי, בא נגיד את זה ככה, הסטטיסטיקה עובדת נגדך :wink:

 

שלא תטעה, אני לא נגד, בהתיחס לזה שזה רכב שלישי שלך, אני אפילו מאוד בעד, רק חשוב שתדע לאן אתה נכנס, ההשקעה הראשונית ברכישת הרכב היא רק התחנה הראשונה.

 

סתם לדוגמא, עם הגולף הקודמת שלך יכלת לקנות אותה, לנהוג בה ולמכור אותה בלי שאף אחד ידע או ירגיש שגומיות משולש יבשות.

 

גולף GTI שננהגת ספורטיבי עם אותה גומיה יבשה, זה כבר ממש לא נעים ומסוכן.

 

אז תקלה שברכב "רגיל" כלל לא היית מודע לקיומה פתאום נהפכת פה למשהוא שחייבים לתקן גם למען התחושה בנהיגה וגם למען בטיחותך (ושלמות הרכב).

 

ותאמין לי, אין דבר יותר מבאס בעולם מלנהוג ברכב ספורטיבי שרמת התחזוקה שלו לא מאפשרת לך לנצל את יכולותיו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא אומר שמיציתי אבל לאחר נסיעה ברכב עם גדישה , התמכרתי למומנט המתפרץ הזה , לא פוסל אטמוספרי .

 

 

זאת בדיוק ההרגשה שהייתה לי כשהייתי בגילך. חוויתי את זה עם איביזה טורבו.

תחפש איביזה FR או CUPRA ולא ירד לך החיוך מהשפתיים :-D

רכבים סופר אמינים, אחזקה זולה, שוק אפטר-מארקט אינסופי, הרבה נסיון איתם בארץ וכו'...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אם בשיפורים עסקינן, כדאי לקרוא את המאמר הזה מתוך האתר של רוני אהרנוביץ:

http://www.netcar.co.il/magazin/howto.asp#403

ושוב, אני ממליץ על קורס נהיגה מתקדמת. גם כייף וגם מועיל. מנוע חזק זה לא הכל, צריך גם לדעת איך לשלוט במכונית ולא למצוא את עצמך על קיר ב 100 קמ"ש.

פורסם (נערך)
למה אף אחד לא מספר לבחור שלא ניתן לשפר רכב בישראל בצורה חוקית ?

הרכב שתקנה חייב להישאר סטנדרטי לחלוטין אם אתה אזרח שומר חוק.

 

אם זכרוני האיביזות למיניהן ואודי באו גדושות מחברה , אם בכך הם לא חוקיות ? ( שאלת תם לא מציניות)

ובגירה העלת נקודה מעניינת בקשר לדוגמא עם הגומיה , לא יחסתי לכך חשיבות , אז החלום שלי רחוק מהמציאות ? מבחינה תקציבית.

 

שחכתי לציין שכל התקציב הוא 50 , אבל משאיר עודף לתיקונים עתידים .

עריכה אחרונה על ידי BabyL
פורסם

1. החלום שלך לחלוטין לא רחוק, הוא מציאותי לחלוטין, רק הוא קצת יקר וקח את זה בחשבון, זה הכל.

2. כל הגודשות שמגיעות כך מהיצרן הן חוקיות, רק שבמדינת ישראל, השיפור (תוכנה וכו'), אסור ואינו חוקי!

כל עוד אתה לא מחפש 500 כ"ס, בשיפור תוכנה ושאר שיפורים סמויים אתה בתחום האפור של החוק ותכלס לא תהיה לך בעיה מצד החוק כל עוד לא מפריע לך שאתה עבריין :twisted:

 

יאללה, כנס ללוח המכירות שלנו ותתחיל לחפש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא משנה איזה רכב תקנה, גודש או לא גודש. במקרה שתנסה להחליף פילטר אוויר לפתוח או דוד אחורי או כל שיפור אחר שתעשה ויש סיכוי שיורידו אותך מהכביש כי יש איסור מוחלט לשנות את מבנה הרכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אמיר, צריך להיות חכם!

 

פילטר פתוח אפשר לשים אין-בוקס ודוד אחורי אפשר לקחת מרכב ספורטיבי מקורי עם נתוני זרימה טובים ואז הוא גם זורם וגם שקט.

על סעפת פליטה אף פעם מישהוא לא יגיד לך שהיא לא מקורית (אלא אם החלטת ללכת על צנרת עם ליפופים בולטים לעין, זה טוב לחו"ל, לא לכבישי ישראל).

 

בקיצור, למי שמבין, אין שום בעיה לשפר רכב בצורה כזו שגם בוחן תנועה שמבין משהוא לא יחלום שהיא משופרת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שחכתי לציין שכל התקציב הוא 50 , אבל משאיר עודף לתיקונים עתידים .

 

מה שכתבו לך פה זה באמת לטובתך, אנשים עם נסיון נהיגה ונסיון חיים. תראה כמה קשה היום לחיות במדינה, שלא נדבר על קניית דירה (ולכן ככל שתצליח לחסוך עכשיו יהיה לך קל יותר לרכוש דירה בעתיד ולא להיות תלוי בחדסים של בעלי דירות שלא תמיד נחמדים אלא שיהיה לך בית משלך, ולזה אתה צריך הון עצמי...). יש רכבים לא מודגשים שיכולים לספק לך הנאה וכל מה שאתה צריך וגם ישאירו אותך עם עודף בכיס.

גם אני וגם כל מי שהגיב לך אוהב מכוניות ונהיגה, אחרת לא היינו כאן.

פורסם

תכלס, לפי מה שרשמת אין סיבה שלא תלך על זה, עד שתתרגל לרכב תסע בעדינות.

תתשתדל לעשות ביטוח מקיף, ממש תשתדל. זו ההמלצה הכי חמה שלי אליך.

נסה למצוא איביזה טורבו כמה שיותר חדשה. תוריד את האופציות הישנות אלא אם כן זה רכב שאתה יודע בוודאות שהוא מלוקק, אבל כזה בדר"כ אין בתקציב שלך.

פורסם

אני רק אבאס ואגיד שלא מזמן נמכרה כאן בפורום פז'ו 306 GTI6 בפחות מ40 אלף ש"ח.

נכון שאולי היא שנת 98 אבל זאת בערך פסגת הספורטיביות בסכומים האלה

פורסם
אני לא חייל , לא מתגייס בסיבות רפואיות ובעל משכורת ממוצעת (4500) .

 

זו לא משכורת ממוצעת. לפחות לא בישראל.

נראה לי שאתה נכנס להרפתקאה שגדולה עליך.

היא אולי אפשרית אם אתה עדיין גר אצל ההורים והשכר שלך לא מחוסל לקיום.

וגם אז הייתי מציע לך להוציא את הכסף על דברים יותר משובחים: טיול לחו"ל, אוכל טוב, סקי, בילויים וכו' אבל זה כבר באמת עניין של טעם.

אני לא נכנס לענייני "תחסוך לדירה" וכו. זה לא נראה לי המקום.

פורסם

לפי התגובות זה נראה שבנאדם לא יכול להחזיק רכב משופר מבחינה תקציבית .הרבה אנשים הציעו הונדות משופצרות גודש בטענה שהרכב אמין , נעשו המון פרוייקטים על הונדות למיניהןושוק האפטרמרק שלהם ענק לעומת הוואגיות למיניהן , יש אמת בדברים ?


×
×
  • תוכן חדש...