Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מר אבני

 

כנראה שיש לך ראיה סלקטיבית. רק בהמשך נכתבה גם הסיבה שמנית.

 

"השלט ייחודי בין השלטים בצורתו המתומנת. השלט אדום מלבד פס לבן בסמוך לגבולות השלט, ובמרכז השלט מופיע יד לבנה או המילה "עצור" בשפת המקום או בשפה האנגלית ("stop"). הסיבה לצורה המיוחדת היא על מנת שכל נהג המגיע לצומת מכל כיוון יוכל לראות, גם מאחורי השלט, שלנהג בכיוון נגדי או ניצב, יש "עצור" (לכן גם צורתו יוצאת הדופן של התמרור תן זכות קדימה כמשולש הפוך)."

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל בצומת כזו כשאני לא מגיע ממול אני לא יכול לראות את צורת התמרור שיש בכביש החוצה (אני מסתכל על התמרור מהצד).

 

שנית השואל טוען שקיבל מכה בצד שמאל של הרכב אז הוא זה שהגיע מימינו של הרכב השני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

במקרה הזה, אין שום משמעות מאיזה צד הוא הגיע, יש לנהג הפוגע והאשם תמרור עצור/תן זכות קדימה שהוא לא נשמע לו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מר אבני

 

כנראה שיש לך ראיה סלקטיבית. רק בהמשך נכתבה גם הסיבה שמנית.

 

"השלט ייחודי בין השלטים בצורתו המתומנת. השלט אדום מלבד פס לבן בסמוך לגבולות השלט, ובמרכז השלט מופיע יד לבנה או המילה "עצור" בשפת המקום או בשפה האנגלית ("stop"). הסיבה לצורה המיוחדת היא על מנת שכל נהג המגיע לצומת מכל כיוון יוכל לראות, גם מאחורי השלט, שלנהג בכיוון נגדי או ניצב, יש "עצור" (לכן גם צורתו יוצאת הדופן של התמרור תן זכות קדימה כמשולש הפוך)."

 

 

ישה, תמתן בבקשה את גודל הגופן והצבע. תשאיר אותם לקטסטרופות, או למקרה שבו מישהו טועה ומטעה. בסה"כ דיון ובקשת סימוכין, אפילו לא אמרתי שזה לא נכון. קצת פרופורציות.

 

כשהתייחסת לראייה סלקטיבית למה התכוונת? לתשובה מגוגל בALLSTATE? הציטוט שהבאת הוא מויקפדיה העברית ואין שם סימוכין, רק קישור ללוחות תמרורים והערת שוליים על ההיסטוריה של תמרורי עצור בארה"ב.

 

ראיתי שם גם את הסיבה שבגירה הזכיר, אבל הוא הציג אותה כאחת ויחידה, אז הבאתי עוד אחת, מבוססת.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
אתם מתפלפלים על דברים לא רלוונטים בעוד שגם החוק וגם ההלכה למעשה (מה שנקרא המציאות) אומרת ההפך לגמרי.

 

הגעתי לבית משפט אחרי שחברת הביטוח קיזזה לי מהצק 15% אשם תורם על תאונה בצומת שבה נכנס בי רכב שבא מימין (לתשומת לבו של אלעד) והיה לו תמרור עצור.

 

השופט השתומם על מה ולמה אשם תורם, גינה את המנהג הנלוז של קיזוז אוטומטי ללא כל הצדקה וזיכה אותי במלוא הכסף.

 

אני שמח בשבילך ובשביל כולם שהצדק נעשה. המקרה הפרטי שלך בבית משפט, במיוחד בית משפט לתביעות קטנות (מותר לי להניח?) לא מעיד על הכלל. יש גם הבדלים בין פגיעות, ובמקרה שלך ("נכנס בי רכב שבא מימין") נשמע כמו פגיעת חזית-צד ואז איך אפשר לייחס לך אשמה בדיוק?

 

המנהג הזה של חב' הביטוח הוא בהחלט נלוז כמו שאמרת, אבל לא הזכרתי את זה כי העדפתי לשאול את EYAL איך הוא התמודד עם אותם 5%. אם זה גרם לכך שלבסוף נרשמה לו תביעת ביטוח, אז זה מראה בדיוק למי היה איטרס להסכים לקיומם של 5% האחוזים האלה.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)
אתם מתפלפלים על דברים לא רלוונטים בעוד שגם החוק וגם ההלכה למעשה (מה שנקרא המציאות) אומרת ההפך לגמרי.

1422372628803-281340410.jpg1422372866696-1422744076.jpg

ואידך זיל גמור.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אז מצאתי מסמך רשמי כלשהו שמזכיר את הסיבה לצורתם יוצאת הדופן של 301, ו302

"צורות:

בלוח נעשה שימוש בצורות הגיאומטריות הנפוצות

עליהם מתבססים גם לוחות התמרורים הבינלאומיים,

כגון: משולש, עגול, מלבן וכו'.

מקובל להצביע על 2 תמרורים שזכו לצורה יוצאת דופן,

301 קיבל צורת "משולש הפוך", ו-302

קיבל צורת"מתומן". צורות אלה ניתנו להם בכדי להבליטם

ולזכות בתשומת לב טובה יותר של הנהגים"

 

שכל אחד יפרש כפי הוא רוצה. מובא לעיון ברוח טובה.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)

מר סטון ( :wink: ) הפירוש שלי הוא כזה:

 

התקנה אומרת ש: אם לא הוצב תמרור המורה על מתן ז"ק בצומת

 

או תנאי אחר:

 

על עצירה בצומת בכיוון הנסיעה של הנוהג ברכב.

 

אז יחולו ההוראות שבהמשך.

 

כלומר - אם אתה נוסע בצומת מתומררת והתימרור לא בכיוון הנסיעה שלך - ההוראות שבהמשך אינן חלות עליך.

 

 

איך ידע הנוהג ברכב שהוצב בצומת תמרור המורה על ז"ק? רק בשל צורתם הייחודית של תמרורים אלה ניתן לזהות אותם (כמעט) מכל כיוון.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

קרה לי מקרה דומה פעם. אני צדקתי, הוא טעה אבל זה הגיע לפסים מכוערים ותקופת זמן ממושכת והתעסקות...

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...