Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס CT200H או פריוס


poratnir
שימו לב! השרשור הזה בן 3378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

רציתי להתייעץ לגבי רכישת היברידית חדשה יחסית.

המועמדות לקסוס CT200H או פריוס שתיהן משנתון 2011 2012

אני מעוניין לשמוע המלצות בעיקר בקשר ללקסוס, את הפריוס אני מכיר מצויין ומאור מרוצה,

מי מכיר את צריכת הדלק ברכב, מרווח פנימי במושב האחורי, חווית נסיעה וכו.

תודה לעונים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

רציתי להתייעץ לגבי רכישת היברידית חדשה יחסית.

המועמדות לקסוס CT200H או פריוס שתיהן משנתון 2011 2012

אני מעוניין לשמוע המלצות בעיקר בקשר ללקסוס, את הפריוס אני מכיר מצויין ומאור מרוצה,

מי מכיר את צריכת הדלק ברכב, מרווח פנימי במושב האחורי, חווית נסיעה וכו.

תודה לעונים!

 

הפריוס היא בסדר גודל של משפחתית גדולה והיא מכונית מרווחת למדי ואילו הלקסוס היא קומפקטית של ממש ומאחור צפוף למדי, כמו באוריס. אם זה לא מפריע לך, אז הלקסוס עולה על הפריוס בכל שאר התחומים: נוחות, בידוד רעשים, התנהגות כביש, אבזור, איכות חומרים ותחושה כללית של איכות הטובה משמעותית מזו של הפריוס הפלסטיקית. צריכת הדלק מאוד דומה בין הדגמים וכל נתון בין 16-21 ק"מ לליטר אפשרי (עירוני או בינעירוני), תלוי בסגנון הנהיגה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו רציתי להחליף את הפריוס ל-CT200H, היה נראה לי מעבר קלאסי.

הבחור עם הלקסוס רצה רכב מרווח יותר והתעניין בהחלפה.

עשיתי סיבוב גדול של 15-20 דק' בתוואי כל הכבישים שאני מכיר ונסעתי בהם ביומיום בפריוס.

לא הרגשתי הבדל בנוחות המתלים ובידוד הרעשים. בלקסוס 2014, אחרי מתיחת הפנים, שיפרו את זה משמעותית.

הכסאות היו לי (זה אינדיבידואלי) קצת יותר נוחים בלקסוס, הדש-בורד בלקסוס מרגיש יותר איכותי בהרבה.

אם בפריוס מאחור יש המון מקום אז בלקסוס המצב הפוך, צפוף ברמות! תא מטען קטן יותר (375 מול 450 ליטר בפריוס).

צריכת הדלק יצאה לי 18.5 ק"מ/ל' כשבפריוס במסלול זהה היא 21.5 ק"מ/ל' ונסעתי כרגיל.

הבנתי שבלקסוס אחרי מתיחת הפנים שיפרו גם את צריכת הדלק ב-2 ק"מ לליטר, אותו דבר גם ב-GS450H החדשות

לעומת דור קודם למרות שבגדול ממה שבדקתי זה אותו מנוע. לא התעמקתי איך הם עשו את זה...

מה שביאס אותי ממש זה שבלקסוס לא היה KEY-LESS מלא, משמע, בכניסה ויציאה מהאוטו צריך מפתח, רק התנעה בלי.

ועוד נסעתי ב-PREMIUM! בפריוס יש KEY-LESS מלא וזה פיצ'ר שצריך להיות לדעתי בכל אוטו, עולם אחר ממש. מאוד נוח.

אם היא הייתה טובה משמעותית בהרבה תחומים כמו ש-ch2856 כתב, תאמין לי שההפרש במחיר היה הרבה יותר גבוה.

שורה תחתונה, לא ראיתי משהו מהותי לי ששווה להחליף בשבילו ל-CT200H.

זה גם הסביר את הפרש המחיר הקטן יחסית של 15,000 ש"ח בזמנו בין הפריוס ללקסוס.

הכי טוב שתעשה אתה סיבוב בלקסוס ותחליט אם היא עושה לך את זה יותר :wink:

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם GUGY. ה-CT תיצור אפקט הגעה מרשים יותר גם אם לא תרגיש באיכות מיוחדת בתא הנוסעים. סביר שתקבל גם שירות טוב יותר במוסכים, אבל יש מצב שתשלם על כך בעלות הטיפולים והחלפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...