Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קיבלתי במתנה דאבל דין פיוניר מדגם AVH-3200BT, התקנתי אותו והכל טוב ויפה אבל לא קיבלתי איתו את המיקרופון.

החיבור שלו הוא 2.5mm, היה לי מיקרופון 3.5 מ"מ סטנדרטי, קניתי לו מתאם מ3.5mm ל2.5mm וזה לא עבד.

חבר הביא לי מיקרופון 3.5mm חדש מהשקית, לא עבד עם המתאם אז קניתי פלאג 2.5mm להלחמה וניסיתי כל מיני קומבינציות, כלום לא עבד, ניסיתי גם לחבר את הסיכוך אולי זה קשור אבל כל הקומבינציות האפשריות לא עבדו.

מיקרופון מקורי של פיוניר עולה באיביי 140 ש"ח!! מגוחך לבקש כזה מחיר עבור מיקרופון, למישהו יש הצעות?

צירפתי תמונה של הרכיבים (לא כולל המתאם מ3.5 ל2.5)20140901_192251.jpg

פורסם

ליחידה הנ"ל יש שני חיבורי מיקרופון

אחד קדמי בפינה למטה בצד שמאל עבור מקרופון שמשמש ל-AUTO EQ

והשני נימצא מאחורי המכשיר עבור מקרופון BT.

 

אני מניח שניסיתה לחבר לחיבור הקדמי ולכן זה לא עובד לך.

 

http://www.pioneerelectronics.com/StaticFiles/Manuals/Car/AVH-P3200DVD_InstallationManual0112.pdf

פורסם
ליחידה הנ"ל יש שני חיבורי מיקרופון

אחד קדמי בפינה למטה בצד שמאל עבור מקרופון שמשמש ל-AUTO EQ

והשני נימצא מאחורי המכשיר עבור מקרופון BT.

 

אני מניח שניסיתה לחבר לחיבור הקדמי ולכן זה לא עובד לך.

 

http://www.pioneerelectronics.com/StaticFiles/Manuals/Car/AVH-P3200DVD_InstallationManual0112.pdf

לא, ברור שמיקרופון מתחבר מאחור וגם אמרתי שהחיבור הוא 2.5mm ולא 3.5mm (החיבור הקדמי הaux שהוא גם כניסת מיקרופון הוא 3.5mm)

×
×
  • תוכן חדש...