Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אחרי שמתקרבים לרמזור והרכב נעצר, מתחילות להופיע רעידות וגם פעמיים המנוע נכבה.

הבעיות הנ"ל מתרחשות כבר שבוע והן התחילו להופיע אחרי שהרכב עמד במשך שבועיים.

 

מה מקור הבעיה?

 

תודה

פורסם

האם דולקת נורית צ'ק אנג'ין? אם כן יש להתחבר לסורק ולבדוק.

 

אם לא, [ואני מניח שלא] אני מקווה שהרכב מקבל את הטיפולים הסטנדרטיים בזמן.

 

אם הוא מטופל בזמן, יש לוודא מצב סל"ד סרק ותיקון עת הפעלת עומס על ידי מחשב הרכב והמצערת + אפשרות לעדכון /איתחול ו/או לבדוק דברים פשוטים שיכולים לגרום לתופעה הנ"ל כמו שלוודא שפילטר אוויר נקי, מצב פיח בבית המצערת, ותופעות אחרות אף פשוטות [למשל דליפת אוויר באחד המערכות] שיכולות בהחלט לגרום לתופעה הנ"ל.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שלום דניאל1983,

כל התשובות שכבר ניתנו אפשריות.

מנסיוני בסובארו ובאיכות הדלק בארץ, רוב הסיכויים כי מדובר בבית מצערת מפויח.

במרכז שירות ברשת סובארו יודעים כיצד לטפל בעניין.

מומלץ להגיע בהקדם לאחד ממרכזי השירות על מנת למנוע נסיעה לא נעימה וצריכת דלק מוגברת.

אגב, נסיונות התעלמות לאורך זמן רב מחמירות את המצב עד כדי זיהוי עומס על ידי מחשב המנוע וכתוצאה מכך ניתוק המזגן ועוד...

 

תודה, מקווה שעזרתי והמשך יום טוב :)

×
×
  • תוכן חדש...