Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. אני מוכר את הרכב הנוכחי ופירקתי את המערכת, רמקולים מדגם sax 265 של חברת rainbow. גיליתי שבחיבור הממברנה יש קרע קטן ודבק שמאבד את האחיזה משום מה, להשערתי נשפך שם נוזל כלשהו אבל אין לדעת.

צירפתי תמונות, מישהו יודע אם חייב בעל מקצוע או שניתן לתקן לבד? אני גר באשקלון. תודה מראש!

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

זו טבעת הסוראונד, יש לה נטיה להיסדק ולמות בלי קשר לכלום מלבד גיל.

אפשר לקנות טבעת ודבק לבד ולתקן או לתת לבעל מקצוע.

חפש רפי האוזמן או "תיקון רמקולים" המחיר לא עובר את ה 150 ש"ח לאחד.

אם אין בעיה בשמע לא הייתי נוגע.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אפשר לתקן לבד ובזהירות .

דבק מגע + קיסם שיניים .

בזהירות בעזרת הקיסם למרוח קצת דבק מתחת לטבעת על מסגרת המתכת ( שכבה מלאה לא עבה ).

להצמיד את טבעת הגומי לדבק בלחיצה , ומיד להרים אותה עם הקיסם .

להמתין 2 דקות - להצמיד שוב את טבעת הגומי למסגרת בלחיצה ,להדק בזהירות ולעבור על כל איזור המגע .

להמתין להתיבשות הדבק כ חצי שעה וההדבקה מושלמת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אבוי לתיקון כזה שיותר מזיק מועיל. רוצה לתקן, תקן כמו שצריך. אם לא אל תיגע.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה :cool: ועדיין אני ממליץ להדביק לבד עם קצת דבק מגע .

 

כאשר אני כותב - אני כותב מניסיון עם קצת הרבה ידע .

אפשר סתם להתרשם ולהבין על מה/מי מדובר .

 

attachment.php?attachmentid=383422&stc=1&thumb=1&d=1401491745

 

 

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?530581-מחפש-הגנה-והגבלת-זרם-מתח-לרמקולים-ישנים-AR6-Acoustic-Research&highlight=%D7%94%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D

 

ב - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?326017-האם-אפשר-לתקן-את-הרמקול-הזה&highlight=%D7%94%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D

 

ג - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?251433-צריך-לצבוע-מגן-קדמי-לא-יודע-איפה-לעשות-את-זה-מחפש-המלצות&highlight=%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D

 

ד - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?374608-האפשר-לקנות-בארץ-מכשיר-קטן-המודד-ערך-השראות-סלילים-עד-MHN-0-10&highlight=%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D

 

ה - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?409984-יש-למישהו-המלצות-למערכת-ביתית-טובה&highlight=%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8

 

אייל .

 

נ.ב - ב 2006 כאשר הצטרפתי לפורום , ביקשו בפרופיל קצת מידע אישי , אז אני נחמד ורשמתי תחומי התענינות וביצועים .

אוכל ובישול - ספורט - רכב - אלקטרוניקה ( רמקולים מגברים ו ,,

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מבלי לפקפק בידע ובנסיון שלך.

תפקידה של טבעת ההיקף הוא למרכז את הממברנה וכפועל יוצא לחלק באופן שווה את האנרגיה לכל היקף הרמקול.

פגיעה באיזון של הרמקול, פוגמת בצליל של עיוות, קטימה, תהודה וכד...

תוספת משקל ושינוי האלסטיות של הטבעת בוודאי יפרו את האיזון.

היות והתיקון לא יקר, אני נשאר בהמלצתי המקורית "לא לגעת" או לתקן ולא ליצר טלאי שיעילותו מוטלת בספק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

הקרע לא בטבעת האליסטית אשר נעה -

הקרע וההתנתקות קטנים והם בשפת הממברנה השטוחה , אשר מחוברת קבוע בדבק למשטח המתכת .

לא מותחים או מנתקים ומדביקים במקום חדש ומשנים מירכוז -

פשוט קצת דבק ומדביקים בדיוק היכן שהשפה התרוממה .

הדבקה שם לא משנה את מירכוז הממברנה - ההדבקה היא בדיוק במקום אשר אליו שפת הממברנה מחוברת כעת .

 

אתה צודק במידה והייתה התנתקות בהיקף גדול , אז הייתי ממליץ לשים לב יותר למירכוז .

וגם אז הייתי ממליץ בזהירות לנסות לבד - או לגשת למעבדה .

אבל עם קרע כזה קטן , חבל .

 

כבר בניתי על ללמד אותו בשלב הבא איך להוציא /לשלוף את כיפת הממברנה עם סכין מנתחים :lol:.

ואתה לא מרשה לו להדביק קצת - זה כייף לסדר בעיות קלות .

 

אייל .

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יאללה... מפרגן.

תלמד איך להדביק.

אני את שלי שלחתי לבעל מקצוע.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...