Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחר הוספת כח רציני לסיוויק שלי בעזרת שבלול ,הגיע הזמן לקנות בולמים וקפיצים קצת יותר טובים.

נוחות הנסיעה היא הדבר שהכי חשוב לי בקניה ואני לא רוצה להתאכזב כי מדובר בכל זאת בכמה אלפים טובים.

כידוע ההונדה לא אוחזת טוב בכלל בלשון המעטה ,וזה שעוד יש לי את כל המוטות למינהם ועדיין לא שווה גרוש ועדיין בלחיצות הטוסיק שלי מתכווצץ.

הכיוון שלי הם וויטק שמיובאים על ידי פיט סטופ,שמעתי עליהם דברים לא רעים בכלל. עוד פעם אני מאוד רוצה שהנוחות תשאר טובה וגם הביצועים כמובן ,כי פשוט אני רוצה רכב שאוחז ולא איזה סירה על הכביש.

בעבר היה לי ניסיון גרוע אם קפיצים של וימקס על בולמים מקוריים ופשוט רציתי להקיא כל פעם שאני נכנס לאוטו ,הורדתי אותם אחריי חודש .

כעיקרון אני רוצה לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה עד כמה שאפשר.

הרכב הינו סיוויק 93 4 דלתות ,יותר מאשמח לשמוע מה מומלץ להונדה ,אף על פי שעשיתי חיפושים רבים במשך הרבה זמן ולא קיבלתי תשובה מדויקת .

 

תודה מראש לאוחזים.:lol:

פורסם

כשזה מגיע למתלים הכל שאלה של תקציב..

כמה אתה מוכן להשקיע?

פיט סטופ מייבאים גם את JOM אבל אתה צריך לברר איתם מה יש להם להציע לרכב שלך. TOP RPM משווקים את TEIN אבל אלו מתלים די יקרים.

אתה מחפש בולמים+קפיצים או קויילאוברים?

פורסם

לא קוילאוורים ,בולמים קפיצים.

לגביי jom שמעתי חוות דעת עליהם לא משהו.

מחפש לא אוטו שישבור אותי ושהנוחות תשאר כמה שיותר אבל חייב לשפר את היציבות באוטו כי הוא פשוט מפחיד לנסיעה,זה לא שאני נוסע על בוגאטי אבל ההונדה פשוט זזה לצדדים ומרגישים שעוד שנייה מתהפכים.

בקיצור צריך המלצה חמה לבולמים קפיצים בלבד .שהיה לי את הוימקס פשוט לא רציתי לנסוע על האוטו יותר והורדתי אותם כמה שיותר מהר, וגם פה אני משלם הרבה יותר מקפיצייי הנמכה בלבד ולא בלי להתבאס על המחיר בסוף.

שבת שלום.

פורסם

לדעתי וניסיוני בולמים של בילשטיין+ קפיצי אייבך .יתנו לך את השילוב של אחיזה וספורטיביות הטוב ביותר + שיכוך ונוחות הטוב היותר ,מכל החברות האחרות. ובמצב הכבישים (המשובחים בארץ) אין ברירה אחרת.

פורסם

בולמי קוני צהובים + קפיצים של Ground Control + אנטירול אחורי (אפילו מקורי שירד מסיוויק/אינטגרה ספורטיבית כלשהי)

 

 

פורסם

כל המייצבים כבר יש מזמן אבל עדיין לא מספיק .צמיגים מקסיס mza1.

מחר אני יתקשר לבדוק. אם יש עוד הצעות יתקבלו בכיף.

 

תודה שבוע טוב.

פורסם

כן, אה.

בגלל זה הוא הבולם הכי שכיח בעולם על הונדות. אפילו כאלה שמשתתפות במירוצים (!)

ושלא כמו בארץ, בארה"ב הוא יקר יותר מהבילשטיין...

 

 

פורסם

קוילאובר של VMAXX יתן לך את המענה הכי טוב והכי זול. דרגה 1 מעל VMAXX המחיר עולה ל-6-7 אלף ש"ח.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תודה על התגובות חברים התחלתי כבר לברר בימים הקרובים אני כנראה יחליט על חברה מסוימת ואני מזמין.

לגביי וימקס זה ממש לא רלוונטי יש לי צלקת מהחברה הזאת ולא רק מהאוטו שלי.

אני כנראה הולך לכיוון אייבך, בילשטיין או ווייטק.

×
×
  • תוכן חדש...