Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן רציתי להתייעץ לגבי רכישת רכב יד שניה.

 

אני השתחררתי לפני מספר חודשים ואני רוצה לקנות רכב

 

בבית יש 2 מכוניות אחת קיה פיקנטו שעליה אני ואמא נוסעים עליה ועוד קיה ספורטג' של אבא.

 

אני צריך עוד רכב כי 2 הרכבים רוב הזמן בשימוש ואני גר במושב ללא תחבורה ציבורית וצריך להיות נייד לצורך עבודה יצאות וכו'.

 

ההורים משלמים איתי חצי חצי,התקציב כרגע עומד על 30,000 ואני מחפש כבר מעל חודש משהו טוב באזור שלי ולא מוצא כלום.

 

ההורים שלי הציעו גם לפני שאקח את הפיקנטו והם יקנו רכב נוסף חדש שיהיה לאמא שלי

 

הבעיה שלי שאני לא מת על הפיקנטו לדעתי רכב קטן לא צריך להגיע לצריכת דלק של 1 ל 10 ולכן אמרתי שאני מעדיף לקנות רכב חזק יותר שיצדיק את הצריכת דלק שלו.

 

הפיקנטו חזרה ממוסך לאחר טיפול של 3 שנים ואיזה קסם צריכת הדלק השתנתה ל1 ל13 בערך שזה כבר יפה לרכב שרוב הנסיעה שלו במהלך השבוע היא עירונית.

 

אז עכשיו חזרה בי ההתלבטות האם לקחת את הפיקנטו ולקנות רכב עוד כ3 שנים או בכל זאת לקנות לי רכב עכשיו

 

נתונים של הפיקנטו:

פיקנטו שנתון 2011 אוטומט קילומטרז' 40,000 הוחלפו לה ריפודים במסגרת האחריות כך שהרכב מרגיש חדש.

 

אז מה אתם הייתם עושים?:shock:

פורסם

אין בכלל התלבטות לדעתי.

 

למישהו בגילך ובכלל לצעירים, קיה פיקנטו זה אחלה של רכב.

נותן תמורה ומתאים בגודל, בייחוד אחרי השיפור בצריכת הדלק...

 

אישית אני לא כל כך אהבתי את הדגם האוטומטי אבל זה כבר עניין של העדפה...

הדגם הידני קצת יותר חסכוני אבל דורש יותר עבודה בזמן נהיגה (כמו כל דגם ידני :)...

 

הייתי מציע לך ללכת על הפיקנטו ולחכות- אתה במינימום הפסדים ככה ויש לך אחלה של רכב...

×
×
  • תוכן חדש...