Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז יש כאלה שרוצים גוון לבן,אני לא מעוניין בו.

 

מדובר בקאוואליר 2003 עם פנס ראשי עדשה• ונורות H7.

 

הגוון המתקבל הוא לבן, ואני מעוניין בצהוב.

 

בכל נורה שהרכבתי עד היום הגוון היה לבד- האם יש טעם לבדוק הארקה?

פורסם (נערך)

כמה נטייה לצהוב אתה מבקש?

חפש נורות בעלות קלווין נמוך (3000K - נטיה קלה לצהוב, מתחת לזה זה כבר נהיה הרבה יותר צהוב).

בדוק בשרשור על נורות IPF אם יש משהו רלוונטי.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

עד כמה שידוע לי, בעיות חשמל (אספקה לקויה) תגרום לעוצמה פחותה ודווקא פחות נטיה ללבן.

אם כבר, הייתי שוקל חלק שיצא מכיוון בתוך הפנס (עדשה או הנורה עצמה) שגורמים לשבירת האור בצורה מסויימת.

מה ההגיון שלך במחשבה (שואל ברצינות)?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

האם הגוון התחלף לך ללבן יותר רק עכשיו כשהחלפת נורה?

ומה את המתכוון שלבן זה לא ממוקד? אור לבן יותר לא גורע בחדות הראייה, אם הוא לא בעוצמה חלשה יותר. אולי זה משהו בבית העדשה, שזז מהמקום?

ואם אתה ממש אוהב צהוב, אז זה חוקי לגמרי להרכיב את הנורות של אוסרם שיש להם פילטר שממש מצהיב אותם. והם לא בעלי אור פחות יותר כי זה מהנורות שמאירות יותר חזק במקור.

פורסם
..

הגוון המתקבל הוא לבן, ואני מעוניין בצהוב.

 

..

 

דני,אז מה הבעיה לדעתך?

 

.......

 

האם יש דרך להגביר עוצמת תאורה?

 

מה הדבר שמציק לך? אור חלש או אור לבן?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...