Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

רובכם יגידו , הודעה ראשונה בפורום , בן 18 מתלהב וכ'ו , למי שחושב לצחוק ולא מתאים לו אז בבקשה לא להגיב.

 

ולנושא ,

 

השתחרר לי סכום כסף מסויים בסביבות 30-40 אלף , וזמן מה מחפש רכב שונה מהרגיל ,

חזק , יציב , וכמובן טורבו אבל הכי חשוב אמינות .

בדקתי כמה דגמים כגון : סיאט איביזה VT20 , סיאט לאון , הונדה משופצרות למיניהן וכדומה .

עכשיו שאלתי היא באיזה דגמים הכי נפוצים בכביש ? , לאיזה מהם יש את אפטרמרקט הגדול שלא ילך משהו ואז לא נמצא חלק שיתאים .

אני לא חייל , לא מתגייס בסיבות רפואיות ובעל משכורת ממוצעת (4500) .

יש לי לשפוך אור קצת על נושא המושפרות למיניהן ?

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום וברוך הבא לפורום.

שאלתך לא כל כך מובנת, אתה שואל איזה רכב ספורטיבי הוא הכי נפוץ עם שוק האפטרמרקט הכי גדול?

אם כן, כמובן שוואגית גודשת תיתן לך את המענה הכי טוב והכי נכון.

איביזה FR או קופרה, אאודי A3 טורבו, גולף GTI וכו'.

פורסם

***נא להמנע מציטוט הודעות כאשר היא נמצאת ישירות מעליך***

 

כן , אני רוצה ללכת על רכב שבדרך כלל אנשים אשר היו להם 30-40 אלף לא היו הולכים עליו , אבל לפני

הכל אני רוצה בערך לדעת למה אני נכנס , מבחינת העלויות , פוטנציאל שיפורים עתידי וכדו'.

פורסם

אין דבר כזה "בד"כ לא היו הולכים עליו". כל אחד מגדיר לעצמו מטרות וצרכים ואז את התקציב עבור זה.

יש פה הרבה שירשורים על כאלה עם סכומים כמו שלך שחיפשו רכבים ספורטיבים יחסית.

בלי שום קשר, לא ציינת דרישות מהרכב? מה חשוב לך יותר? ביצועים, אמינות, צריכת דלק, לוק?

פורסם
אין דבר כזה "בד"כ לא היו הולכים עליו". כל אחד מגדיר לעצמו מטרות וצרכים ואז את התקציב עבור זה.

יש פה הרבה שירשורים על כאלה עם סכומים כמו שלך שחיפשו רכבים ספורטיבים יחסית.

בלי שום קשר, לא ציינת דרישות מהרכב? מה חשוב לך יותר? ביצועים, אמינות, צריכת דלק, לוק?

 

קצת הסתבכתי עם האפשרות חיפוש בפורום :) , מהכי חשוב ללא חשוב :

אמינות

ביצועים

לוק

צריכת דלק

 

לא אוהב למשוך העיניים , מחפש אוטו שירגש אותי אם מבחינת כוח ואם מבחינת אחיזה וחווית נהיגה .

פורסם

כמו שציינתי קודם, וואגית גודשת בת 7-8 שנים אמורה להכנס בתקציב שלך ותיתן לך רכב "שונה" מהשאר.

לא יודע מה ההגדרה שלך ל"אוטו שירגש אותך" אבל אני בטוח שכרכב ראשון זה מספיק בהחלט.

לי אישית בעבר הרחוק הייתה איביזה קופרה 2008 ונהנתי מכל רגע איתה.

עלויות האחזקה של רכבים כאלה הן סבירות בהחלט וכנ"ל גם צריכת הדלק, הכל תלוי באופי הנהיגה שלך.

פורסם

למה דווקא לא לשקול אטמוספרית כמו פונטו HGT או קליאו? אם ימצא אחת במצב טוב הוא יקבל טונות של כיף.

 

אמנם מקום לספויילר או הצדקה לכונס אוויר לא יהיה, אבל אלו רכבים חביבים ביותר בתקציב המדובר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מהכי חשוב ללא חשוב :

אמינות

ביצועים

לוק

צריכת דלק

 

לא אוהב למשוך העיניים , מחפש אוטו שירגש אותי אם מבחינת כוח ואם מבחינת אחיזה וחווית נהיגה .

 

בא נעשה קצת סדר כי אתה לחלוטין לא סגור על עצמך.

 

1. אתה מחפש לוק אבל "לא אוהב למשוך עיניים", אפשר להחליט במי מהשניים מדובר? כי ביחד זה בטח לא הולך.

2. אתה מחפש רכב ספורטיבי, אז קח את הרעיון של צריכת דלק וזרוק אותו מהחלון. שכח ממנו! זה לא שכל רכב ספורטיבי עושה 1:5, ממש לא, אבל שוב, אתה מחפש דבר והיפוכו, במיוחד בבחור צעיר בן 18 שרוב הזמן יחיה "על המנתק".

 

3. ואם כבר מדברים על המנתק, התקציב שלך הוא הרף התחתון ביותר לכניסה לעולם הספורטיביות ולכן סביר להניח שמה שתמצא במחירים האלה יהיה שחוט ולכן ספורטיבית "קשישיה" שמצב הטיפולים בה לא ידוע היא משהוא שאני לא בטוח שילך יד ביד עם אמינות.

 

בקיצור, תבין בדיוק למה אתה נכנס, תשאיר לך בצד כסף לביטוחים (וואג גודשת ונהג חדש וצעיר, תתכונן להשכיב שם הרבה כסף), יישור קו, תיקונים עתידיים, הרבה סבלנות בחיפושים (כי כאמור, רוב מה שתמצא יהיו רכבי פח אשפה), תתחדש ולך תגדוש!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

קודם כל קורס נהיגה מתקדמת. ולנהג חדש אני חושב שמומלץ סופר מיני ידנית שהוא יוכל ללמוד עליה כמו למשל פיג'ו 206 ידנית, סקודה פאביה/סיאט איביזה/פולקסוואגן פולו 1.4 100 כ"ס.

עצה אישית - אני לא מתערב לך בכיס וזה שיקול נטו שלך, אבל תנסה לא לרכוש רכב ספורטיבי שקרעו לו את הצורה וכל יומיים תבלה איתו במוסך. תלך דווקא על הרכבים שציינתי ותחפש רכב שמור ומטופל. אתה בחור צעיר עם הכנסה שזה נחמד, אבל אתה צריך לחסוך כסף (והרבה) לחיים בעתיד. אם תקנה למשל אחד הרכבים שציינתי במצב טוב תוכל גם ליהנות וגם לחסוך כסף.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

מה שבגירה אמר, ומחזק את איתמר. אטמוספרית ידנית אמינה היא התחלה טובה ללימוד התחום.

 

כל האמור לעיל לא רלוונטי אם פות"ש מחפש לעשות קולות של פיצוצים ולשים ספויילר 3 מדפים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תודה רבה על התגובות וסליחה מראש שאני לא מתייחס לכולם , אבל להודעה שמעליי.

זה שאני בן 18 , נכון צעיר , אולי טיפה מתלהב , צעיר וחסר ניסיון בכל מה שקשור ואני בטוח שיש הרבה יותר מנוסים ממני ,

אבל להגיד "קולות של פיצוצים ולשים סופיילר 3 מדפים" זה ממש סיטגמה ולא מי שצעיר צריך לחיות על המנתק ולשים ג'אנט 20 ומוזיקה מפוצצת ווליום וחלונות שחורים על כל האוטו , זה ממש חסר פואנטה לכתוב דברים כאלו מבלי להכיר את הבנאדם .

 

לעניינו

בעבר היה לי פיג'ו 206 ידנית 1996 , וגולף 2001 , שתיהן היו ידניות , לא אומר שמיציתי אבל לאחר נסיעה ברכב עם גדישה , התמכרתי למומנט המתפרץ הזה , לא פוסל אטמוספרי .

 

* ההודעה שלי לא התכוונה לפגוע ולא לבנאדם ספציפי .

פורסם

לא פגעת ואני שמח שהבהרת את עצמך.

 

קח בחשבון את מה שנאמר למעלה לגבי האמינות של גודשות ישנות. זה לא סיפור זול.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אשאל אותך שאלה שלכאורה לא קשורה, בדקת כמה יעלה לך לבטח וואגית גודשת לנהג צעיר וחדש?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...