Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי. אחלה.

 

מטרת השרשור היא?

 

אני מאמין שזה לא משהו יותר מידי מסובך לביצוע, אז אני לא מבין מה השוס פה? חוץ מהעובדה שמיקום הלדים מזוויע לדעתי, והעובדה שהלדים לבנים והפנסים צהובים זה גם לא יפה. נכון שהם לא דולקים ביחד, אבל עדיין.

אה ולא נשכח שזה מגיע היום בהרבה רכבים, כבר מהמפעל. אני עם פונטו איבו 2010, ונורות היום נדלקות אצלי עם פתיחת הסוויץ', כאש ברגע שאני מדליק את האורות הראשיים, אורות היום נכבים.

או שאתם נותנים מעכשיו גם שירותי התקנות וזה עבודה שלכם?

 

בקיצור, קצת הסברים בבקשה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אוקיי. אחלה.

 

מטרת השרשור היא?

 

אני מאמין שזה לא משהו יותר מידי מסובך לביצוע, אז אני לא מבין מה השוס פה? חוץ מהעובדה שמיקום הלדים מזוויע לדעתי, והעובדה שהלדים לבנים והפנסים צהובים זה גם לא יפה. נכון שהם לא דולקים ביחד, אבל עדיין.

אה ולא נשכח שזה מגיע היום בהרבה רכבים, כבר מהמפעל. אני עם פונטו איבו 2010, ונורות היום נדלקות אצלי עם פתיחת הסוויץ', כאש ברגע שאני מדליק את האורות הראשיים, אורות היום נכבים.

או שאתם נותנים מעכשיו גם שירותי התקנות וזה עבודה שלכם?

 

בקיצור, קצת הסברים בבקשה.

ואם אין לך רכב חדש שזה מגיע עם הרכב?

יש אפשרות לבצע כזה דבר גם ברכב ישן יותר.

לגבי המיקום זה מקום היחידי ברכב שלא נגרם נזק בהתקנה.

×
×
  • תוכן חדש...