Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידה שלי התלבטה בין רנו קליאו 0.9 טורבו [ נדלקה על חיצוניות הרכב] לבין איביזה שבמבצע [התבאסה מהפשטות של הרכב] .

 

ספרו לה שהרנו כבד ו"עושה בעיות" [אין לי מושג למה הכוונה ב"בעיות" , ושהרבה מנסים למכור ולהפטר ממנו].

 

יעצתי לה לנהוג בשניהם ולבחור לפי תחושתה והכיף שהאוטו עושה לה.

 

לא עשתה זאת וכעת נדלקה פתאום על קאיה ריו.

 

הבעיה היא שהיא "יורדת" [לדעתי בכל אופן] מהונדה אקורד 2005 [שהיא יד ראשונה] עם 120 אלף קמ שמטופל בחברה.

 

מתבקשת דעתם של אלה שמכירים בוודאות את הקאיה ריו והאחרים.

 

תודה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יש לי כבר 3 חודש את הריו 1.4 ידנית סדאן,

האמנם הפסטיקה דיי פשוטה וההגה קליל,

אבל המנוע 1.4 דיי זריז עם הגיר הידני(הגיר האוטומט עושה את הרכב עצל יחסית) והרכב יחסית מרווח(ירדתי מקורולה 2007 ולא מרגיש הבדל בגודל).

בסך הכל דיי נהנה ממנה,נקנתה במבצע של חבר ב80 אלף.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

עברתי מהונדה אקורד 2006 לרנו קליאו 0.9, הקליאו רכב יפהפה לדעתי, קליל וחסכוני יחסית בדלק.

פעם היו סטיגמות שרכבים צרפתיים עושים בעיות. יש לי את הרכב שנה ואחרי 15 אלף קילומטר אני מבסוט.

פורסם

ספרו לה שהרנו כבד ו"עושה בעיות" [אין לי מושג למה הכוונה ב"בעיות" , ושהרבה מנסים למכור ולהפטר ממנו].

 

לא יודע מי ״סיפר לה״ אבל זה שטויות במיץ.

פורסם (נערך)

גילוי נאות, אני מוכר קליאו 0.9 טורבו פרטים בחתימה.

לפני שקניתי בדקתי את כל הרכבים בסגמנט, לפי דעתי, הקליאו בזמן שרכשתי (ולפי דעתי כך גם היום) נותנת את התמורה למחיר מכל המתחרות.

אני גם ככה לא בעד לקנות רכב חדש מיבואן פה בארץ, אני חושב שיש מספיק רכבים שמורים יד שנייה שעברו את ירידת הערך (זה כבר דיון אחר), אבל הייתה לי הנחה במבצע "חבר" וזה מה שחיפשתי, רכב שייתן לי הכי הרבה לשקל.

אם יש לך שאלות ספציפיות אתה מוזמן לשאול בכיף, יש כאן לא מעט חברי פורום עם הקליאו הזו.

עריכה אחרונה על ידי idan10

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אני מבין שהיא בחורה ושהיא נדלקת על רכב ומבחינתה שזה יהיה רכב זוועה רק שיהיה יפה וכחול...

אבל תסביר לה שכאשר קונים רכב חובה לעשות עליו נסיעת מבחן ולפעמים כמה נסיעות, לא קונים רכב סתם ככה.

כמובן שהיופי של הרכב חשוב מאוד כי בסופו של דבר כל בוקר וכל ערב נכנסים לרכב הזה וצריך להרגיש איתו טוב, אבל זה שהיא "נדלקה" עליו זה לא אומר כלום.

 

עכשיו לעסק...

הרנו רכב טוב ובטח שלא עושה בעיות וכבד, זה שהוא עם מנוע קטן יחסית זה לא אומר הרבה, אני בטוח שהיא לא הולכת להיות נהגת מירוצים ולקרוע את הכביש.

הקאיה ריו דווקא רכב "כבד" יותר לדעתי, גם בפניות וגם בהאצה הוא מדשדש {מנסיעת מבחן שאני עשיתי עליו}, אבל יכול להיות שאני טועה.

איביזה...שתעשה טובה אין צורך, אלא אם כן היא ידנית שזה בסדר גמור, אבל היא לא במבצע.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

אני כבר חודשיים כמעט עם הקליאו 0.9 וכבדה זה הדבר האחרון שאפשר להגיד עליה.

הרכב זריז מאוד כשלוחצים אותו מטפס עליו בקלילות, נוח מאוד וחסכוני כשנוסעים רגוע.

יש לו חסרונות כמו שדה ראיה גרוע ביותר בנסיעה לאחור ובעיית חיבור הטלפון למערכת המובנת בחלק מהמכשירים.

חוץ מזה לא שמעתי על בעיות מיוחדות ואני חבר גם בפורומים בחו"ל של הרכב הנ"ל.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
מנסיון שלי בקליאו החדשות אין בעיות,שתנהג במנוע ה900 וב 1200 ותראה את ההבדל.

 

האם אתה מוכן לתאר את ההבדל בינהם?

 

כמה פשוטה האיביזה? בכל זאת 1200TSI .. לא באמת גרוע ככ..?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...