Jump to content

גידי84

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גידי84

  1. תודה על התשובות מישהו יודע מה השכר של נהג בחברת דן? ואייל בקשר למשרות הלא נוחות שכתבת זאת אומרת שבתור נהג חדש אני יקבל המון פיצולים?
  2. שלום לכולם אני בן 30 ומעוניין ללמוד ע"ח דן נהיגה ברכב ציבורי ולהתחייב לשנתיים בתור נהג אוטובוס באזור גוש דן רציתי לדעת קצת פרטים על העבודה כמו: מתכונת העבודה? שעות העבודה? האם חובה לעבוד ימי שישי ושבת? האם חובה לעבודה שעות נוספות? האם יש גמישות מצד סדרני העבודה? ואיך בכלל חברת דן מתנהגת אל עובדיה אני מודה מראש לכל העונים
×
×
  • תוכן חדש...