Jump to content

Shlomi Amrani

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Shlomi Amrani

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום מעוניין ברכישת הרכב אולם שמעתי על בעיות עם טורבו גיר מנוע מישהו יכול לאשר דבר כזה? האם כדאי לקנות את הדגם בלי הטורבו מנוע 2000?
  2. חשבתי ללכת על פירלי
  3. רציתי toyo אבל אין בארץ אשמח להמלצות למזדה ספיריט 2009 מידות 205.50.17
  4. אין קשר מה שכן שאני מעביר לניוטרל הרעידות מפסיקות וחוזרות שוב כשמעביר ל D
  5. סליחה כן נבדקו תושבת קוריאנית שפתרה את הרעידות הגדולות שהיו. הרכב כרגע שקט אין רעידות . רק לאחר נסיעה של כמה דקות אם אני עומד ברמזור פתאום מרגיש רעידות שבאות והולכות כמו גלים. דומה לזיוף במנוע אבל הטורים יציבים
  6. היי בעיה שצפה לאחרונה רעידות הולכות וחוזרות רק במצב D כשמעביר לניוטרל נעלמות. אין זיוף בטורים. הוחלפה תושבת מנוע שמאלית עקב רעידות אחרות . למישהו יש מושג מה הבעיה? תודה
  7. תודה רבה אבל קצת בלבלתם אותי. כל אחד המליץ על משהו אחר ...
  8. היי, הרכב מאזה 3 ספיריט 2009 צורה ישנה. אשמח להמלצות
  9. תודה על העזרה
  10. טוב, תגיד השמן שהמלצת הוא בין הטובים?
  11. אשמח לקישור לנוזל שכזה
  12. פלאגים קניתי... אני מפ״ת שכחתי נוזל קירור... אני רוצה הכי אכותי יש המלצה?
  13. היי חבר׳ה הרכב צריך לעבור טיפול 120,000 ויש לי כמה שאלות למומחים. 1) אשמח להמלצה על שמן הכי אכותי שיש לרכב הנ״ל- 5w30 סינטטי מלא. 2) לא הצלחתי להבין האם לדגם שלי יש פילטר מזגן כי לפי הספר יש דגם שכן ויש שלא אז אשמח לעזרה. תודה וחג שמח וכשר
  14. היי גבר אני הזמנתי מאליאקספרס 4 מצתי אירדיום של ngk ב 53$.
×
×
  • תוכן חדש...