שלום לכולם
אני בן 30 ומעוניין ללמוד ע"ח דן נהיגה ברכב ציבורי ולהתחייב לשנתיים בתור נהג אוטובוס באזור גוש דן
רציתי לדעת קצת פרטים על העבודה כמו:
מתכונת העבודה?
שעות העבודה?
האם חובה לעבוד ימי שישי ושבת?
האם חובה לעבודה שעות נוספות?
האם יש גמישות מצד סדרני העבודה?
ואיך בכלל חברת דן מתנהגת אל עובדיה
אני מודה מראש לכל העונים