Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות ליום כלשהו: פיאסטה 1.25 ידנית נגד קלאו 0.9 נגד יונדאי איי 10 ידנית (יאפ...)


mightybear
שימו לב! השרשור הזה בן 3408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי פיאסטה ידנית 2012 כבר חודשיים, אין תלונות על הרכב ובכללי מאוד מרוצה, מה שכתבת דיי נכון, רכב איכותי, יציב. המנוע לא מספיק חזק אם רוצים הרבה כח, אבל המטרה של הרכב שיהיה חסכוני ולכן אני לא מחשיב את זה כחסרון, אין בעיה לנסוע גם על 140 בשיוט כשרוצים.

אני דווקא הייתי ממליץ לך לקנות מודל 2013 הצורה החדשה עם שנה וחצי אחריות, תחסוך כ 20 אלף שקל ותקבל רכב חדש.

אם אתה מתלבט בקשר למאזדה 2 או אוטומטי, יש מצב שמוכרים דרך שלמה מאזדה 2 0 ק"מ ב 80K או דרך וואלהשופס, תדע שהרכב פחות חסכוני אבל יותר חזק.

 

בדקתי ביד 2 - אין משהו שתפס את תשומת ליבי. יש שם אחד שמוכר את הרכב שלו, פברואר 2014 ידנית ב-65 אלף. אני מעדיף להוסיף 5 אלף ולקבל רכב מהניילונים. יש עוד איזה אחד מצחיק - הוא היד השנייה כבר, ידנית 2014 והוא רוצה 70 אלף :roll:

 

kamradkin

בדקתי לגבי המבצעים של שברולט סוניק - דגם הסדאן מוצא במחיר של 89 אלף... גם אם הם ירדו ל-80 - הסדאן פחות מדבר אלי. ההאצ'באק שיש להם הוא או 1.6 אוטומטי בכמעט 100 אלף או דגם ה-RS.

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

http://www.peugeot.co.il/_Uploads/graphic_content/SPECIFICATIONS/208/index.htm

 

לגבי ה208 - מבדיקה שערכתי, הדגם Active עולה 84 אלף (עם אגרת רישוי כנראה 85) - לגרסה הידנית עם מנוע 1.2. אותם כוחות הסוס, אבל הם צריכת דלק (על הנייר) גבוה יותר באופן אפילו קצת מחשיד. אין שליטה מההגה, ואין USB. ו... יקר יותר ב-15 אלף שקל. פחות קורץ לי.

 

מה שכן יותר ויותר קורצת לי היא האיביזה. הם לא מוכנים לרדת שקל במחיר, אבל מוכנים לבוא לקראתי באבזור. לא יודע עד כמה - את זה אבדוק.

 

אויי... החלטות החלטות. הכי חשוב לי (כמו כולם, לא?) זה לקבל הכי הרבה תועלת מול עלות. אני מודע לנושא שרכב זאת לא השקעה, אלא הנאה נטו, אבל גם יש פה נושא של דלק, סחירות וכדומה - אחרי הכל - סכום כזה של כסף זאת הוצאה בהחלט לא מבוטלת.

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שלי עם ה 208 היתה (חוץ מהמחיר שלפני חודשיים היא היתה יותר יקרה ב 7K מהפיאסטה) היא שלא ניתן היה לכוון את המראות צד בצורה חשמלית מתוך הרכב.

ואשתי הטילה על זה ווטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לפסול על זה רכב די חבל,סך הכול אם מדובר על נהג יחיד רוב הזמן,אין מה לשחק עם כיוון מראות,אם 2 נהגים זה לוקח בדיוק דקה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב - הקרב מגיע לנקודת הסיום.

בפינה הימנית - פורד פיאסטה 1.25 ידנית - בעלת איכות הרכבה גרמנית (מקבילה לאופל קורסה), מסך מולטימדיה ומצלמת רוורס, צריכת דלק מעולה, התנהגות כביש טובה מאוד, מכלול ותיק בשוק הרכב (מנוע Duratec וגיר ידני) לכן אמין במיוחד, הסתנכרנות עם הסלולארי ומחיר אטרקטיבי. חסרונותיה הם בעיקר המנוע שיכול להרגיש קצת עצל לפעמים, אין מחשב רכב, אין כיוון לכסא והגיר הידני, שבנסיעה עירונית יום יומית בפקקים יכול להיות קצת מעיק.

בפינה השמאלית - סיאט איביזה 1.2 רובוטית - בעלת מנוע טורבו חדשני, גיר רובוטי 7 הילוכים, חסכוני מאוד בדלק, זריזה מאוד, קצת יותר מ20 כוחות סוס יותר מהפורד, מערכת לזינוק בעליה (לא יכול להזיק). החסרונות הם מתלים נוקשים במעט, אין מערכת מולטימדיה, אמינות מכלולים מוטלת בספק, ומחיר גבוה יותר ב9 אלף שקל.

באמת קרב קשה. אם הייתי מחליט ללכת על הפורד - אני מתבאס על הכוח שלו. הלוואי שהיה לנו את מנועי האקו-בוסט. מנסיעת המבחן על הפורד לא התרשמתי לחיוב מהמנוע. הוא אכן שקט ואמין, אבל בעקיפה בכביש המהיר - במהירות של מעל 100 קמ"ש - צריך ממש להתאמץ. הסיאט מצד שני, פונה קצת יותר אל הלב, אני חושב. 4 שניות פחות מ0 למאה. מנוע טורבו חדשני. הגה ספורטיבי.

הסעיף האחרון פה - סחירות. פה לדעתי דווקא יש נטיה לכיוון הסיאט שאי אפשר למצוא אותה אצל הליסינגים או חברות השכרת הרכב למיניהם. הסיאט גם פונה ליותר סגמנטים מאז הפורד.

שמענו את בעלי הפורד הגאים - איפה בעלי האיביזה 1.2TSI הגאים? התוכלו להשמיע קולכם?

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלי האיביזה במוסכים בטח בשביל עוד ריקול :lol: עוד מעט יחזרו. הכול בהומור.

אישית לא הייתי הלוקח את האיביזה בגלל הסיבות שציינת.

לגבי הסחירות,בגלל הרבה מבצעים שמירת ערך זה לא הצד החזק שלה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש חבר טוב שיש לו איביזה רובוטית כשנתיים בלי אף תקלה, אולי מדובר במזל או שסתם נדבקו לעניין הגיר בלי סיבה. אי אפשר לדעת.

אני לא שמתי לב לבעיה של כוח בפיאסטה, אבל אולי מטבעי אני לא נהג אגרסיבי מידי.

 

צריכת הדלק של שני הרכבים דומה, היתרון של האיביזה הוא שמקבלים רכב אוטומטי עם צריכת דלק של רכב ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב גם הפיאסטה מגיעה עם מערכת לזינוק בעליה.

 

בגירסת Ambient גם? לפני הבנתי - זה קיים רק בגרסת Trend האוטומטית - ככה זה לפחות במפרט הרכב הרשמי שהביאו לי.

 

ד"א - המחיר על הסיאט 79,900 הוא לא מחיר אחרון.

יש להוסיף על המחיר הזה: אגרת רישוי (1200 ש"ח) צבע רכב (1500 ש"ח) מיגון (רוב חברות הביטוח דורשות איתוראן, עקב ריבוי הגנבות) 2500 ש"ח.

פתאום אני מגרד את ה84,000 אלף שקל - זה כבר 14 אלף מעל הפורד. בסכום הזה אני יכול בהחלט לפנק את הפורד בהמון תוספות נחמדות.

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בambient הידנית, ואכן זה לא מצויין בשום מקום, לפחות לא שאני ראיתי.

והשיקול הכלכלי שלך זה בדיוק מה שאני חשבתי, הוצאתי את הפיאסטה שלי ב71,על הכביש.

ובהפרש אני מפנק אותה בכל טוב.

ג'אנטים איכותיים ולא סינים, חלונות שחורים איכותיים בכל הרכב, מערכת טובה.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם הידני בדרגת גימור ambiente אין מערכת למניעת הדתרדרות בעליה. אולי פעם היה כשהיתה אפשרות לדגם היותר מאובזר trend של הפיאסטה גם בגרסה הידנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...