Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני הכל מדובר ברכב מזדה 3 2008 צבע שחור

 

חיפשתי בפורום אבל כבר הלכתי לאיבוד והחלטתי לפתוח אשכול

 

אני מעוניין לעשות פלסטלינה> פוליש> ווקס לבד בצורה ידנית

מהסיבה שאין לי כסף כלל להשקיע שמישהו מקצועי יעשה לי וגם אני רוצה להתנסות (זמן יש לי וגם ידיים)

אני צריך לקנות פוליש ווקס שאתם תמליצו לי עליהם שנוחים לעבודה (פלסטלינה יש לי כבר )

מצב הרכב מאד מחוספס ואין ברק לרכב כלל (אני יעלה תמונות בקרוב)

 

במידה ואצטרך גם לעשות פוליש ידני אבצע גם...

את זה אני יוכל לדעת רק לאחר שאעבור את שלב הפלסטלינה

להערכתי אצטרך רק בגג הרכב ששם המקרה הכי בעייתי ובמכסה המנוע אולי

 

יש לי ידיים שיודעות לעבוד

 

אני צריך המלצה לפוליש טוב שיתאים לצבע הרכב שלי...

משהו שנוח לעבוד איתו בצורה ידנית

לדעתי אני צריך פוליש עדין - בינוני

תפרטו לי שם מוצר ואיפה אפשר לקנות... שוב אני לא מחפש משהו יקר אבל שייתן לי תמורה למחיר

 

כנ"ל גם ווקס איכותי וטוב שיתן ברק לרכב

 

תודה רבה רבה מראש

פורסם

meguiar's compound

meguiar's polish

MF pads

LC cut pad

wax pads

את שלושת הראשונים תמצא גם באוטודיפו רק במחיר מעט גבוה יותר.

לרוב קונים את המוצר הראשון על פני השני משום שבביצוע ידני, חיתוך עמוק יותר מקל המון על העבודה.

יש פה כבר שרשורים על ווקסים והדעות שנויות לפעמים. מה שמתאים לי לא בהכרח יתאים לאחר.

אני בטוח שתמצא בחיפוש שרשור רלוונטי שיעזור לך.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם (נערך)

לדעתי תקבל תוצאה בינונית מאוד עם מאמץ אדיר מצידך.

הייתי בודק אופציה של השכרת מכונה במקומך.

לא בטוח שמומלץ לעשות רק חלק מהפנאלים.

כנראה שתראה הבדלים בין מה שעשית לשאר הרכב.

עריכה אחרונה על ידי ron5054
פורסם

פוליש ידני הוא מאוד קשה. אולי נראה לך עכשיו שאתה בחור עם כח וזה שטויות אבל תאמין לי, אחרי מעבר על דלת אחת אתה תבין שזו לא עבודה שעושים ידנית, חייבים מכונה. מעבר לזה, מכונה עושה עבודה טובה יותר ומורידה יותר סווירלס.

מאיפה אתה בארץ? אני שכרתי מכונה בטופקולור ב 150 ש"ח לסופ"ש, ממליץ לך מאוד לשכור מכונה, אין לך מושג איזו עבודה קשה זו, גם עם מכונה אתה תהיה מותש אחרי יום עבודה. תוכל לקרוא כאן.

 

פורסם

אם ככה אעשה על כל הרכב פוליש

עם אני ישכיר מכונה כבר עדיף לי לתת למישהו שיעשה

ממש שאין לי כסף ברמה שגם לקנות את המוצרים עצמם

אין לי כרגע כסף להשקיע

(מי כמוכם יודע מה זה לחיות במדינה הזאת היום עם כל ההוצאות למחייה בארץ)

 

בחיית אל תייאשו אותי שאני לא יגיע לרמה גבוהה

תנסו לעזור לי להגיע למקסימום שאפשר...

זה רק גורם לי אפילו לא להתחיל את התהליך

 

אני ילך בפוליש על meguiar's compound

איזה ווקס אתם ממליצים ראיתי ווקס של מגוואריס לרכבים כהים, מה אתם אומרים ממליצים?

 

בפורום מה שחיפשתי בנושא ווקס כבר הלכתי לאיבוד ואני לא יודע מה כדאי

פורסם

בוקר טוב

הינה תמונות להמחשה של הגג..

הרכב לא שטוף אבל ה"חברבורות" האלה ככה נראות גם אחרי שטיפה של הרכב

האם פוליש ידני ייתן לי מענה להורדת החברבורות הללו

אני יודע עד כמה פוליש ידני זה עבודה קשה מאד

כמה שלבים אצטרך לעשות?

קודם פוליש גס ואחר כך עדין ?

ואיזה תכשיר ווקס מומלץ שישמור לאורך זמן וייתן ברק

 

יום נפלא :-)

 

20141216_071705.jpg20141216_071700.jpg

×
×
  • תוכן חדש...