Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להחליף שמן ומסנן שמן באימפרזה שלי לפני הזמן המיועד.

האם זה יכול להזיק למנוע או שאני יכול להחליף שמן מתי שמתחשק לי?

 

דרך אגב אם כן, יש לי שמן של AGIP ENI 10/40 חצי סינטטי, האם אני יכול להשתמש בסינטטי מלא?

פורסם

אתה יכול להחליף שמן מתי שמתחשק לך. מומלץ שתרשום מתי עשית זאת כדי שיהיה לך תעוד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

השאלה שדווקא מעניינת אותי אם האפקטיביות של השמן לא עולה לאחר זמן שימוש מינימאלי? כלומר האם שאני יחליף לדוגמא שמן כל יום זה יהיה בריא יותר למנוע אם אחליף שמן כל חודשיים למשל? או שזה יהיה שווה ערך אחד לשני?

פורסם

שמן זה לא יין, הוא לא משתבח עם הזמן. מרגע מזיגתו למנוע האפקטיביות שלו הולכת ודועכת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם תחליף שמן מידי יום זה יהיה נפלא, רק יקר. השמן במצבו הטוב ביותר כשהוא חדש.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
בוקר טוב,

אם אתה מקצר את מועדי הטיפול זה יכול לתרום למנוע, בכמה אתה רוצה לקצר?

השמן שיש ברשותך מתאים, אתה יכול לעבור ל - 5-40 סינטטי מלא.

 

לפי ספר הרכב (עדיין בבדיקה אצל הבעלים הקודם) האוטו ביקר במוסך ב 90000 ועכשיו הוא ב 95000.

לפי הקילומטרים יש לי עוד הרבה אבל לגבי מתי השמן הוחלף אני לא סגור.

כמה שנים השמן עושה את עבודתו נאמנה?

פורסם
לפי ספר הרכב (עדיין בבדיקה אצל הבעלים הקודם) האוטו ביקר במוסך ב 90000 ועכשיו הוא ב 95000.

לפי הקילומטרים יש לי עוד הרבה אבל לגבי מתי השמן הוחלף אני לא סגור.

כמה שנים השמן עושה את עבודתו נאמנה?

 

היי,

את השמן מחליפים אחת לשנה או X קילומטרים.

אם החליפו לך לפני 5K אבל כבר עבר קרוב לשנה או שנה תחליף, אם לא אז אתה יכול לחכות קצת.

כשיש רכב ברשותי נניח המלצת היצרן היא להחליף כל 15K אני מחליף כל 13K-14K.

רועי

פורסם

מהדברים פה אפשר להבין שלהחליף שמן הכי מוקדםם שאפשר (אולי כל חודש שבוע או יום) זה הכי טוב אז זה לא!

כל החלפת שמן מרעיבה את המנוע משמן לכמה שניות קריטיות ולכן רצוי להמנע מכך עד כמה שניתן והלחליף שמן בתדירות הגיונית.

השמן כן אפקטיבי לאורך חיים מסויים, נכון הוא מאבד תכונות מרגש שהמנוע עובד אבל שומר על אורך חיים יעיל ותקין וישמור על המנוע כפי שתוכנן כמו שהיה חדש בהתאם לאופי השימוש עד שמפסיק להיות כזה.

החוכמה היא להבין מתי להחליף שמן ולכן יש לבדוק מהם הוראות היצרן ומה אופי הנסיעה ולמצוא את התדירות הנכונה.

תמיד רצוי להתייעץ עם מכונאי שמכיר את זוג הרכב כדי לתכנן תדירות החלפות שמן מנוע מיטבית שתשמור על המנוע.

פורסם

בנוסף - זה תלוי איך הרכב ננהג, רכב שמבלה בסל"ד גבוה יותר - מומלץ שיחליף שמן בתדירות גבוהה יותר.

אני משתדל להחליף כל 9-10 אלף ק"מ, ביום שאפסיק להיות סטודנט דל אמצעים אעבור להחלפה כל 6000 ק"מ (גם בגלל שהרכב ינהג חזק יותר).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...