Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, שלום לכל חברי הפורום אודיו :)

מה שלומכם?

רציתי להתחדש ברדיו דיסק חדש,משהו ברמה אחרת,משהו ברמה גבוה,משהו שידהים אותי...

וחשבתי על הדגם ספציפי מאוד של פיונר שנקרא AVH-8550BT. אכן כן,זה הוא!

לא שמעתי עליו חוות דעת,אבל אני רואה אותו יום יום אצל אדם אחד, והוא מדהים! הוא נוח,הוא נגיש

יש בו כל אופציה שאני מחפש ורוצה שהיה ברדיו דיסק,אך אני תוהה עם המחיר שלו מצדיק אותו? בכל זאת 2.5K

זה לא צחוק בכלל... בגדול כרגע יש לי סינגל דין גם פיונר כמובן(אין כמו פיונר ברדיו דיסקים-הם הרבה יותר ממעולים)

אז ככה יש לי כרגע פיונר דגם:DEH-5450SD אני מרוצה ממנו. הוא רדיו דיסק טוב עם 3יציאות RCA ועוד המון דברים..

אך לא יודע למה אבל הדאבל דין קורץ לי יותר, עכשיו אני רוצה חוות דעת לגבי הדגם של הדאבל דין שציינתי למעלה ,

איך הוא ? מה הוא ? נוח לא נוח? בקיצור איך הוא בגדול!

עכשיו יש לי שאלה,לא תהיה לי בהתקנה שלו , אני צריך רק לקנות מסגרת פלסטיק מתאימה בישבילו ופשוט להוציא את כל הקבלים

מהפיונר הקודם ואת כל הRCA ולחבר לרדיו דיסק החדש, או שצריך לחתוך כבלים וכל זה ?

 

תודה רבה, ולילה טוב :-)

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

טויוטה קורולה 08,

מה הקשר מכשיר לאוטו?

אני רוצה את הדגם הספציפי הזה בגלל זה ביקשתי ורציתי לשמוע עליו חוות דעת :)

תודה בכל מקרה,עוד אנשים,עוד תגובות!

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

אתה רוצה את הדגם הזה אז תקנה אותו מכשיר טוב,לגבי מתאם כן אתה צריך לדאבל דין ,אלה אם כן יש לך מגירה במתאם הקיים והוא נשלף

פורסם

אתה צריך מסגרת רדיו שמתאימה ל 2DIN מדובר במכשיר טוב מאוד למחירו אך

יצא כבר הדגם החדש AVH-X8650BT שהוא מכשיר משופר באופן ניכר

אך במחיר גבוהה משמעותית ,מעבר לכך אתה יכול לרכוש בסכום הנ"ל 1DIN ברמה מאוד גבוהה

ולכן אם יש לך ספקות בנוגע לצורך שלך ב-2DIN תחשוב היטב.

פורסם

תודה רבה חברים, אני אסתפק במכשיר 8550 הוא גם ככה יקר ומספק אותי לפי הדרישות שלי שאני מחפש במכשיר,

עכשיו מישהו יכול למצוא פלסטיק דאבל דין לקורולה 2008

ומתאם להגה גם כן לאותו רכב. אני אשמח!

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

אתה יכול לחפש בעצמך בגוגל תחת הערך "מסגרת רדיו טויוטה קורולה" המחיר הוא סביב 300 שח

עבור מסגרת 2DIN מתאם שליטה מההגה עבור פיוניר או אחד אוניברסלי מבית AXXESS או PAC יעלה לך סכום דומה.

פורסם
אתה יכול לחפש בעצמך בגוגל תחת הערך "מסגרת רדיו טויוטה קורולה" המחיר הוא סביב 300 שח

עבור מסגרת 2DIN מתאם שליטה מההגה עבור פיוניר או אחד אוניברסלי מבית AXXESS או PAC יעלה לך סכום דומה.

 

תקשיב,אני לא רוצה מהארץ לקנות כי זה יעלה פי 2 יותר... מעדיף מאיביי יותר זול בהרבה בגלל זה בקשתי שימצאו לי :)

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
פורסם
הטויוטה גיר רובוטי או הישנה ?? מתאם הגה הוא אונברסלי למכשירי פיונר

 

הטויוטה קורולה 2008 גיר רובוטי

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
כן זה מתאים

יש שם רשימה ואין שם ברשימה טויוטה קורולה 2008

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

×
×
  • תוכן חדש...