Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הגיע הזמן שלי להשתדרג ברכב, כיום יש לי רכב מסוג מיצובישי לנסר הצורה החדשה נפח מנוע 1.8 שנת 2008.

בחודש האחרון אני קורא המון ומנסה להבין מה יותר טוב ואני לא כ"כ מגיע להחלטה סופית ,הייתי שמח לקבל עזרה.

 

כיום אני מתלבט בין 2 רכבים , הונדה סייויק סדאן/האצ'בק שנת 2012/13 או טויוטה קורולה 2013(הצורה החדשה).

 

המחירים של שני המכוניות האלה זה פלוס מינוס אותו דבר לפי מה שראיתי.

 

 

מה אתם אומרים ? כל דעה תתקבל בברכה :)

שיהיה שבת שלום.

פורסם

הייתי הולך על הסיוויק, ולו רק בגלל איכות החומרים הגבוהה יותר והמנוע המלהיב יותר.

 

עם זאת יש אנשים ששני פרמטרים אלו פחות חשובים להם, ואולי יוכלו לטעון כנגד לאחזקה יקרה יותר של ההונדה ומראה מעט לא שגרתי (לפחות בהאצ'בק). לכן תלוי מה הרכב יעשה רוב הזמן, ויותר מזה, מה מלהיב אותך ומה חשוב לך יותר ברכב מבין הפרמטרים הללו, כי אלו הם ההבדלים העיקריים בין שני הרכבים (אמינות, צריכת דלק, מרווח פנימי ומחיר כמו שאמרת - די דומים)

"Turn on, tune in, drop out"

פורסם
הייתי הולך על הסיוויק, ולו רק בגלל איכות החומרים הגבוהה יותר והמנוע המלהיב יותר.

 

עם זאת יש אנשים ששני פרמטרים אלו פחות חשובים להם, ואולי יוכלו לטעון כנגד לאחזקה יקרה יותר של ההונדה ומראה מעט לא שגרתי (לפחות בהאצ'בק). לכן תלוי מה הרכב יעשה רוב הזמן, ויותר מזה, מה מלהיב אותך ומה חשוב לך יותר ברכב מבין הפרמטרים הללו, כי אלו הם ההבדלים העיקריים בין שני הרכבים (אמינות, צריכת דלק, מרווח פנימי ומחיר כמו שאמרת - די דומים)

 

 

כיום אני נוסע כמו שציינתי מקודם על מיצובישי לנסר, הטיפולים שלה לא זולים ובטח שלא האגרת רישוי.(הביטוח פחות קריטי).

קראתי הרבה תגובות שהאיכות נסיעה והאחיזה על הכביש היא לא להיט בטויוטה ושהתא נוסעים לא מבודד מספיק (בשני המכוניות).

פורסם

מה המניע שלך להחלפה? מה אתה רוצה שיהיה ברכב החדש? מה הדרישות שלך ומה התקציב?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מה המניע שלך להחלפה? מה אתה רוצה שיהיה ברכב החדש? מה הדרישות שלך ומה התקציב?

 

המניע שלי להחלפה זה פשוט להשתדרג, אני מאוד מרוצה מהלנסר.

חשוב לי רמת איבזור לא פחות מהלנסר , שיהיה בידוד רעשים בתא הנוסעים וכמובן אחיזה טובה על הכביש :)

פורסם

מה לגביי צריכת דלק? מרווח? גודל תא המטען? ביצועים? כמה אתה נוסע בשנה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מניסיון נטו? סיוויק, הקורולה פשוט רכב משעמם, וכל טויוטה שעד היום נסעתי בה כזאת (חוץ מהקאמרי V6 שגרמה לי קצת לאבד את זה בתחתונים אבל גם גרמה לי לאבד 2000 ש''ח דלק בשבועיים).

הסיויק יותר מודרנית, יותר ביצועיסטית, יותר מהנה לנהיגה, יותר מבוקשת בשוק המשומשות ויותר קלה למכירה.

שמכרתי את הסיויק שלי, מכרתי ב1500 ש''ח מעל המחירון ותוך פחות מ12 שעות מרגע פרסום המודעה ביד 2. וזה היה לפני שנה וחצי לערך.

האקורד קצת נגררה במכירה לקח לי כשבועיים כמעט שמהלכם פנו אליי המון אנשים שרצו לקבל המון אוטו במינימום כסף (היה לי את הדגם המפואר) אבל בסוף הגיע הקונה שהיה מוכן לשלם את התמורה עבור האוטו שהוא מקבל ושילם לי כ2000 פחות מהמחירון שזה בערך הסכום בו נסחר הרכב בשוק.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

יש איזשהו הבדל בין הסייוק סדאן להאצבק?

 

ואני נוסע בערך 15 אלף ק"מ בשנה , קצת מוזר לי שאצלי רכב שנת 2008 יש בקרת שיוט בקורולה ובהונדה שנת 2012 אין.. \:

×
×
  • תוכן חדש...