Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עדכון:

בסוף "אומנות הציפוי" נבחרו לעשות את העבודה

החומר שנבחר הוא 3M crystalline- חלונות אחוריים בכהות של 85% קדמיים(נהג ונוסע) ב50%

למי שלא מכיר את החומר מומלץ לראות:

 

אני כבר נוסע ככה 3 שבועות וזה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש..היה אפילו יום אחד שנסעתי ביום שמשי בלי מזגן וכל החלונות סגורים ורק אחרי 20 ומשהו דקות נסיעה קלטתי שאני בלי מזגן וממש נעים באוטו(האוטו חונה בחניה מקורה כל הזמן)

 

לגבי השירות של שי ודימה:

עבדו by the book ואמרו שאם משהו לא נראה לי שאני אחזור אליהם והם יסדרו הכל

אומנם יש בחלונות נוסעים האחוריים כמה גרגרי אבק או משהו שנכנסו ומציקים לי... אקפוץ אליהם בהזדמנות שבוע הבא

וכמובן נתנו אחריות ל10 שנים(רשום על הקבלה)

 

קיצר אני ממש ממליץ גם על החומר הנ"ל וגם על "אומנות הציפוי" ואני אפילו שוקל בקיץ לעשות את השמשה הקדמית ב5% :)

 

וסליחה שהאוטו מלוכלך :p

 

IMG_20150225_164319.jpg

 

 

IMG_20150225_164332.jpg

 

 

IMG_20150225_164349.jpg

 

 

IMG_20150225_164409.jpg

 

 

IMG_20150225_164418.jpg

 

 

IMG_20150225_164429.jpg

עריכה אחרונה על ידי CiViC91

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם (נערך)

מרגישים את ההבדל לטובה גם בחלונות הקדמיים...היד שלי כבר לא משתזפת:)

יש להם אפילו כמעט שקוף לגמרי(5%) שמונע חדירה של חום...שוקל לעשות על השמשה הקדמית בקיץ

עריכה אחרונה על ידי CiViC91

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

אחלה תוצאה ואחלה מקום, הייתי מאד מבסוט מהם בזמנו. הכהייה קידמית היא קצת מסוכנת, לא עבר טסט שלא שאלו אותי אם הקידמיים מוכהים.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
יש ברמלה בחור בשם אלברט, עושה עבודות מעולות ומקצועיות (אצלו בבית).

 

מצטרף! אלברט מומלץ מאוד עבודה מעולה במחיר הוגן.

×
×
  • תוכן חדש...