Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות ליום כלשהו: פיאסטה 1.25 ידנית נגד קלאו 0.9 נגד יונדאי איי 10 ידנית (יאפ...)


mightybear
שימו לב! השרשור הזה בן 3409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אפשר להתרגל לכל דבר. אפשר גם לנסוע אם מראה אחת, כמו פעם. 8) סופר מיני ב-70K זה אכן טוב, אבל בתוספת של 10K אפשר לקבל הרבה יותר רכב ועם בגאז' שלא מבייש רכב משפחתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ראשית זה 10 אלף,לא מעט.

דבר שני נשארו עוד סוניקים ב80?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, לא מעט, אבל אם קונים רכב חדש לכמה שנים טובות, עדיף כבר להוסיף 10K ולקבל יותר מרווח, נוחות, ושימושיות (ואגב, גיר אוטומט). במבחן שפורסם בשבוע שעבר, רשום שסוניק 1400 ניתן לרכוש עכשיו ב-84K. אני דיי בטוח שעם קצת מיקוח, אפשר לקבל אותה ב-80K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים!

 

לגבי הנחה נוספת על הקליאו - עדיין לא מיציתי את הכיוון הזה. אני רוצה להוריד את המערכת MobilEye, מניח שזה יוריד לי מינימום 2.5 אלף מהמחיר.

לגבי ה-108 - באמת נראת קלילה וזריזה יותר, אבל זה דגם חדש יחסית בארץ, אין עליו יותר מדי חוות דעת - אז אני קצת חושש.

לגבי I20 - אין יותר להשיג בארץ. הייתי בסוכנות בתל אביב - הרכב הדגמה יושב נעול, לא ניתן להזמין יותר.

לגבי הסוניק - ואללה? לא שמתי לב אליו יותר מדי עד עכשיו - אנסה לחפש אולי שנתונים ישנים יותר - ככה 2013 - אולי אוכל למצוא אחת במצב טוב עם מחיר אטרקטיבי יותר. כרגע חדש על הכביש - עולה 89 אלף, לדגם הזול ביותר.

 

עוד עכשיו שיקול שנפל עלי 'מאנשים שאיכפת להם' - זה הידני. אומרים שאין לזה שוק (באמת...? אף אחד לא ירצה פיאסטה ידנית?) ובפקקים - שככל הנראה אלה יהיו רוב הנסיעות העירוניות שלי (מחלף אלוף שדה הנודע לשימצה) - אני אקלל את היום שבחרתי ידנית. אני מאוד נהנה מידניות- אוהב את תחושת השליטה ברכב, אבל מודע לנושא כי הסחירות בו תהיה בעייתית, ויש מצב שרגל שמאל שלי קצת תכעס :)

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הידני חזר ובגדול,כך שלא הייתי אומר שהשוק שלהם מת,אני קיבלתי אמלה מחיר על פנדה ידנית בטרייד אין.

אבל אם רוב הנסיעות הם פקקים,עדיף רכב אוטומטי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה היא הפשרה הטובה ביותר בשוק הסופר מיני הידניות ועולה קצת יותר מרוב המיני'ס.

מקבלים סופר מיני מרווחת ואיכותית, בידוד מצויין, צריכה דלק לא רעה, אחריות ל3 שנים ומחיר טוב. אומנם מנוע קצת עצל אבל עסקה נפלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים!

 

לגבי הנחה נוספת על הקליאו - עדיין לא מיציתי את הכיוון הזה. אני רוצה להוריד את המערכת MobilEye, מניח שזה יוריד לי מינימום 2.5 אלף מהמחיר.

לגבי ה-108 - באמת נראת קלילה וזריזה יותר, אבל זה דגם חדש יחסית בארץ, אין עליו יותר מדי חוות דעת - אז אני קצת חושש.

לגבי I20 - אין יותר להשיג בארץ. הייתי בסוכנות בתל אביב - הרכב הדגמה יושב נעול, לא ניתן להזמין יותר.

לגבי הסוניק - ואללה? לא שמתי לב אליו יותר מדי עד עכשיו - אנסה לחפש אולי שנתונים ישנים יותר - ככה 2013 - אולי אוכל למצוא אחת במצב טוב עם מחיר אטרקטיבי יותר. כרגע חדש על הכביש - עולה 89 אלף, לדגם הזול ביותר.

 

עוד עכשיו שיקול שנפל עלי 'מאנשים שאיכפת להם' - זה הידני. אומרים שאין לזה שוק (באמת...? אף אחד לא ירצה פיאסטה ידנית?) ובפקקים - שככל הנראה אלה יהיו רוב הנסיעות העירוניות שלי (מחלף אלוף שדה הנודע לשימצה) - אני אקלל את היום שבחרתי ידנית. אני מאוד נהנה מידניות- אוהב את תחושת השליטה ברכב, אבל מודע לנושא כי הסחירות בו תהיה בעייתית, ויש מצב שרגל שמאל שלי קצת תכעס :)

 

לפי כתבה זו, שנכתבה ב-21 לדצמבר, מחיר של סוניק עכשיו הוא 84K.

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-31851,72-%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A7-%D7%A1%D7%93%D7%90%D7%9F-1-4-%D7%9C-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד לך שגם אני נמצא בפקקים רוב הזמן, אבל לא יכול בלי גיר ידני. יותר נוח לי, מרגיש חי ובשליטה. כמובן מה שנוח לי לא נוח בשביל כולם. לכן תעשה חושבים על עצמך כי אתה יכול למצוא רכב שאתה אוהב אבל לקלל כל בוקר את כל העולם ואשתו. ואם אתה בוחר רכב עם גיר רובוטי, חשוב שתעשה עליו נסיעת מבחן ואפילו תשכור אותו לכמה ימים, לא לכולם הגיר הרובוטי מרגיש נוח, במיוחד של הפיאסטה.

ובקשר לסחירות העתידית...עזוב שטויות, זה בדיוק כמו להשקיע בבורסה, לעולם אין לדעת מה יהיה, מה שכן יוליאן צודק, יש מגמת עליה בשוק הידניות.

ובקשר למראות, אין לי מושג על מה אתה מדבר, המראות במיקום טוב, אני יכול להגיד לך שפזילה קטנה עם העיניים נותנת לי תמונה מצוינת של מה שהולך מסביבי.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד לך שגם אני נמצא בפקקים רוב הזמן, אבל לא יכול בלי גיר ידני. יותר נוח לי, מרגיש חי ובשליטה. כמובן מה שנוח לי לא נוח בשביל כולם. לכן תעשה חושבים על עצמך כי אתה יכול למצוא רכב שאתה אוהב אבל לקלל כל בוקר את כל העולם ואשתו. ואם אתה בוחר רכב עם גיר רובוטי, חשוב שתעשה עליו נסיעת מבחן ואפילו תשכור אותו לכמה ימים, לא לכולם הגיר הרובוטי מרגיש נוח, במיוחד של הפיאסטה.

ובקשר לסחירות העתידית...עזוב שטויות, זה בדיוק כמו להשקיע בבורסה, לעולם אין לדעת מה יהיה, מה שכן יוליאן צודק, יש מגמת עליה בשוק הידניות.

ובקשר למראות, אין לי מושג על מה אתה מדבר, המראות במיקום טוב, אני יכול להגיד לך שפזילה קטנה עם העיניים נותנת לי תמונה מצוינת של מה שהולך מסביבי.

 

כנראה זה עניין של הסתגלות. אני כבר שנתיים וחצי עם פיאסטה ועדיין לא נוח לי עם המראות הנמוכות האלה. הייתי מעדיף מראות במקום ה"נורמאלי" שלהן, כמו ברוב המכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לאט לאט מתחיל להסגר על הפיאסטה :)

הגיר הידני קצת מרתיע אותי (למרות ששוב - אני אוהב את התחושה של הידנית) - אולי בגלל הפקקים. לגבי השוק - עשיתי בדיקה זריזה ביד 2 - דווקא נראה כאילו ממש לא חסר פיאסטות ידניות, והמחיר שניתן שם הוא מחיר מחירון - כלומר, ככל הנראה יש שוק. מה יהיה עוד 2-3 שנים? לא ניתן לדעת.

לבעלי הפיאסטות הידניות (או בכלל רכב ידני) - יוצא לכם לעמוד קצת בפקקים? אתם לפעמים מקנאים בחבריכם האוטומטים?

 

כל הנושא הזה של הידני - אוטומטי גורם לי לפזול שוב אל עבר מאזדה 2 (כמובן שנתון ישן 2009-2010) - שתתן לי אולי שקט מבחינת רגל שמאל, אמינות וסחירות, אבל אני אקבל פה רכב מיושן (יחסית לפורד) שאוהב לזלול דלק (1:10.5 אל מול 1:14.5). ואני לא אוהב את הפזילה הזאת ;)

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע עם הגיר זה עיניין של טעם,

אני נוסע גם הרבה בפקקים ונהגתי תקופה ארוכה על אוטומט ועברתי על ידני ואצלי אני יכול לומר שלא משנה באיזה תיבה אני נוהג אני סובל בכל פקק שהוא =],

כשהתרגלתי לידני לא הרגשתי הבדל בין פקק בידני לפקק באוטומט(התנועות של רגל שמאל באות לי באוטומט כבר), אפילו בפקקים בעליה כמו בכניסה לירושלים.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עניין של כמה זמן הפקק נמשך. בוא נגיד שאחרי פקק של שעה, אתה מתחיל להתגעגע לאוטומט. :?

 

בהחלט יכול להבין את זה, אבל מצד שני - תהיה לי נסיעה ממוצעת של בין 20 דקות לחצי שעה, ככה שזה יהיה מאוד מינימלי.

מה שיושב לי באחורי הראש זה שאני יכול להוסיף משהו כמו 9 אלף ולקבל את האיביזה שבמבצע. היה פה איזה אחד,

שהתלבט בדיוק כמו ההתלבטות שלי - פיאסטה - קלאו. בסוף הוא הלך על האיביזה :)

מעניין אותי לדעת איך תחושת הבטן שלו לגבי הרכב החדש שהוא קנה. הדבר היחיד שלא גורם לי עכשיו לאוץ לכיוון הרצליה, זה הגיר ששמו (הרע) יצא למרחק, ועדיין לא הצלחתי להבין האם 'סידרו' אותו ואמינותו השתפרה בדגמים החדשים, שלא מגיעים עם 5 שנות אחריות על הגיר, אלא רק 2. נסעתי אתמול על האביזה 1.2 טורבו עם הDSG, והאיביזה הזאת - ממש מפתיעה לטובה, אני חייב לציין! כיף לנהוג עליה, שקטה מאוד בסל"ד נמוך וצריכת הדלק שלה מופתית. הבאסה היא שמרגישים כל מהמורה על הכביש...

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה רכב זריז הבעיה איתו שהוא מאוד קטן ביחס לסופרמיני, כאשר עשיתי נסיעת מבחן ולאחר מכן נסעתי על הרכב של דוד שלי, בקושי היה לי מקום לזוז במושב נהג ורגל ימין שלי בקושי הצליחה לזוז, הבולמים שלו לא שווים הרבה, הרכב לא מהנה בניגוד למה שעושים ממנו.

הקליאו הייתה לי יותר מהנה מאשר האיביזה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי פיאסטה ידנית 2012 כבר חודשיים, אין תלונות על הרכב ובכללי מאוד מרוצה, מה שכתבת דיי נכון, רכב איכותי, יציב. המנוע לא מספיק חזק אם רוצים הרבה כח, אבל המטרה של הרכב שיהיה חסכוני ולכן אני לא מחשיב את זה כחסרון, אין בעיה לנסוע גם על 140 בשיוט כשרוצים.

אני דווקא הייתי ממליץ לך לקנות מודל 2013 הצורה החדשה עם שנה וחצי אחריות, תחסוך כ 20 אלף שקל ותקבל רכב חדש.

אם אתה מתלבט בקשר למאזדה 2 או אוטומטי, יש מצב שמוכרים דרך שלמה מאזדה 2 0 ק"מ ב 80K או דרך וואלהשופס, תדע שהרכב פחות חסכוני אבל יותר חזק.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...