Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ממה אקבל עודף אם אני גם לא מסתובב עם שטרות?

 

ואם כן אז או שאני משלם בסכום עגול (תדלוק וכו׳) או שאת העודף למאפרה ברכב.

 

בעקרון, 99.9% מהפעמים אני משלם בכא׳ ולכן נשאר לי רק לשאת עמו את הרנ׳ וזהו.

 

ארנק זה כזה old

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני קניתי כזה:

 

http://www.tik4u.co.il/product.asp?cat2cat1id=42&Cat2ID=21&pid=41206

 

לפני שנה ושתיים. (חודש 9 - 2013)

 

מבחינת איכות - הכל תקין

 

מבחינת גודל - מרוב שהוא קטן קצת לא נוח להוציא מתוכו כרטיסים למיניהם, ולחפש סכום מדוייק של מטבעות כשאתה מעכב את התור בקופה...

 

הגודל שלו 8 על 10.

לדעתי כדאי להתמקד בארנקים שהם קצת יותר גדולים למשל 9 על 11. חסר לו ממש טיפה.

 

ודרך האגב האתר הזה נותן מידע טוב על ארנקים כולל מידות, שווה לחפור שם קצת.

פורסם

חוגרון! , דק נכנס כל השטרות, טוב מטבעות קצת מעפן אבל זה גורם לקחת את הזמן בתשלום ולהסתכל כמה מטבעות יש לך :wink: רק 15 שח כל העסק

פורסם

אם כבר חוגרון, ולא רוצים להראות כמו ילד

 

http://www.ebay.com/itm/New-Faux-Leather-1-ID-WINDOW-2-Credit-Card-Slots-Wallet-Purse-W18-/350835297340?pt=Wallet&var=&hash=item51af69cc3c

 

זה כמו חוגרון רק מעור, אני משתמש בזה כבר כמה חודשים (נראה כמו חדש) - זה הכי קטן ודק שארנק יכול להיות, לאנשים מינימליסטיים מאוד (אני שם שמה חוגר, רשיון נהיגה, כרטיס אשראי אחד ושטר של 50 או 100 למקרה שאני קונה משהו שלא מקבלים כ"א) מי שאוהב להסתובב עם כל הכטיסי חברי מועדון שלו ומליון פתקים ושטרות זה לא מתאים. יש לזה גם חלון לכל המקרים שצריך להראות תעודה מזהה.

 

מטבעות זה מקרה שאני נמנע ממנו כמה שאפשר, זה כבד ולא נוח ואין לי מקום בחוגרון הזה - אם נאלצתי לשלם עם שטר ומקבל עודף במשקולות מתכת, אז אני שם במאפרה של האוטו ומשלם איתם מתישהו שאני נזכר שצריך לרוקן את המאפרה. או אם אני חונה במדחן.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
ואיך בדיוק אתה משחרר עגלה בשביל קניות?:roll:

[TABLE=class: nrgt]

[TR=class: mslg _Amc]

[TD][h=3]שופרסל Online[/h]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...