Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיעוד רכב משטרה לא עוצר בעצור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציניות לא מצליחה לעבור את המסך...

ואני עומד מאחורי כל מילה במשפט הזה.

יש שוטרים שממציאים עבירות, נכון. יש שוטרים שעושים טעויות, נכון אבל אתה לא יכול לומר שאין אזרחים שמחפשים את המשטרה ואין אזרחים שמשקרים ומגישים תלונות שווא על שוטרים ומרפים את ידיהם.

זה כל כך קל להפיל שוטר במדינת ישראל. רוצה דוגמא? משמרת לילה אני והשותף שלי עוצרים ליד אשה באזור התעשייה שעוסקת במקצוע העתיק בעולם. שואלים אותה מה היא עושה במקום, עורכים חיפוש בחפציה, מכניסים אותה לניידת ומרחיקים אותה מרחק של כקילומטר מהמקום.

לאחר מספר ימים אני מקבל טלפון ממח"ש. תגיע לחקירה. מסתבר שהאזרחית החמודה החליטה לספר שגנבנו לה מאה שקל מהארנק ושסגרנו את הדלת של הניידת על האצבעות שלה.

למי יאמינו, לשני שוטרים ותיקים או לזונה?

במדינת ישראל כמובן שלזונה. שנתיים לאחר מכן ולאחר עיכוב דרגה ארוך התברר שכמובן היא בדתה את כל הסיפור מליבה.

עוד אחד? אזרח שקיבל שני דוחות על חגורה ועל פלאפון בצורה הכי מנומסת שבעולם כתב מכתב למפכל לא פחות ולא יותר, ששני השוטרים קיללו אותו והרביצו לו. למי יאמינו? צדקת, לאזרח. גם פה זה נגמר בשלום.

אז אל תספר לי שאין אזרחים שמחפשים את המשטרה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גילוי נאות - אני אזרח.

לעולם לא טענתי שאין אזרחים שמחפשים את השוטרים, אך עדיין לא הבנתי מה הסיפור שספרת כאן קשור לעניין.

לצלם שוטרים זה בסדר גמור כמו שמצלמים כאן סתם אזרחים ויש כאלה שבפירוש מחפשי מוניות ו/או אוטובסים.

לשקר זה לא בסדר.

האם בגלל שפעם מישהו העליל עליך, אולי שני פרומילים מכלל האזרחים שעברו תחת ידך, מעכשיו תתחיל לחשוד בכל אזרח שהנה הוא עומד להעיד עליך דבר שקר?

רק לידיעתך, אנשים ככלל מחפשים, אתה חושב שעלי אזרחים לא העלילו "הוא אמר לי ככה" וצעק לי ככה...

אתה יכול לעבור על כל התגובות שלי ולראות שבכללי אני אוהד את המשטרה, אך למרות שאני מאמין שייצר לב האדם תחמני מנעוריו, אינני פוסל דברי אדם עד שלא הצלחתי להוכיח שהוא משקר.

פורסם

טרונצ'ו, העבודה במשטרה לימדה אותי כמה דברים, אחד מהם הוא לא להאמין לאף אחד.

גם אם תגיד לי שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב, אני לא אאמין לך. עצוב אבל נכון.

איבדתי את התמימות.

לפעמים אני מתגעגע אליה. זה כיף להיות תמים ולא לדעת מה קורה סביבך.

אני מדבר עם ההורים שלי והאחיות שלי והם מבסוטים על השכונה שבה הם גרים אבל הם לא באמת יודעים מה קורה סביבם, כמה רוע וגועל יש בחיה הזאת שנקראת בן אדם. באמת שאני מקנא באנשים כאלה. כנראה שהמשטרה קלקלה אותי.

קצת סטינו מנושא השרשור אבל לצערי זו ההרגשה שלי.

פורסם

אנצל את הטופיק ואשאל:

למה בעצם צריך את התמרור "עצור" אם יש "זכות קדימה"? מה בעצם ההבדל ביניהם? הרי במשולש גם עוצרים אם יש צורך...

או שאני מכיר הרבה צמתים דומים מאד (בעיקר בתוך העיר) ובאחד מהם יש משולש ובשני "עצור". למה?

פורסם

ההבדל הוא שכאשר יש תמרור תן זכות קדימה, המחוקק נותן לנהג את האופציה להחליט האם יש צורך לתת זכות קדימה או לא (ואוי לו אם לא נתן זכות קדימה) ובתמרור עצור המחוקק לא סומך על הנהג כי מדובר בצומת עם סיכונים אחרים ודורש ממנו לעצור (ולהפחית את הסיכונים) ולתת זכות קדימה.

פורסם

אייל, הסברת את עצמך בצורה לא נכונה שעשויה לבלבל את השואל (למרות שאני בטוח ב 100%

שאתה מכיר את התמרורים, וזה נכתב מחוסר תשומת לב).

 

כאשר יש תמרור 'תן זכות קדימה', הנהג חייב לתת זכות קדימה.

ההבדל בין תמרור 'תן זכות קדימה' לתמרור 'עצור' הוא שבתמרור 'עצור' הנהג מחוייב לבצע עצירה

מוחלטת בכל מקרה, גם אם הוא הרכב היחיד שנוסע על הכביש באותה העת.

לעומת זאת, בתמרור 'תן זכות קדימה' הנהג יכול להגיע לצומת, להאט את מהירותו, לבחון את הצומת

ובמידה והוא פנוי והוא אינו מקפח זכות קדימה של נהג אחר בכניסתו, אז ורק אז הוא יכול לחצות.

 

אגב, שמו המלא של תמרור 'תן זכות קדימה' הוא 'האט ותן זכות קדימה'.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז יש לך סרטון של שוטר שלא עצר בעצור. ממש חשפת את השחיתות והריקבון במוסדות המדינה. רפי גינת יקנה ממך את הסרטון בהון עתק, בעזרתו תוכל להגר לגרמניה כי שם המילקי זול והשוטרים אף פעם לא עושים עברות תנועה.

בקיצור תנוח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
...

אגב, שמו המלא של תמרור 'תן זכות קדימה' הוא 'האט ותן זכות קדימה'.

כבר ממזמן התמרור לא נקרא האט...

לראיה התמרור הזה מוצב גם בהתחברות למחלף, האם אתה מצפה מהנהג להאט?

נהפוך הוא, ברוב המקרים הנהג דווקא מאיץ כדי להשתלב בתנועה בחוכמה.

פורסם

האמת שעבר "קצת" זמן מאז שעברתי על השמות המדוייקים, אך בכל מקרה זה לא משנה

את כל מה שכתבתי מלבד השורה האחרונה, שהייתה כהערת אגב.

 

וכך או כך, ברוב הפעמים בהם מופיע התמרור עליך להאט על מנת לבחון את הצומת.

פורסם

ל - SlowRide

 

אז כן, יש לי סרטון אבל אני לא אמכור אותו לרפי גינת, אנחנו מזמן לא בקשר.

 

אם שוטר היה רואה אותי לא עוצר בעצור כנראה שהייתי מקבל את הדו"ח נכון?

 

היום אני אעלה את הסרטון, רק אשמח אם תביאו לי שם של תכנה קלילה לעריכת ווידאו וסאונד.

🤔

פורסם
טרונצ'ו, העבודה במשטרה לימדה אותי כמה דברים, אחד מהם הוא לא להאמין לאף אחד.

גם אם תגיד לי שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב, אני לא אאמין לך. עצוב אבל נכון.

איבדתי את התמימות.

לפעמים אני מתגעגע אליה. זה כיף להיות תמים ולא לדעת מה קורה סביבך.

אני מדבר עם ההורים שלי והאחיות שלי והם מבסוטים על השכונה שבה הם גרים אבל הם לא באמת יודעים מה קורה סביבם, כמה רוע וגועל יש בחיה הזאת שנקראת בן אדם. באמת שאני מקנא באנשים כאלה. כנראה שהמשטרה קלקלה אותי.

קצת סטינו מנושא השרשור אבל לצערי זו ההרגשה שלי.

 

זה כמו מכונאי של מוסך יבואן יגיד לך שהרכב שהוא מטפל הוא חרא ומתקלקל כל היום,לא משנה כמה הוא באמת אמין או לא.

זה בגלל שהוא רואה ר-ק את הבעיות והתקלות שברכב.

זה על אותו משקל,אתה רואה בעיקר חראות,זה עדיין לא אומר שכולם חארות,יש גם לא מעט אנשים בסדר,אנשים טובים.

ואני הבן אדם האחרון שיגידו עליו שהוא נאיבי או תמים,אני חשדן וחסר אמונה בסיסית בבני אנוש,אבל נתקלתי פעמים רבות באנשים שהם ממש לא רעים/מגעילים/שלוחים/שקרנים/נוכלים/רמאים/וכו.

פורסם
צודק, זה כמו עורכי דין. 99 אחוז מוציאים שם רע לאחוז הנותר.

עורכי דין זה בעיה בפני עצמה.

למרות הציניות שלך,באמת שחלק לא קטן הם בסדר.


×
×
  • תוכן חדש...