Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

נהגתי ברכב ונכנסתי לצומת שהיה ברמזור צהוב מהבהב (תקלה).

 

לפתע אני מרגיש חבטה עזה מצד שמאל שלי,

 

מתברר שרכב נכנס לצומת ללא מתן זכות קדימה כדין.

 

הוא טוען שהוא התקדם לאט כדי לחצות את הצומת ואני באתי לו במהירות והתעלמתי ממנו.

 

והפוך, הוא רוצה לתבוע אותי על נזקיו.

 

לי יש מקיף וגם לו.

 

מה עלי לעשות כעת?

 

תודה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לבדוק איזה תמרורים יש בצומת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש לך תמונות מהצומת והתאונה?

בזמן רמזור מקולקל (מהבהב כתום) יש שלט עצור שלפיו צריך לציית, במקרה והוא לא עצר הוא אשם, אותו חוק חל גם עליך.

פורסם

ארחיב,

 

אין מחלוקת באשר לזה שלו יש תמרור לתת זכות קדימה, ולי אין אף תמרור.

 

רק שהוא טוען שהוא האט ונכנס לצומת באיטיות ואני זה שנסעתי מהר מידי והוא לא יכל לראות אותי.

 

ולכן הוא זה שצריך לתבוע אותי.

פורסם

לא משנה גם אם טסת שם 200 קמ"ש, הזכות היא שלך.

במציאות, השופט כנראה יפסוק לך אי אלו אחוזים של אשמה תורמת שלא נזהרת בכניסה לצומת.

אני הייתי מפעיל ביטוח ושוכח מזה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

משהו לא מסתדר לי בכל הסיפור הזה.

תמרור 301(ז"ק) בצומת מרומזר?!

בצומת אמורים להיות תמרורי 302(עצור ותן ז"ק) ולא תמרורי 301.

איפה זה ארע?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לא ברור אם התמרור המוצב שם מיועד לפונים ימינה בלבד או גם למי שנוסע ישר.

אבל...היה צריך לתת ז"ק לרכב הבא מימין (בהתאם לחוקים המדברים על צומת ללא תמרורים).

האם אתה בטוח שגם בכיוון הנסיעה שלך אין שום תמרור של ז"ק ??

פורסם

לפי הנראה ז"ק היא שלך.

אתה יכול להגיד לו שהוא יכול להפעיל את הביטוח שלו או שאתה תתבע אותו (היתרון הוא לצד התובע בד"כ).

 

אם הוא עדיין בשלו:

1. לך למקום ותצלם את המצב כשרואים את התמרורים ואת מבנה הצומת

2. תכין שרטוט עם כיוון התנועה שלך ושלו ומיקום התמרורים.

3. תבקש אישור מהמועצה המקומית / עירייה / מע"צ על כך שהרמזורים לא היו פעילים באותו יום באותה שעה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

היה בוחן תנועה שבחן את הצומת וראה בו האשם ואף אמר לו לפני מתן העדות שהוא צריך לומר לו שהוא יכול לקחת עו"ד

וכששאלתי אותו אם אני גם יכול, אז הוא אמר לי שמכיוון שלא אני הנאשם אז אין ענין.

 

השאלה היא רק אם הוא יגיד שנכנסתי במהירות מופרזת לצומת ללא זהירות מינימלית הוא יוכל להפוך אותי לנאשם ואותו לזכאי

פורסם

לא.

נסה להשיג את דו"ח הבוחן.

צילומים ושאר ירקות לא יזיק.

המהירות שלך לא רלוונטית ולא ניתנת להוכחה. אתה לא נסעת מהר, אלא הוא לא נתן זכות קדימה. הוא גם זה שפגע בך [קדמת הרכב שלו בדלת הנהג שלך].

אני אישית הייתי תובע בתביעות קטנות בצירוף קבלות ודו"ח שמאי.

יש כאלו שלא אוהבים לתבוע, אז אתה יכול למסור את כל המסמכים לחברת הביטוח שלך, ונראה מה תאמר חברת הביטוח שלו.

אם תתנער, תוכל לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות את מלוא הסכום, או לחלופין לתבוע את פוליסת המקיף שלך, ולתבוע את הפוגע על סכום ההשתתפות העצמית והעליה במחיר הביטוח בגלל אבדן פרמית היעדר תביעות.

בהצלחה.

עדכן אותנו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
היה בוחן תנועה שבחן את הצומת וראה בו האשם ואף אמר לו לפני מתן העדות שהוא צריך לומר לו שהוא יכול לקחת עו"ד

וכששאלתי אותו אם אני גם יכול, אז הוא אמר לי שמכיוון שלא אני הנאשם אז אין ענין.

 

השאלה היא רק אם הוא יגיד שנכנסתי במהירות מופרזת לצומת ללא זהירות מינימלית הוא יוכל להפוך אותי לנאשם ואותו לזכאי

 

אתה אומר בפשטות - "הוא לא נתן ז"ק" ובנוסף בנוגע למהירות "להד"ם" ובכל מקרה לא רלוונטי.

אתה לא נופל בלשונך, אתה לא נותן תשובות מספריות גם אם שואלים אותך על כמה נסעת, התשובה הקבילה היחידה מבחינתך זה "נסעתי כחוק".

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...