Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט יש לצ׳מפיון מק״ט מתאים.

לשאלה מה עדיף, שתיהן חברות ראויות.. מעבר לכך זה תחושות בטן

יום טוב גם לך

פורסם

הם מחזיקים יותר זמן בין החלפות, יש שאומרים שניתן למשוך איתם 90 אלף ק״מ ויותר.

בזה בערך היתרון שלהם מסתיים.

לכל מקט של ngk יש מקבילה בסידרת פלטינום ובסדרת אירידיום

יום טוב גם לך

פורסם
עדיף להחליף לאירידיום לדעתך?

לא.. זה לא יתן לך שום דבר...

אם תוכל להחליף פלאגים כל 120K במקום כל 90K זה ישנה לך?

המחירים בארץ ממילא הופכים את השימוש בפלאגים "משופרים" ללא כדאי במיוחד..

אם אתה מזמין מחו"ל ונופל על עיסקה טובה זה סיפור אחר.

כרגע אתה פלאגים חדשים ויש לך איזה 90K איתם.. תהנה.

יום טוב גם לך

פורסם

תרשו לי בבקשה להתעלק על השרשור. מזדה 3 ספיריט 2.0 2009 הדגם החדש, הוחלפו מצתים לאירידיום בטיפול 45,000. מאז עברו 3 שנים ועוד 45,000 ק"מ. האם להחליף את המצתים או "לסחוב" עד שיעשו 120,000 ק"מ? זה יכול לקחת עוד כמה שנים. מה המשמעות להחליף מצתים לאחר פרק זמן מסוים ולא קילומטרז'?

פורסם

פלאגים שמים לפי מה שמתיר ומחייב יצרן הרכב. לא הייתי שם פלאג אשר לא מאושר בספר הרכב.

 

הרעיון שעומד מאחורי החלפת פלאגים לפי זמן ולא קילומטרז' הוא שרכב שלא נסע הרבה קילומטרז' כנראה נסע הרבה נסיעות קצרות, שם הפלאג מתפייח והבלאי שלו גדל.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...