Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ההורים שלי קנו את האוטו עם הרדיו דיסק המקורי עכשיו אני רוצה להביא רדיו דיסק חדש עם החיבורים usb וAUX

איפה אני יכול לעשות את זה,אם יש חנות מומלצת וזולה באזור מרכז/שפלה זה מאוד יעזור

אני חדש בנושא ואף פעם לא התעסקתי בזה

התקציב שלי לא גדול במיוחד (חייל בכול זאת)

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי Pomo90
פורסם

כל בעל מקצוע שמכבד את עצמו יכול לבצע את העבודה הנ"ל ,תעשה סקר שוק בנוגע למחירים.

אתה צריך מסגרת רדיו תחליפית וכמובן מכשיר אפטרמרקט.

אתה יכול ללכת על מכשירים בסיסיים מבית פיוניר \קנווד בעלות של עד 400 שח.

פורסם
כל בעל מקצוע שמכבד את עצמו יכול לבצע את העבודה הנ"ל ,תעשה סקר שוק בנוגע למחירים.

אתה צריך מסגרת רדיו תחליפית וכמובן מכשיר אפטרמרקט.

אתה יכול ללכת על מכשירים בסיסיים מבית פיוניר \קנווד בעלות של עד 400 שח.

 

אתה אישית מכיר מקומות טובים שאני יוכל לקחת את האוטו לשם?

ועוד שאלה בהגה יש בקרת שליטה אפ אני אחליף את הרדיו דיסק יש מצב שהבקרה לא תעבוד?

פורסם

אתה יכול להגיע ל"אהובי שי" בת"א

או ל"עילית קאר אודיו" באור יהודה.

אלו מקומות מומלצים אבל קח בחשבון שלא בהכרח תקבל שם את ההצעה הזולה ביותר ,תעשה סקר שוק.

אם יש כפתורי שליטה מההגה אתה תצתרך מכשיר שמגיע עם חיבור למתאם כפתורי הגה {רוב המכשירים החדישים}

וכמובן מתאם כפתורי הגה על מנת לחבר אותם ,המתאם הנ"ל לא זול.

פורסם

פותח השרשור אתה תהיה מסוגל לבצע את העבודה לבד?

כי אם כן אני אכין לך רשימת קניות ברשת.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
פותח השרשור אתה תהיה מסוגל לבצע את העבודה לבד?

כי אם כן אני אכין לך רשימת קניות ברשת.

 

אף פעם לא התעסקתי בזה אם זה משהו בסיסי אני מאמין שאני יוכל לעשות את זה

ואם אני מזמין את הדברים מהאינטרנט כמה תעלה לי רק ההתקנה?

פורסם

בטח שהיא תהיה רלוונטית.

כ200 ש''ח למתאם PAC מאיבי,רדיו דיסק מהפשוטים של פיונר עם כניסה למתאם מאחור (קיים ברובם),מסגרת פלסטיק והכל כמו מקורי.

אני מאמין שכל הסיפור ללא התקנה יגיע ל 700-800 ש''ח.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ככה מפרקים את כל העסק,עניין של שלוש דקות אם יש לך את הכלים שלו:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...