Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קפצתי עם יותם לעשות "בוק" לאומגה לרגל הפרידה שלנו, אני כ"כ אתגעגע לאוטו הזה, כל רגע בקופסאת סרדינים שעונה לשם קורולה תזכיר לי עד כמה האומגה טובה מכל הפחיות האלה . . .

 

ושוב תודה רבה ליותם על התמונות והזמן שהוא הקדיש לי, במשך השבוע יעלו עוד תמונות . . .

DCP_0939.jpg

DCP_0927.jpg

DCP_0924.jpg

DCP_0922.jpg

DCP_0917.jpg

DCP_0910.jpg

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני חייב להגיד שאני לא מבין את הירידה על הקורלה בכזו התלהבות, אבל לבריאות, זה הרכב הבא שלך לא שלי.

 

דבר קטן אחד, יש לך נטייה תמידית להקדים את המתרחש (שלפעמים לא מתרחש בסוף) לדוגמא בקרוב הבעלים של אופל...

ועכשיו בחתימה, לשעבר אופל אומגה - יש לך אותה עדיין, את הקורולה עוד לא קיבלת

(אני לא טועה פה נכון?) בכל מקרה לא הייתי ממהר לרשום הודעות בלשון עבר...

 

אני בטוח שתוכל להנות עם הקורולה גם כן. אומנם היא לא מפוארת וכו', אבל יש

לה את היתרונות שלה. (ולו רק בגלל הדלקן, אך לא רק בגללו).

פורסם
אני חייב להבין שאני לא מבין את הירידה על הקורלה בכזו התלהבות, אבל לבריאות, זה הרכב הבא שלך לא שלי.

 

דבר קטן אחד, יש לך נטייה תמידית להקדים את המתרחש (שלפעמים לא מתרחש בסוף) לדוגמא בקרוב הבעלים של אופל...

ועכשיו בחתימה, לשעבר אופל אומגה - יש לך אותה עדיין, את הקורולה עוד לא קיבלת

(אני לא טועה פה נכון?) בכל מקרה לא הייתי ממהר לרשום הודעות בלשון עבר...

 

אני בטוח שתוכל להנות עם הקורולה גם כן. אומנם היא לא מפוארת וכו', אבל יש

לה את היתרונות שלה. (ולו רק בגלל הדלקן, אך לא רק בגללו).

האופל מנטה אצלי כבר כמעט שבועיים, פרסמתי פה אפילו הודעה יום אחרי שקבלתי אותה . . .

האופל עדיין אצלנו, הקורולה הזמנו לפני שבועיים והיא תגיע עוד כשבועיים . . .

בקשר ללשון עבר, זה לא יכול להשתנות, הקורולה כבר הוזמנה והאומגה תמכר בשלב כלשהו ככה שאין מצב שמשהו ישתנה . . .

 

המנעבר באמת יותר קשה ממה שדמיינתי, אני מרגיש בקורולה כמו בפחית, הכל קטן, תאונה זה הדבר אחרון שאני ארצה לעשות עם הקורולה, אל תשאל אותי איך הרכב הזה קבל 4 כוכבים ב-NCAP, באומגה מרגישים בטוח, אתה מרגיש שאתה באמת יושב על הכביש וששום דבר לא יוכל להזיז אותך. הדלת באומגה שוקלת יותר מכל הקורולה, אני לא אומר את זה בצחוק !!!!

 

מצטער אח שלי (אם הוא אח שלך דברו בבית, הפורום הוא לא שכונה), אבל לקורולה אין שום יתרון על האומגה חוץ מהדלקן (וצריכת דלק הרבה יותר שפויה אבל זה לא מעניין אותי) ואולי גם בקטע של האמינות . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני חייב להבין שאני לא מבין את הירידה על הקורלה בכזו התלהבות, אבל לבריאות, זה הרכב הבא שלך לא שלי.

 

דבר קטן אחד, יש לך נטייה תמידית להקדים את המתרחש (שלפעמים לא מתרחש בסוף) לדוגמא בקרוב הבעלים של אופל...

ועכשיו בחתימה, לשעבר אופל אומגה - יש לך אותה עדיין, את הקורולה עוד לא קיבלת

(אני לא טועה פה נכון?) בכל מקרה לא הייתי ממהר לרשום הודעות בלשון עבר...

 

אני בטוח שתוכל להנות עם הקורולה גם כן. אומנם היא לא מפוארת וכו', אבל יש

לה את היתרונות שלה. (ולו רק בגלל הדלקן, אך לא רק בגללו).

 

המנעבר באמת יותר קשה ממה שדמיינתי, אני מרגיש בקורולה כמו בפחית, הכל קטן, תאונה זה הדבר אחרון שאני ארצה לעשות עם הקורולה, אל תשאל אותי איך הרכב הזה קבל 4 כוכבים ב-NCAP, באומגה מרגישים בטוח, אתה מרגיש שאתה באמת יושב על הכביש וששום דבר לא יוכל להזיז אותך. הדלת באומגה שוקלת יותר מכל הקורולה, אני לא אומר את זה בצחוק !!!!

 

 

תגיד לי , אתה עושה צחוק????

אתמול באחד הת'רדים כתבת שהקורולה היא הרכב הכי טוב שיש!!!!! :shock:

עכשיו היא קופסת סרדינים, לא בטוחה וכו' וכו'....

אתה ממש מוזר תאמין לי...

מה עוד שאתה מצפה שניקח אותך ברצינות עם כאלה ציטוטים , הדלת שוקלת יותר מכל הקורולה ואתה לא אומר את זה בצחוק.... אז שניקח אותך ברצינות???? :mad:

בכל מקרה - ההרגשה שלך לא היא שקובעת את רמת הבטיחות של הקורולה , ואגב כנראה שההרגשה שלך דפוקה כי הספינתיות של האומגה לא נונת לך תחושה של ישיבה על הכביש אלא תחושה של ספינה בים... זה קצת שונה...

בכל מקרה - תתחיל לשקול מילים.

זו דעתי.

:-)

פורסם
אני חייב להבין שאני לא מבין את הירידה על הקורלה בכזו התלהבות, אבל לבריאות, זה הרכב הבא שלך לא שלי.

 

דבר קטן אחד, יש לך נטייה תמידית להקדים את המתרחש (שלפעמים לא מתרחש בסוף) לדוגמא בקרוב הבעלים של אופל...

ועכשיו בחתימה, לשעבר אופל אומגה - יש לך אותה עדיין, את הקורולה עוד לא קיבלת

(אני לא טועה פה נכון?) בכל מקרה לא הייתי ממהר לרשום הודעות בלשון עבר...

 

אני בטוח שתוכל להנות עם הקורולה גם כן. אומנם היא לא מפוארת וכו', אבל יש

לה את היתרונות שלה. (ולו רק בגלל הדלקן, אך לא רק בגללו).

 

המנעבר באמת יותר קשה ממה שדמיינתי, אני מרגיש בקורולה כמו בפחית, הכל קטן, תאונה זה הדבר אחרון שאני ארצה לעשות עם הקורולה, אל תשאל אותי איך הרכב הזה קבל 4 כוכבים ב-NCAP, באומגה מרגישים בטוח, אתה מרגיש שאתה באמת יושב על הכביש וששום דבר לא יוכל להזיז אותך. הדלת באומגה שוקלת יותר מכל הקורולה, אני לא אומר את זה בצחוק !!!!

 

 

תגיד לי , אתה עושה צחוק????

אתמול באחד הת'רדים כתבת שהקורולה היא הרכב הכי טוב שיש!!!!! :shock:

עכשיו היא קופסת סרדינים, לא בטוחה וכו' וכו'....

אתה ממש מוזר תאמין לי...

מה עוד שאתה מצפה שניקח אותך ברצינות עם כאלה ציטוטים , הדלת שוקלת יותר מכל הקורולה ואתה לא אומר את זה בצחוק.... אז שניקח אותך ברצינות???? :mad:

בכל מקרה - ההרגשה שלך לא היא שקובעת את רמת הבטיחות של הקורולה , ואגב כנראה שההרגשה שלך דפוקה כי הספינתיות של האומגה לא נונת לך תחושה של ישיבה על הכביש אלא תחושה של ספינה בים... זה קצת שונה...

בכל מקרה - תתחיל לשקול מילים.

זו דעתי.

 

דבר ראשון האומגה לא ספינתית !!!

תשאל אנשים שנהגו באוטו (ובמקרה אתה מכיר חלק) שאמרו שהאומגה מכויילת מצויין, היא לא ספינתית מדיי (כמו האמריקקיות) ומציעה שילוב מצויין בין נוחות לקשיחות . . .

זה שהאומגה רכב גדול וכבד לא עושה אותו ישר ספינה !!! בוא נחזור לרמת ההגדרה של המושג, ספינה זה רכב שמכוייל רך מדיי ולכן רוכן על כל גבשושית בכביש, האומגה אכן מאוד נוחה אבל היא מציעה מהצד השני גם אחיזה טובה בסיבובים . . .

נכון, היא לא 106 ראלי או RSI, אבל אם תבחן את המתחרות תראה שהמצב באומגה באמת מצויין . . .

 

אריאל, כמו שאינשטיין אמר "הכל עניין יחסי", הקורולה אכן המשפחתית הכי טובה שיש אבל ביחס לאומגה היא אכן קופסת סרדינים . . .

 

אני מזמין אותך לנסיעת מבחן (בדיוק כמו שהזמנתי אז את איציק ורועי שעדיין לא מימש את השובר שלו :wink:), אני כמעט בטוח שלא נהגת על האומגה אז חבל שאתה מדבר על רכב לפני שנהגת בו (יש לי מעיין דה ז'ה וו :roll:). אני לא מנסה להתגרות בך או משהו כזה, אני בסך הכל רוצה להוכיח לך שאתה טועה, יש מכוניות שמציעות שילוב של נוחות וביצועים חבל שאתה לא יכול להפסיק להאמין בזה שרכב גדול הוא ספינה . . .

 

נכון, בטיחות לא נקבעת לפי הרגשה אבל בדיוק כמו שאנשים אומרים פה שלנסוע על אקסידנט מעל 140 קמ"ש זה חוויה מאוד מפחידה אותו הדבר אני אומר שיש דבר כזה תחושת בטחון שרכב מעניק לך וכשאני אעשה תאונה (חס וחלילה) אני מעדיף להיות באומגה ולא בקורולה . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני חייב להבין שאני לא מבין את הירידה על הקורלה בכזו התלהבות, אבל לבריאות, זה הרכב הבא שלך לא שלי.

 

דבר קטן אחד, יש לך נטייה תמידית להקדים את המתרחש (שלפעמים לא מתרחש בסוף) לדוגמא בקרוב הבעלים של אופל...

ועכשיו בחתימה, לשעבר אופל אומגה - יש לך אותה עדיין, את הקורולה עוד לא קיבלת

(אני לא טועה פה נכון?) בכל מקרה לא הייתי ממהר לרשום הודעות בלשון עבר...

 

אני בטוח שתוכל להנות עם הקורולה גם כן. אומנם היא לא מפוארת וכו', אבל יש

לה את היתרונות שלה. (ולו רק בגלל הדלקן, אך לא רק בגללו).

 

האופל מנטה אצלי כבר כמעט שבועיים, פרסמתי פה אפילו הודעה יום אחרי שקבלתי אותה . . .

האופל עדיין אצלנו, הקורולה הזמנו לפני שבועיים והיא תגיע עוד כשבועיים . . .

בקשר ללשון עבר, זה לא יכול להשתנות, הקורולה כבר הוזמנה והאומגה תמכר בשלב כלשהו ככה שאין מצב שמשהו ישתנה . . .

 

המנעבר באמת יותר קשה ממה שדמיינתי, אני מרגיש בקורולה כמו בפחית, הכל קטן, תאונה זה הדבר אחרון שאני ארצה לעשות עם הקורולה, אל תשאל אותי איך הרכב הזה קבל 4 כוכבים ב-NCAP, באומגה מרגישים בטוח, אתה מרגיש שאתה באמת יושב על הכביש וששום דבר לא יוכל להזיז אותך. הדלת באומגה שוקלת יותר מכל הקורולה, אני לא אומר את זה בצחוק !!!!

 

מצטער אח שלי, אבל לקורולה אין שום יתרון על האומגה חוץ מהדלקן (וצריכת דלק הרבה יותר שפויה אבל זה לא מעניין אותי) ואולי גם בקטע של האמינות . . .

 

איך מצד אחד הקורולה הוזמנה ותגיע עוד שבועיים

ומצד שני אתה מרגיש בה כמו בקופסת סרדינים?

הרכב עוד לא הגיע!!!!! איך אתה כבר מרגיש?

בהצלחה במכירת האומגה, זה יקח הרבה זמן.

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני התכוונתי לחתימה שלך בתפוז... בקרוב הבעלים של - בסוף לא רכשת. זה לא היה אופל? קורטינה? מה שזה לא היה (פנסי Y) תמונות הכל - לא רכשת בסוף.

 

לשם השוואה, פוקוס מול אומגה... משום מה יש לי הרגשה שאם כל הפאר וההדר הייתי לוקח

פוקוס. (נהיגה....)

 

בכל מקרה, תנסה להנות מהקורולה היא רכב חביב. אגב הזמנתם RUN X? או את הרגילה?

פורסם

במפגש אלפא לפני כמה שבועות חנתה בחוץ אופל אומגה שהיה לה מאחורה סימוןן 3.2 V6 . האם הרכב הזה יובא לארץ ביבוא סדיר ? ולמישהו יש נתונים של המנוע הזה? סתם סקרן כוון שלא נתקלתי.

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם
במפגש אלפא לפני כמה שבועות חנתה בחוץ אופל אומגה שהיה לה מאחורה סימוןן 3.2 V6 . האם הרכב הזה יובא לארץ ביבוא סדיר ? ולמישהו יש נתונים של המנוע הזה? סתם סקרן כוון שלא נתקלתי.

 

יבוא סדיר לחלוטין, גם עכשיו נמכרת האומגה עם המנוע הזה.

3.2 ליטר V6

218 כ"ס

29.6 קג"מ

פורסם

מי אמר לך שלא נהגתי באומגה????????

נהגתי , נסעתי , העברתי מספיק זמן בתוך אומגה ואני אומר לך שהיא לא נותנת לי תחושה של ישיבה על הכביש... היא נותנת את התחושה כמעט הכי רחוקה מזה - לא כמו האמריקאיות הכבדות באמת , אבל גם ממש ממש לא ישיבה על הכביש כהגדרתך.

 

תאמין לי שאם אני מבקש ממך לא לכתוב על רכבים שלא נהגת בהם אז אני אעמוד בזה מצידי...

בכל מקרה - אני חושב שאולי ההרגשה שלך היא יותר בטוחה באומגה כי היא הרבה יותר "מנתקת" מהכביש בעוד הקורולה הקטנה גורמת לך להיות יותר מודע לסביבתך... שזה מצויין וגם לזה אתה תתרגל.

בכל מקרה - אל תקטול את הקורולה עדיין , אם אמרת שהיא רכב משפחתי מצויין (הטוב ביותר כרגע...כהגדרתך) אז תן לה צ'אנס.

:-)

פורסם

מצד אחד הקורולה היא המשפחתית הכי טובה, מצד שני מרגישים כמו בקופסת סרדינים לעומת האומגה הכל כך הרבה יותר טובה מכל הפחיות האלו...

 

בקיצור אפילו הקורולה, שהיא המשפחתית הכי טובה, היא פחית עלובה וצפופה ביחס לאומגה האלוהית.

 

ואו, אחלה, הרגע פסלת על הסף כל משפחתית בישראל כמעט - הרי כולן פחיות סרדינים מסריחות וצפופות...

 

:p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דבר קטן אחד, יש לך נטייה תמידית להקדים את המתרחש (שלפעמים לא מתרחש בסוף) לדוגמא בקרוב הבעלים של אופל...

 

 

עולה לי גם בראש השם "קורטינה" :roll:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

רדרוז תחליט

 

המנעבר באמת יותר קשה ממה שדמיינתי, אני מרגיש בקורולה כמו בפחית, הכל קטן, תאונה זה הדבר אחרון שאני ארצה לעשות עם הקורולה, אל תשאל אותי איך הרכב הזה קבל 4 כוכבים ב-NCAP, באומגה מרגישים בטוח, אתה מרגיש שאתה באמת יושב על הכביש וששום דבר לא יוכל להזיז אותך. הדלת באומגה שוקלת יותר מכל הקורולה, אני לא אומר את זה בצחוק !!!!

 

מצטער אח שלי, אבל לקורולה אין שום יתרון על האומגה חוץ מהדלקן (וצריכת דלק הרבה יותר שפויה אבל זה לא מעניין אותי) ואולי גם בקטע של האמינות . . .

 

 

הקורולה 4 דלתות כיום היא הרכב הכי טוב שיש !!! הפוקוס מתגמדת לידה, הפוקוס אכן מנצחת בהתנהגות אבל מבחינת נוחות הקורולה מנצחת, מבחינת מנוע הקורולה רומסת את הפוקוס, מבחינת בידוד רעשים הקורולה לוקחת, מבחינת עיצוב פנימי הקורולה הרבה יותר טובה, מבחינת אבזור הקורולה מנצחת (אפילו ה-C3 מגיעה עם בקרת אקלים, בדלק מוטורס כנראה לא שמעו על הדבר הזה).

מבחינת מקום מאחורה לשתיהן אותו הדבר, מבחינת מחיר הפוקוס לוקחת (פער של 3K-5K ש"ח) . . .

תגיד לי איזה משפחתית נראת לך יותר טובה ??? אלמרע ??? או אולי איזה 307 שתבקר כל שבוע במוסך ???

לפי דעתי יש 2 מובילות בקטגוריה, הפוקוס והקורולה (פעם גם חשבתי שה-307 אבל בגלל ים של בעיות אני נמנע מלהמליץ עליה), הפוקוס היא לאנשים שמחפשים יותר הנאה בנהיגה והקורולה היא למי שמחפש הכל חוץ מהנאה מנהיגה . . .

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
רדרוז תחליט

 

המנעבר באמת יותר קשה ממה שדמיינתי, אני מרגיש בקורולה כמו בפחית, הכל קטן, תאונה זה הדבר אחרון שאני ארצה לעשות עם הקורולה, אל תשאל אותי איך הרכב הזה קבל 4 כוכבים ב-NCAP, באומגה מרגישים בטוח, אתה מרגיש שאתה באמת יושב על הכביש וששום דבר לא יוכל להזיז אותך. הדלת באומגה שוקלת יותר מכל הקורולה, אני לא אומר את זה בצחוק !!!!

 

מצטער אח שלי, אבל לקורולה אין שום יתרון על האומגה חוץ מהדלקן (וצריכת דלק הרבה יותר שפויה אבל זה לא מעניין אותי) ואולי גם בקטע של האמינות . . .

 

 

הקורולה 4 דלתות כיום היא הרכב הכי טוב שיש !!! הפוקוס מתגמדת לידה, הפוקוס אכן מנצחת בהתנהגות אבל מבחינת נוחות הקורולה מנצחת, מבחינת מנוע הקורולה רומסת את הפוקוס, מבחינת בידוד רעשים הקורולה לוקחת, מבחינת עיצוב פנימי הקורולה הרבה יותר טובה, מבחינת אבזור הקורולה מנצחת (אפילו ה-C3 מגיעה עם בקרת אקלים, בדלק מוטורס כנראה לא שמעו על הדבר הזה).

מבחינת מקום מאחורה לשתיהן אותו הדבר, מבחינת מחיר הפוקוס לוקחת (פער של 3K-5K ש"ח) . . .

תגיד לי איזה משפחתית נראת לך יותר טובה ??? אלמרע ??? או אולי איזה 307 שתבקר כל שבוע במוסך ???

לפי דעתי יש 2 מובילות בקטגוריה, הפוקוס והקורולה (פעם גם חשבתי שה-307 אבל בגלל ים של בעיות אני נמנע מלהמליץ עליה), הפוקוס היא לאנשים שמחפשים יותר הנאה בנהיגה והקורולה היא למי שמחפש הכל חוץ מהנאה מנהיגה . . .

 

רדרוז - הידעת? האומגה קיבלה רק 3 כוכבי בטיחות בNCAP, הקורולה 4.

אולי, רק אולי - הגודל לא ממש קובע, חשבת על זה?!

אתה מביע בורות ואי-עקביות, או שהקורולה טובה, או שהיא קופסת סרדינים. תחליט!

אם אתה לא מבין או אין לך נסיון - לא תמות אם לא תגיב לכל שרשור שני בייעוץ ברכישת רכב.

למבקרים בפורום הזה זה יעשה רק טוב.

 

אה, ועוד משהו - האתר של מאזדה לא מספיק. למאזדה אין אתר :mad:

×
×
  • תוכן חדש...