Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני בן 30 ומעוניין ללמוד ע"ח דן נהיגה ברכב ציבורי ולהתחייב לשנתיים בתור נהג אוטובוס באזור גוש דן

רציתי לדעת קצת פרטים על העבודה כמו:

מתכונת העבודה?

שעות העבודה?

האם חובה לעבוד ימי שישי ושבת?

האם חובה לעבודה שעות נוספות?

האם יש גמישות מצד סדרני העבודה?

ואיך בכלל חברת דן מתנהגת אל עובדיה

 

אני מודה מראש לכל העונים

פורסם

אני מקווה שתהיה תגובה ממקור יותר טוב משלי, אבל שמעתי מכמה נהגים בדן שהעבודה לא נוחה, המון משמרות ויחס לא טוב, שקורעים אותם והיחס לעובדים חדשים לא כל כך טוב.

זה בכל אופן מה ששמעתי, יכול להיות שיאמרו לך אחרת ויכול להיות שאני טועה.

Miata ND2

 

פורסם

תעבוד שנתיים , תשתפשף ברחובות גוש דן ואח"כ תוכל לעבוד בכל חברה שתרצה .

כעובד חדש , אל תצפה לקבל את האוטובוסים הכי טובים ולא את המשמרות הנוחות ביותר .

יש מספר אזורי עבודה ובשלב מתקדם יותר תוכל לבחור סידור שמתאים לך .

בהצלחה .

פורסם

אני עבדתי בחברת דן, הרבעה ימים וזה הספיק לי!

במקרה שלי נתנו לי קן מראשון קן 19 שנגמר ב שוק הכרמל .

משהו כמו 60 + תחנות .

זה היה פשוט סיוט , ללקוחות אין זמן לנהג מתלמד .

וזה לא רק נהיגה זה כולל להיות קופאי ! שזה פרויקט בפני עצמו.

וגם השכר לא משהו !

פורסם

ממה שאני חוויתי בנסיעות בתח"צ ב-"דן" - מספר פעמים (לא מבוטל) עולים לקו (קו מסויים לפחות) נהגים שאינם מכירים אותו ואת התחנות בכלל.

הנוסעים היו מורי הדרך ("תעצור שם", או "אחרי הפינה יש לך תחנה, במפרץ...").

איני יודע מה הוותק שלאותם נהגים או אם הם רק "סותמים חורים".

אם זה מעיד משהו - שכ"א ישפוט בעצמו.

ד"א - נדמה לי שבחברת "קווים", המצב עם הנהגים עוד יותר גרוע.

alfa 156 2.5.

פורסם

ככה נראית התחבורה בישראל .

לוקחים נהגים שבמקרה הטוב סיימו בית ספר יסודי ונותנים להם אחריות על אוטובוס מלא נוסעים .

פעם לא קבלו כל אחד , המשכורות היו בהתאם והרמה היתה גבוהה יותר .

היום קיימת הזנייה בתחום התחבורה הציבורית וכך נראה השרות .

פורסם

תודה על התשובות

מישהו יודע מה השכר של נהג בחברת דן?

 

ואייל בקשר למשרות הלא נוחות שכתבת זאת אומרת שבתור נהג חדש אני יקבל המון פיצולים?

פורסם

חבר שלי עובד בחברת דן ( עשה על חשבונם רישיון ) .

הסיבה שהוא הלך להיות נהג אוטובוס בגלל שיש לו משפחה , וחברה כמו דן היא חברה יציבה שמספקת לו כול מה שצריך .

הבעיה שצריך עצבי ברזל כשנוהגים בעיר . מקומות צפופים , אנשים מתחכמים , גביית כסף , נהיגה זהירה , כול מטר עצירה וכו' .

 

תחשוב טוב לפני שאתה נכנס לכול זה .

זה לא מתאים לכול אחד .

פורסם
תודה על התשובות

מישהו יודע מה השכר של נהג בחברת דן?

 

ואייל בקשר למשרות הלא נוחות שכתבת זאת אומרת שבתור נהג חדש אני יקבל המון פיצולים?

תקבל את הסדורים הגרועים ביותר . במשך השנים כשתצבור וותק הדבר ישתנה אבל עדיין כמו שנכתב , העבודה קשה ותובענית .

פורסם

איזה קווים נוחים יש בדיוק לדן?

כל הקווים של דן הם עירוניים, הבין-עירוניים שהיה להם עברו לחברת אפיקים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תתפלא, יש המון קווים לא נוחים - קווים ארוכים עם המון תחנות והמון נוסעים, קווים שבאופן קבוע יש בהם "אוכלוסיה בעייתית" או קווים עם מכונות ישנות.

הקווים היותר נוחים הם הקווים הקטנים שרצים בתוך השכונות, לפעמים אפילו עם מיניבוסים. בדרך כלל לנוסעים בהם יש שעות קבועות, הרבה פעמים מכירים את הנהג הקבוע, אווירה טובה ואין לחץ. הסיבוב קצר יחסית אז יש הרבה הפסקות, אין הרבה תחנות. חוץ מזה יש גם את קו 1 החדש שנחשב "קו טוב" - הנהג יושב כשהוא מופרד מהנוסעים ולא מתעסק בכלל עם כסף, רק נוהג.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קו 31 של דן - זה קו "נוח" (לפחות לדבריי השכן שלי שהוא נהג וותיק בדן).

קו 172 של דן (שנוסע מא.ת. חולון למסוף רידינג, אללה ירחמו - דרך ימית 2000, הסתדרות בחולון, קוגל, תל כביר, גבעת הרצל, אלנבי , דיזנגוף - נראה

קו ארוך ומאוד לא "נוח").

alfa 156 2.5.

פורסם

נהגים ב'דן' מרוויחים 26-27 ש"ח לשעה (נכון ללפני 3 שנים) ... חברים כבר אין באגד.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

למשל בבת-ים יש את קו 6 שהוא מרצדס ספרינטר קטנה שעושה סיבובים בבת-ים עד וולפסון אם לא טועה.

יש קווים די נוחים יחסית.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...