Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכב חנה עם 2 גלגלים על המדרכה. הנהג שהיה ברכב החליט לצאת ממנו בדיוק בזמן שאני נוסע שם עם הרכב שלי (מדובר בכביש חד סיטרי).

ככל הנראה דלת הנהג של הרכב החונה "ברחה" לו מהיד וכתוצאה מכך הדלת שלו פגעה לי ברכב.

לרכב החונה נהרסה כליל הדלת (הוא לא הצליח לסגור את הדלת לאחר המקרה) ואצלי יש מכה על הדלת.

 

החלפנו פרטים, וביקשתי ממנו שיקח אחריות על המקרה ויודה באשמה, אך הוא סירב בטענה שאם אם יודה בפני אז הביטוח שלו לא יכסה אותו (או משהו בסגנון הזה). לא התווכחתי איתו ונפרדנו.

 

עדכנתי את הביטוח שלי והם מבקשים שאמלא מסמכים, אלך לשמאי, מוסך וכו' .... ורק בעוד ב4-5 חודשים אני אראה כסף (אם בכלל)!!!

 

מאחר וזו הפעם הראשונה שלי בסיטואציה הזו אין לי מושג מה עושים !!!!

הרכב שלי הוא רכב ישן (שנת 97) עם ביטוח חובה וצד ג' בלבד.

 

האם הנהג הפוגע יכול לטעון שאני אשם במקרה ? ומה אז ?

האם להפעיל את הביטוח שלי ולתבוע אותו ? האם במקרה כזה הפרמיה של הביטוח תעלה בפעם הבאה שאבטח את הרכב ?

האם לתבוע ישירות את הנהג הפוגע ?

האם לתבוע את הביטוח של הנהג הפוגע ?

איזה שמאי להביא ?

לאיזה מוסך ללכת לתקן ?

....

 

אשמח לשמוע עזרה\עצה על מה לעשות במקרה כזה.

 

תודה.

פורסם

האם הנהג הפוגע יכול לטעון שאני אשם במקרה ? ומה אז ? הוא יכול, במקרה הזה אם החברות ביטוח לא יגיעו לפשרה יתנהל משפט.

האם להפעיל את הביטוח שלי ולתבוע אותו ? האם במקרה כזה הפרמיה של הביטוח תעלה בפעם הבאה שאבטח את הרכב? כנראה כן, אבל בעבר החזירו לי את הפוליסה למחיר המקורי ונתנו אישור של "ללא תאונות ב3 שנים האחרונות" לאחר שבבית משפט שקבעו שאני לא אשם.

האם לתבוע ישירות את הנהג הפוגע ? לא

האם לתבוע את הביטוח של הנהג הפוגע ? כן

איזה שמאי להביא ? ברגע שתודיע לחברת הביטוח על התאונה יגיע שמאי מטעמם

לאיזה מוסך ללכת לתקן ? למוסך הסדר של חברת הביטוח, כי כרגע אתה מוגן ע"י הביטוח שלך והוא זה שישלם אם יתברר שאתה אשם בסופו של דבר.

....

 

אשמח לשמוע עזרה\עצה על מה לעשות במקרה כזה.

 

תודה.

 

תשובה

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
פורסם

יש לך צד ג' בלבד, איך תפעיל את הביטוח שלך?

במקרה של אין מקיף למוסך הסדר אין משמעות, כי אתה לא יכול לתבוע בעקבות הנזק שנגרם לך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סליחה, קראתי ולא שמתי לב שיש רק ביטוח צד ג', תודה לניקו על התיקון.

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
פורסם

אל תישבור את הראש עם אף אחד ואל תערב את הביטוח שלך, צלם את הנזק שלך וגש לקבל הצעת מחיר לתיקון , תגיש תביעה בתביעות קטנות במקום אתה מקבל תאריך למשפט, ושהנהג השני ישבור את הראש עם הביטוח שלו,

זה מה שאני עשיתי וקיבלתי את כל ערך הנזק, כמובן שהיגיעו נציגים מהביטוח של הצד השני אבל זה לא שינה את המצב,

אם אתה יכול לסרטט סקיצה של המקום בו עמד הרכב על המדרכה וכיוון הנסיעה שלך זה יעזור לך במשפט,

 

ושיהיה לך בהצלחה.

פורסם (נערך)

הוא צודק בכך שאסור לו להודות בפנייך . זה לא אומר שחברת הביטוח שלו לא תשלם לך. סוכן הביטוח שלך בהחלט יכול לטפל לך בכל העניין הוא אומנם לא חייב אבל יש KU אינטרס להתנהל נכון כדי לא למצוא עצמו נתבע על ידי הצד השני עקב התנהלות לא נכונה שלך. במידה והנזק נמוך והרכב במצב נסיעה , קבל הצעת מחיר ממוסך וחכה לכסף .

עריכה אחרונה על ידי igalr
פורסם

זה שיש לך מכה על הדלת זה לטובתך המלאה. כי זה מוכיח שהדלת שלו נפתחה תוך כדי שכבר חלפת לידו. תדבר עם הסוכן ביטוח שלך והוא יתקשר עם הסוכן שלו. במקרה והוא לא מודה תיגש עם כל הראיות לבית משפט לתביעות קטנות הסיכויים הם מאוד לטובתך.

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם (נערך)

זה ממש לא משנה אם האידיוט פתח את הדלת לפני/אחרי/בזמן שפות"ש עבר שם.

הוא אשם באופן מלא ובלעדי, ואני מקווה עבור פות"ש, שהוא לא יצטרך להמתין לפיצוי שלו, עד ששופט בבית דין לתביעות קטנות יאמר לו את זה.

 

תקנה 80 לתקנות התעבורה קובעת

80. פתיחת דלת וסגירתה

(א) לא יפתח אדם את דלתו של רכב אלא לאחר שנקט כל אמצעי הזהירות הדרושים להבטחת שלומם של עוברי דרך.

 

ולשאלה- פנה לסוכן הביטוח שלך, ספר לו את הסיפור, לך לתקן את רכבך לפי הנחיותיו, תן לפחח המחאה דחויה לכמה שאפשר (מקובל מאד אפילו 60 יום) ותקווה שהטמבל יתעשת עד אז וישלם. (אם לא, תביעה בבית דין לתביעות קטנות זה סיפור של לא פחות מחצי שנה).

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)
אל תישבור את הראש עם אף אחד ואל תערב את הביטוח שלך, צלם את הנזק שלך וגש לקבל הצעת מחיר לתיקון , תגיש תביעה בתביעות קטנות במקום אתה מקבל תאריך למשפט, ושהנהג השני ישבור את הראש עם הביטוח שלו,

זה מה שאני עשיתי וקיבלתי את כל ערך הנזק, כמובן שהיגיעו נציגים מהביטוח של הצד השני אבל זה לא שינה את המצב,

אם אתה יכול לסרטט סקיצה של המקום בו עמד הרכב על המדרכה וכיוון הנסיעה שלך זה יעזור לך במשפט,

 

ושיהיה לך בהצלחה.

 

תודה על התשובה.

סתם מתוך סקרנות, האם יש סיבה שבגללה לא כדאי לי לפנות אל הביטוח שלי ?

דיברתי איתם בטלפון והם אמרו לי שאני צריך להביא שמאי שייתן לי דו"ח גלובאי והם כבר ייטפלו בהכל. בנוסף לא תרשם לי תביעה נגד הביטוח (כדי לא להעלות את הפרמייה לחידוש הביטוח).

על פניו, נשמע שהכי נח זה לתת לביטוח לטפל בנושא, אז למה ללכת בעצמי לבית דין לתביעות קטנות ?

עריכה אחרונה על ידי zeus_the_king
פורסם
תודה על התשובה.

סתם מתוך סקרנות, האם יש סיבה שבגללה לא כדאי לי לפנות אל הביטוח שלי ?

דיברתי איתם בטלפון והם אמרו לי שאני צריך להביא שמאי שייתן לי דו"ח גלובאי והם כבר ייטפלו בהכל. בנוסף לא תרשם לי תביעה נגד הביטוח (כדי לא להעלות את הפרמייה לחידוש הביטוח).

על פניו, נשמע שהכי נח זה לתת לביטוח לטפל בנושא, אז למה ללכת בעצמי לבית דין לתביעות קטנות ?

בוקר טוב

צודק במה שאתה אומר, אם הם מטפלים בך ללא הפעלה של הביטוח מצידם אז כדי וגם רצוי דרכם לכול חברת ביטוח יש גם הגנה משפטית שהם מפעילים, רק אן תוכל לקחת מהם בכתב שזה לא פוגע בך בכדי שלא יהיו לך צרות אחר כך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אז אחרי שחזרתי מהשמאי הוא העריך נזק מעל 60% משוויי הרכב ולכן הוא מדווח שהרכב לא הולך לתיקון אלא לפירוק.

מה זה אומר מבחינתי ? לוקחים לי את הרכב ? אם כן אז מי ?

האם אני אקבל מחיר מחירון על הרכב ?

מה עם רכב חלופי (עד שאקנה רכב אחר) ?

 

(מבאס אותי שנקלעתי למצב שאני חסר אונים ולא מבין בו כלום !!! )

×
×
  • תוכן חדש...