Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל יצרן יש את נוזל הקירור שמתאים למנוע שלו (לא רק הרכב כימי, אלא גם טמפרטורת המים שיכולה להשתנות ביחס לאחוזי האתילן גליקול שבנוזל קירור. יותר מדיי אתילן גליקול - גם לא טוב - מניח שהרדיאטור ייפגע קודם. אל תשכח גם את משאבת המים שגם היא טובלת בנוזל זה).

 

ומה יש לך עם הרבנית, תגיד לי tamos ? :-D

alfa 156 2.5.

פורסם
9000 שקל באמת נראה חשוד, אתה יכול לבקש לעשות עליה נסיעה איתו או משהו? באל אופן, בטח תראה את ההודעה הזאת רק כאשר תחזור אז תעדכן

בסוף לא הסתדר לי לנסוע היום.. אז מה אתם אומרים שלא שווה בכלל? זאת נסיעה במיוחד של 40 דקות לכל כיוון.. וכן בטח שאעשה נסיעה

לא הבנתי את בדיקת ההשפרצה :roll:

עזבו סתם משהו טיפשי שבלבלו לאבא שלי את המוח הבנתי שזה שטות

קח פנס, קח חולצה ומכנסיים שלא אכפת לך לטנף ותתחיל להסתכל טוב טוב על המנוע ומערכת הקירור מלמעלה ומלמטה. חפש סימני קורוזיה, דליפות, "זיעה". למעשה זה מה שצריך לעשות עם כל רכב.

אני הולך עם אבא שלי אנחנו לא מבינים פיקס בהכל אבא שלי בערך יודע לראות שאין דברים חשודים מדי. בעיקרון הפונטו 2001 באמת נראית בלי דפקות בלי רעידות בלי להתחמם (עשינו נסיעה די גדולה לא מספיק בשביל לדעת בוודאות אבל מתפקד טוב). יש מצב שאם ה2004 לא תיהיה טובה אחזור ל2001 אבדוק שוב את אזור המנוע ואם המוכר ירד לפחות ל10 אלף אקח אותה

כנראה מדובר באקטיב עם גיר רובוטי וסביר להניח אקזמפלר לא שמור במיוחד.

לגבי הפונטו 2001, אם יש היסטוריית טיפולים מתועדת-הרכב שווה 9-10 לדעתי.

אין לו הסטורית טיפולים מלאה. אני מאמין שירד ל10, ל9 כבר לא יודע

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

אני לא חושבת שאתה צריך לשלול על הסף את ה2004, תבדוק את הפרטים מראש.

ב2004 שווקו גם דגמים שעברו מתיחת פנים וגם כאלה שעוד לא. אם מדובר בצורה הישנה אז זה אותו הדגם כמו 2001 ושווה בדיקה, אם מדובר בדגם אחרי מתיחת פנים תנסה לבדוק מראש אם מדבור באקטיב או דיינמיק.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אני לא חושבת שאתה צריך לשלול על הסף את ה2004, תבדוק את הפרטים מראש.

ב2004 שווקו גם דגמים שעברו מתיחת פנים וגם כאלה שעוד לא. אם מדובר בצורה הישנה אז זה אותו הדגם כמו 2001 ושווה בדיקה, אם מדובר בדגם אחרי מתיחת פנים תנסה לבדוק מראש אם מדבור באקטיב או דיינמיק.

 

זה לפני המתיחת פנים, הELX הרגילה

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

שווה לקנות את הרכב למרות שלא השתמשו בפראפלו אלא בפרסטון בכלל? הבנתי שדי חשוב והרוב הגדול לא משתמשים במקורי..

 

עוד משהו, ב2001 ההגה לא ממורכז כשנוסעים ישר הוא מסובב טיפה שמאלה. הרכב עצמו לא נוטה או משהו בנסיעה ישרה זה בעייתי לסדר את זה?

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

×
×
  • תוכן חדש...