Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Moti Miata R in the Sport Compact Car Magazine


golangti
שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Great luck, great car, great drive, all these are equal to one thing = a good man!

Yep, I have read the entire story, and I must say it was unusual reading!

O.k, I want to say well done!

I wish to path such a wonderful way in my life. Why? Because this is what I like to do!

We all do!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ככה אתה מלכלך על האוטו שלי ...

לפחות 152... וזה ליביו עם ב.

 

אבל ברצינות אני חושב שלא חסרות לנו כמה וכמה מפלצות , לא בנויות בכזאת רמה כולן , אבל יש בהחלט מכוניות מאוד מרשימות בארץ.

הבעיה היא שכל עוד זה לא חוקי , לא נראה לי שאנשים יקפצו להציג את המכוניות שלהם בכזה פירוט ושיהיה מגזין שיעשה מזה משהו שנתי ולא חד פעמי כמו מפלצות התאוצה בזמנו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופר-מרשים, מוטי :-)

 

אכן, כבוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:grin: !Thank you so much guys, it really feels great to get that feedback from you

 

 

Liviu, instead of the ultimate street car challenge you guys can make a competition called the ultimate sleeper, meaning a car that packs a big punch but you can never tell by looking at it from the outside, seriously, that can be a great one

 

 

With some magazine coverage, you can test it at many of the categories we tested the cars here - base price, car show of sleeperness but yet needs to be ultra clean and shiny, engineering meaning thought behind the mods, not just a bolt-on galore, I'm not sure about dyno or power delivery tests, maybe, you can definitely test the emissions, the grandma test will add a nice flare, driveability is a must, fuel economy is an easy one to test, I'm not sure if a magazine will be able to find a good place for a quarter mile run but no problem testing for standing starts and freeway acceleration like fifty to eighty or eighty to one twenty, braking test can certainly be done, skidpad test can be done, the road course portion can be replaced by a gymkhana test, and to top it off a 30 seconds or burnouts for the photographers, and have all the pictures of the cars photocshopped to remove details like license plate or identifying stickers... easy enough for someone that REALLY wants to get it done

 

 

:wink: ?You remember what Hertzel said, right

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני יצטרף פה לברכות

 

 

 

מוטי כל הכבוד לך זה באמת מרשים :ok::smilecolr

 

 

 

בטוח הראת לכולם מה אתה יודע

 

מקווה שזרקת איזה מילה על הפורום (קצת פירסום אצל הגויים לא יזיק)

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי קודם כול

כול הכבוד ( עדיין לא יודע על מה :wink: )

רציני חברה אני ממש ממש לא טוב באנגלית

אני אשמח אם מישהו יתן לי קצת מידע יסביר לי יספר לי מה היה ובמה מגיע למוטי כולכך הרבה כבוד ?

 

תודה

מתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:wink: ?You remember what Hertzel said, right

 

 

 

 

 

 

.Moti

אנחנו בטוח זוכרים, השאלה היא אם אתה זוכר - עוכר ישראל שכמוך, נהנה בארצות הגולה בעוד אנחנו סובלים כאן :wink:

 

הנה תרגום חלקי של הכתבה למתקשים באנגלית:

 

"קוראים למסלול streets of willow מסיבה מסוימת. הוא למכוניות כביש. תחרות ה-USCC למכוניות כביש חוזרת למסלול הרחובות בן ה-1.5 מייל הזה בפעם הראשונה מזה 3 שנים בדיוק מהסיבה הזאת. שינויי הגובה הגדולים במסלול (120 רגל, כ-40 מטר) הופכים אותו למאתגר במיוחד לכל מכונית. שלבו את זה עם ישורת של 1000 רגל (כ-300+ מטרים), פניות עם זווית כביש הפוכה, והרצון הגדול של כל מתחרה להיות הכי טוב, ויש לנו נוסחה מנצחת למבחן."

 

והחלק על המיאטה:

 

"זהו יום נדיר על המסלול כאשר מיאטה מנצחת ניסאן סקייליין. ל-USCC יש הרבה ימים נדירים, וזה בדיוק מה שקרה כשמוטי אלמגור התיישב ליד ההגה של המיאטה המטורבתת של אנדרו קמפבל. אלמגור היה צריך לרסן את עצמו היטב בכדי להשתלט על 400+ הסוסים של המיאטה כשהוא כיוון ושעט לאורך המסלול ב-0.3 שניות מהר יותר מהניסאן הגדולה. מגדש טורבו קטן יותר והעברת כוח עדיפה היו יכולים להקל על העבודה שלו. עדיין, מיצוב המיאטה במקום החמישי על המסלול מוכיח שיש כאן שילוב רציני ביותר של מכונית ונהג."

 

מוטי, באמת, רק מקום חמישי? :wink: דרך אגב, נתוני הדיינו באמת מדהימים. עד 5500 סל"ד יש לה בקושי 300 כ"ס, ובין 5500 ל-6500 היא פשוט משתוללת ומקבלת עוד כמעט 150 כ"ס... עכשיו מובן למה היית צריך כ"כ להזהר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

!Thanx Roni

 

Check the dyno sheet again, especially between 4700 and 5700... within 1k RPM there's a HUGE 200 HP spike and from 5k to the 8.5k redline you can barely see the RPM needle, it moves THAT fast... all that horsepower that comes so quickly means that it has to get to the ground somehow, during my drive around the track I had to fight that insane power to keep the wheelspin under some control all the time and not spinning out with the power coming on when exiting corners on the gas... that car is insane

 

The funniest part was when the owner, who lives in Texas actually, came a couple days before the challenge to Los Angeles with the car and these were the only two days that I had to learn the car and set it up to my preferences.. on the way we had to be at a magazine photo shoot and that was my only chance to really drive the car outside the traffic to get the feeling for all that power, so we start driving in the mountains following the photographer to the place that he wants to take the pictures at, and the owner of the car, Andrew, is sitting next to me trying to see how I drive... well, after a few minutes he appologized and asked for some mercy, and I'm qouting his own words that he posted on the miata forum - I have never ridden in a car that scared me this bad

:wink:

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

!Thanx Roni

 

 

 

 

Check the dyno sheet again, especially between 4700 and 5700... within 1k RPM there's a HUGE 200 HP spike and from 5k to the 8.5k redline you can barely see the RPM needle, it moves THAT fast... all that horsepower that comes so quickly means that it has to get to the ground somehow, during my drive around the track I had to fight that insane power to keep the wheelspin under some control all the time and not spinning out with the power coming on when exiting corners on the gas... that car is insane

 

 

The funniest part was when the owner, who lives in Texas actually, came a couple days before the challenge to Los Angeles with the car and these were the only two days that I had to learn the car and set it up to my preferences.. on the way we had to be at a magazine photo shoot and that was my only chance to really drive the car outside the traffic to get the feeling for all that power, so we start driving in the mountains following the photographer to the place that he wants to take the pictures at, and the owner of the car, Andrew, is sitting next to me trying to see how I drive... well, after a few minutes he appologized and asked for some mercy, and I'm qouting his own words that he posted on the miata forum - I have never ridden in a car that scared me this bad

:wink:

 

 

 

 

.Moti

תגיד מוטי,

כמה כ"ס יש לך במיאטה שלך?

וכמה זמן לדעתך היית מסוגל לעשות את המסלול עם המיאטה שלך?

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:smile: My miata has 265 HP and I lap that exact configuration of the track in 1:12.895, good enough for 2nd place in the USCC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.Moti

כלומר, אתה עושה באותו מסלול תוצאה של 72.9?

היית יכול להיות מקום שני, לפני המיאטה עם ה500כ"ס, וכל השאר. לא?

אז למה פשוט לא בחנו את הרכב שלך, הוא הרי עדיף...

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...