Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

חזרתי משם הרגע.

התרשמתי מאוד לטובה, ומי שמכיר אותי יודע שקשה לקנות אותי.

החנות היא סוג של "כלבו" מוצרי חשמל ואלטרוניקה (יכול להיות שנמכרים שם עוד דברים, לא שמתי לב להמשך החנות), ובנוסף מייבאת חומרים של אופטימום, "שריטה" אישית של הבעלים. (יש שם מדפסת תלת מימד בפעולה, משהו שחייבים לראות!!).

קיבל את פני בחור בשם אבישי, מנהל החנות, בחור מאוד שירותי, מאוד אדיב, מסביר פנים, גם לו יש את חיידק הדיטיילינג והוא מבין עניין לגמרי.

הגעתי לרכוש גלון כחול ולצערי לא נשאר, לדבריו בוצעה הזמנה גדולה פי חמישה מההזמנה הקודמת שתכלול כמות לא קטנה של גלונים מכל הסוגים.

לבסוף רכשתי כחול של ליטר, 90 שקלים, נשארתי על אדים ולא היה לי זמן לחכות.

אני לא יודע מתי יגיעו הגלונים, אני כן יודע שהזמנתי אחד לעצמי ושיצרו איתי קשר כשיגיע.

מה שכן, הוא הציע לרכוש 4 בקבוקים של ליטר, כל אחד ב-75 שקלים (עד שיגיעו הגלונים, לא עודי אם ימשיך גם אח"כ).

מזכיר לכם שמחיר של onr כחול הוא 119 ש"ח "בחוץ".

שזה מחיר נחמד ביותר.

 

קצת מחירים שזוכר,

optimum car wax עולה 84 ש"ח.

גלון ירוק 275 ש"ח.

ליטר ירוק 110 ש"ח.

opti coat עולה 439 שקלים.

אופטיסיל עולה 140 שקלים.

אופטי בונד קטן 38 שקלים.

 

ממליץ לקפוץ ולהתרשם, יש ממה.

 

IMG_0284 1.jpgIMG_0283 1.jpg

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

היי חברים,

 

הייתי שם היום.

 

קניתי 2 מגבות לחלונות (דקות) ובקבוק 1L של ONR כחול ב120 שקל +-.

 

נשאר לו גלון אחרון של הONR והרבה בקבוקים של ליטר ירוק וכחול.

 

חבר'ה נחמדים. מציע להתקשר לוודא שיש להם את מה שאתם מחפשים...

פורסם
היי חברים,

 

הייתי שם היום.

 

קניתי 2 מגבות לחלונות (דקות) ובקבוק 1L של ONR כחול ב120 שקל +-.

 

נשאר לו גלון אחרון של הONR והרבה בקבוקים של ליטר ירוק וכחול.

 

חבר'ה נחמדים. מציע להתקשר לוודא שיש להם את מה שאתם מחפשים...

 

גלון ירוק או כחול?

חייב אחד דחוף, עדיף ירוק


×
×
  • תוכן חדש...