סליחה כן נבדקו
תושבת קוריאנית שפתרה את הרעידות הגדולות שהיו.
הרכב כרגע שקט אין רעידות .
רק לאחר נסיעה של כמה דקות אם אני עומד ברמזור פתאום מרגיש רעידות שבאות והולכות כמו גלים.
דומה לזיוף במנוע אבל הטורים יציבים
היי
בעיה שצפה לאחרונה רעידות הולכות וחוזרות רק במצב D כשמעביר לניוטרל נעלמות.
אין זיוף בטורים.
הוחלפה תושבת מנוע שמאלית עקב רעידות אחרות .
למישהו יש מושג מה הבעיה?
תודה
היי חבר׳ה
הרכב צריך לעבור טיפול 120,000 ויש לי כמה שאלות למומחים.
1) אשמח להמלצה על שמן הכי אכותי שיש לרכב הנ״ל- 5w30 סינטטי מלא.
2) לא הצלחתי להבין האם לדגם שלי יש פילטר מזגן כי לפי הספר יש דגם שכן ויש שלא אז אשמח לעזרה.
תודה
וחג שמח וכשר