Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המזדה 3 שלי נוסעת 15,000 ק"מ לשנה. לא הייתי אומר שזה מעט. אני לא מאמין שמיוצר פיח ואני גם שם כל 10,000 ק"מ K44. מאז החלפת המצתים (שהם כאמור אירידיום) עברו 45,000 ק"מ ו 3 שנים. ההוראות יבואן הן להחליף כל 120,000 ק"מ או 3 שנים. ואני שואל - אם אלה הם מצתי אירידיום והם טובים ל 120,000 ק"מ, למה להחליף אחרי 3 שנים? נכון, אני תמיד בעד הוראות יצרן, רק שבמקרה הזה זה נשמע לי מיותר.

פורסם

למצתי אירידיום אין שום יתרון על פלאגים רגילים. היחידים שיהנו מהם הם אלה שעושים קילומטרז' גבוה בשנה ובכך יכולים "לחסוך" החלפת פלאגים אחת או שתיים באמצע.

מה תוואי הנסיעות שלך? אם מדובר ברוב בין-עירוני לא הייתי מחליף את הפלאגים עכשיו אלא נוסע איתם בשקט עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים.

אם הנסיעות שלך מתאפיינות בנסיעות קצרות ממקום למקום ועם הרבה כיבויים והתנעות הייתי מחליף אותם עכשיו.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם הנסיעות שלך מתאפיינות בנסיעות קצרות ממקום למקום ועם הרבה כיבויים והתנעות הייתי מחליף אותם עכשיו.

 

איתמר, אם הדאגה היא מפיח, מדוע פשוט לא לנקות אותם?

יום טוב גם לך

פורסם

השאלה האם הנזק שנגרם למצת הוא רק מפיח. האם אין נזק גם לגוף המצת? לאלקטרודה? מה קורה להתנגדות שלו עם הזמן?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הנסועה היומית באוטו הזה מאופיינת בנסיעה לעבודה 30 ק"מ בינעירוני עם קצת פקקים, חזרה 30 ק"מ בינעירוני ללא פקקים, ואז מתחילות הסעות החוגים, בממוצע 3 פעמים ביום כפול התנעה->נסיעה קילומטר או שנים->דימום.

פורסם

שימוש ממוצע. לא הייתי מושך עם הפלאגים מעבר לשלוש שנים ובמקרה שלך אירידיום מיותרים. אם ניתן להתקין פלאגים רגילים - עדיף. חבל על הכסף.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שימוש ממוצע. לא הייתי מושך עם הפלאגים מעבר לשלוש שנים ובמקרה שלך אירידיום מיותרים. אם ניתן להתקין פלאגים רגילים - עדיף. חבל על הכסף.

 

היי גבר אני הזמנתי מאליאקספרס 4 מצתי אירדיום של ngk ב 53$.

תודה על העצות. אם הייתי מטפל עצמאית, הייתי קונה באיביי אירידיום. אני מטפל אצל היבואן, והיות והרכב לא חדש מקבל הנחה של 25%. היבואן ישים אירידיום וזה יעלה בסביבות 300 ש"ח. דרך אגב, מה מיוחד במצתי אירידיום שמייקר אותם כל כך? החומר של האלקטרודה? הוא מצת עמיד יותר מהרגיל? במה זה בא לידי ביטוי?

×
×
  • תוכן חדש...