Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי כמה שאלות אשמח אם יוכלו לענות לי בהתאם

 

רכשתי לא מזמן סקודה סיטי גו שנת 2014 וכידוע בישראל היבואניות רכב נוטים לחסוך על המון דברים

וסוכני הרכב לא יודעים לענות על השאלות שברצוני לשאול כאן

 

מחשב דרך או מערכת מולטימדיה

שנמצאת בקישור הבא

http://www.ebay.com/itm/SEAT-PORTABLE-NAVIGON-SKODA-CITIGO-MOVE-FUN-SEAT-MI-SAT-NAV-NAVIGATION-SATELLITE-/331495698246?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d2eaeef46

 

שאלה נורא חשובה קודם כל אם אזמין באיביי יהיה לי דרך להתקין אותה פה בישראל ?

האם זה מערכת מולטמדיה לכל דבר או מחשב דרך כגון GPS מציג מד מהירות דלק תקלות וכ'ו

אשמח לתשובות מפורטות מה זה עושה והאם ניתן להתקין בארץ או להזמין את זה דרך יבואן כל שהו בארץ אם אחריות והכל או האם יש פיתרון אחר למולטמדיה לרכב הזה

אשמח אם תעזרו בנושא

 

בברכה כהן תמיר

פורסם (נערך)

הלינק שנתת הוא ליחידת ניווט עצמאית. לא מולטימדיה ובטח לא מחשב דרך שקשור לרכב.

 

יש פתרון לכל דבר כתלות בתקציב ובדרישות המדוייקות.

 

 

עריכה: קבל תיקון, נראה שאכן היחידה הזו משמשת באופן כלשהו להתממשק עם הרכב. אחפש עוד מידע רלוונטי ואם אמצא, אעדכן.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

טוב, אז הנה שני עמודים עם מק"טים:

http://www.partsbase.org/skoda/citigo-cit-eu-2013-03500-electrical-parts-for-navigation-system/

http://www.partsbase.org/skoda/citigo-cit-eu-2013-05111-genuine-accessories-portable-navigation-and-infotainment-system/

שים לב שלצמת החיווט יש 2 מק"טים, ואיני יודע להגיד מה ההבדל ביניהם ואיזה נדרש.

כמו כן, איני יודע להגיד אם הרדיו עצמו שקיים ברכב מתאים לעבודה מול המכשיר או שמדובר בדגם אחר.

 

הנה שרשור שעוסק בהתקנה כזו בפולקסווגן !UP, שהעקרון אם לא הכל אמור להיות זהה גם במקרה שלך:

http://www.upownersclub.co.uk/forum/retrofitting-maps-more-solved_topic1041_page3.html

 

ובכל מקרה, כמו שכבר ציינתי, אני בטוח שניתן לייצר פתרונות אחרים, בתקציב המתאים. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...