Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיעוד רכב משטרה לא עוצר בעצור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיר את המשפט "עם כח רב מגיעה אחריות רבה"? אני בטוח שכן.

יש אנשים שמנצלים את הכח הזה לטובה ויש לרעה.

אני חס וחלילה לא אומר שהשוטר עשה משהו לא בסדר, שוב...יכול להיות שהוא באמת נקרא לקריאה מהמוקד שלו או אלף ואחד דברים. וכמובן שיכול להיות שהוא ניצל את היותו שוטר ועשה מה בראש שלו, אין סיבה לשפוט מישהו שאתה לא מכיר את הסיטואציה.

 

בהמשך למשפט שרשמתי בהתחלה, זה בדיוק כמו אנשים שיש להם חסינות דיפלומטית. יש כאלה שמתנהגים על הכביש כמו שצריך ויש כאלה שמתנהגים יותר גרוע מהמשטרה בידיעה שבהם אי אפשר לגעת גם לא עם סמן לייזר.

 

וזה בסדר, זה בדיוק כמו שאתה עובד באיזה מקום, נניח בשירות לקוחות. יש תור של 20 אנשים ובדיוק אמא שלך מגיעה, באמת תתן לה לחכות את כל התור? אני בטוח שלא, אתה תטפל בה באותה שניה שהיא הגיעה ותיתן לכל השאר לחכות {לפחות רובנו היינו נוהגים ככה}.

כמובן שהדוגמא שנתתי לא מסכנת חיים אבל הרעיון הכללי הוא אותו הדבר, יש חוקים ויש נהלים ולא כולם עובדים לפיהם.

 

דרך אגב, כמה פעמים נסעת מעל המהירות המותרת? לא שמרת מרחק? דיברת בטלפון בנהיגה?

עזוב את זה ששוטר יתפוס אותך ותקבל קנס, סיכנת חיים של אחרים ואת של עצמך.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ל - SlowRide

 

אז כן, יש לי סרטון אבל אני לא אמכור אותו לרפי גינת, אנחנו מזמן לא בקשר.

 

אם שוטר היה רואה אותי לא עוצר בעצור כנראה שהייתי מקבל את הדו"ח נכון?

 

היום אני אעלה את הסרטון, רק אשמח אם תביאו לי שם של תכנה קלילה לעריכת ווידאו וסאונד.

 

כלומר, אתה רוצה להחזיר לו על זה שהוא שוטר והתפקיד שלו לתת דוחות. אחרת היית מפרסם את זה בשרשור הגדול של נהגים דבילים ולא פותח על זה נושא מיוחד. נו, טוב. מה זה משנה.

 

 

זכותך להעלות מה שאתה רוצה וגם להשקיע מזמנך ולהתלונן עליו. אני רק מקווה שאתה מקפיד ומציית לחוקי התנועה באופן אבסולוטי כמו שאתה מצפה מהשוטרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

eyals05: שוטרים הרוויחו, למרבה הצער, "ביושר" את זה שמחפשים אותם. מספיק שוטר אחד שממציא עבירות (ויש הרבה יותר), מספיק שוטר אחד שסוגר תיק שהיה צריך לחקור כי לא ב*** שלו לעשות את עבודתו (וזה קורה על ימין ועל שמאל), בכדי לקעקע את אמון הציבור - אמון אשר כרגע אין במשטרה. אני כבר לא מדבר על שוטרים ערסים שמאיימים על אזרחים ומוציאים אגרסיות - רוצה לתת דו"ח - תתן דו"ח, אל תאיים על האזרח ואל תפגע בכבודו. כשהשוטר בניידת או ברחוב, הוא פני המדינה והמשטרה. לא המפכ"ל, לא החוקרים - השוטר שנמצא במגע עם האזרח.

 

SlowRide - השוטר אינו אזרח רגיל. החובה המוטלת עליו ומרווח הטעות שלו לא קיימים, ולא צריכים להיות קיימים. מי שלא מוכן לזה - שלא יתגייס למשטרה. השוטר הוא נציג החוק, ועליו, ראשית כל, למלא אחר אותו חוק, אחרת אין לו כל לגיטימציה. האזרח לא צריך למלא אחר החוק כי הוא מצפה לזה מהשוטרים, אלא כי כך דורש החוק. השוטר, לעומת זאת, מחויב לציית לכל חוק כי הוא זה שאמון על אכיפתו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכון, השוטר צריך להראות דוגמא לשמירה על החוק. אני גם חושב שצריך להיות סינון הרבה יותר קפדני בקבלה לעבודה במשטרה.

אבל במבחן המציאות זה לא נדיר ששוטרים עושים מה שמתחשק להם, כך שאני לא מבין מה מטרת השרשור חוץ מהחשק "להתנקם" בשוטר - "הנה גם אני יכול לדפוק אותך".

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...