Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרוץ מכוניות בישראל+תמונות.


E&A-AUTOSPORT
שימו לב! השרשור הזה בן 3448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז לאלו מכם שעדיין לא יודעים נספר ש....

 

בסופ"ש האחרון ,התקיים בבקעת הירדן ,מרוץ מכוניות חוקי לחלוטין (כן כן -חוקי !) .

הבשורות כשלעצמן נהדרות ונראות כרגע ,כצעדיו הראשונים של הספורט המוטורי בישראל.

 

אז איך היה ?

 

יום שישי בבוקר התחיל בהגעה למקום ,הקמת מתחמי השירות למכוניות ,רישום המכוניות והנהגים והכנת המכוניות למירוץ.

התכנון היה לערוך מירוץ דראג ל 400 מטר (קו ישר ) ולהפריד בין שלוש קטגוריות:

 

1.הנעה קדמית

2.הנעה אחורית

3.הנעה כפולה (4X4)

 

10393797_739116272802368_3084670747236227586_n.jpg

 

לצערנו ,כבר בהרצה הראשונה ,סטה אחד הרכבים לשוליים ,התהפך מספר פעמים וירד מהמסלול !

המירוץ הופסק ,רצנו אל הרכב וגילינו לשמחתנו הרבה,כי הנהג בריא ושלם ויצא ללא פגע !

הרכב -הושבת.

 

1656075_10203262996878098_3742117703754079053_n.jpg

 

פתיחת הארוע העלתה ספקות רבות בקרב הנהגים והמארגנים לגבי איכות האספלט ומטעמי בטיחות החליטו המארגנים לקצר את המסלול ל 200 מטר בלבד.

 

 

1922261_10203262775992576_2857171084267808912_n.jpg

לאחר הפסקה של שעה לערך ,חודשו האימונים כאשר אנו נהנים ממכוניות ברמה של חו"ל ,נהגים מוכשרים ואווירה מחשמלת.

יום שישי הסתיים.

 

 

 

שבת בבוקר .

 

היום התחיל ביציאת רכבי המרוץ מחניון שמור ,בו חנו את הלילה .

הרכבים יצאו בשיירה אחת ותוך 15 דקות הגענו שוב למסלול שהוקצה למרוץ.

את צמיגי הכביש החלפנו בצמידי סליקס חדישים ודביקים ,הגלגלים האחוריים הוחלפו בקטנים (קלי משקל ) והוצאנו מהרכב כל פריט שאינו הכרחי ועלול להאט את מהירות הרכב.

 

 

10417584_385595531606528_1964714042441811910_n.jpg

 

 

הצוות שלנו- E&A-AUTOSPORT , הגיע עם שתי מכוניות מדגם סיאט לאון ,בעלות גיר DSG ,שתיהן בנפח מנוע 2.0 ושתיהן שופרו בצורה אחרת -לבקשת הבעלים.

 

10802021_739116569469005_8290715630064840339_n.jpg

שתי המכוניות הנ"ל מצויידות בהנעה קדמים וזו גם הקטגוריה בה התחרינו.

10389178_766644256717179_608107668909595859_n.jpg

 

 

 

שעות הבוקר נוצלו למטרות אימונים ומדידות זמנים בסופן הוחלט מי יתחרה נגד מי.

המירוץ התחיל.

 

קשה לתאר את דפיקות הלב כאשר הנהגים שלנו עלו למסלול...

 

 

בקטגוריית ההנעה הקדמית התחרו רכבים חזקים מאוד ,כאשר חלקם הציגו תוצאות מרשימות המצביעות על הספקים שחצו את ה 600 כ"ס!!

 

 

 

למרוץ הגמר הגיעו שתי מכוניות :

 

1. סיאט לאון ,תוכנת גיר ומנוע : GIAC ,משופרת ע"י צוות E&A-AUTOSPORT הספק משוער כ 380 כ"ס

2.גולף MK3 משופרת ומכוונת ע"י יותם (שאשמח אם יוסיף עוד פרטים על הרכב)

 

 

 

את המקום הראשון בקטגוריית הנעה קדמית ,קוטף רני וולדמן כשהוא נוהג בסיאט לאון GIAC -TUNED

 

10846040_739480479432614_967950437375348622_n (1).jpg

 

היו יומיים מאלפים !

תודה רבה למארגנים ,למתחרים , לנהגים ולאנשי הצוות הטכני הנאמנים שלנו שליוו אותנו ועזרו לנו לקטוף את המקום הראשון !

 

להתראות במירוץ הבא !

 

צוות E&A-AUTOSPORT

עריכה אחרונה על ידי E&A-AUTOSPORT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה ספק לגבי איכות האספלט?

זה כנראה אנדרסטיימנט של השנה.

 

לא הייתי באירוע אבל חברים שכן היו סיפרו על מקטע כביש עם לא מעט חול עליו וסלילה לא איכותית, כצפוי מקטע כביש שנסלל לפני הרבה שנים באיזור מדברי.

מספיק להסתכל על התמונה של האספלט ולראות את הצבע שלו כדי להבין שזה לא מתאים למירוצים, בטח לא מירוצי דראג.

 

זה נכון שכרגע "זה מה יש" אבל לטעמי המארגנים והמתמודדים צריכים להיות חכמים ולהפעיל שיקול דעת ומכמה סיבות:

1. להתחרות על אספלט שאינו ברמה מספקת משמע סכנה בטיחותית וסכנה לחייהם ומזל שהתאונה היתה ללא נפגעים (הבנתי שהנהג של הניסן עוד עלה בהמשך עם גולף).

2. להבין שכל עוד העניין נמצא בחיתוליו מבחינת החוק אתם נמצאים תחת זכוכית מגדלת, יותר מדי תאונות שיקרו ובסוף מישהו עלול להחליט ש"ניסינו אבל עדיף לסגור את השאלטר לפני שמישהו יפצע".

 

בקיצור לדעתי למרות הקושי- או שמתחרים בתנאים הולמים מבחינה בטיחותית או שעדיף להמתין עד שיווצרו התנאים המתאימים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שיש לי להגיד זה שפשוט בושה שבישראל 2014 אין חקיקה נורמלית לגבי ספורט מוטורי ומסלול דראג מסודר! זה פשוט לא מתעכל למישהו שגר בחו״ל תקופה ארוכה ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...