Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אני בדרך כלל לא מתייחס לפרט הדלק ברכבים שלי אבל פה זה כבר עבר את גבול הטעם הטוב , הרכב שותה לי בסיבות ב1-6 1-7 בנסיעה רגועה בלי לחיצות בלי מזגן על מצב ECO חסכון בדלק , הצמיגים ממולאים כמו שצריך הרכב חדש , זה היה לפני הצ'יפ וגם עכשיו אחרי הצ'יפ , התחלתי לתדלק 98 אולי בשביל שינוי לטובה , מה יכולה להיות הבעיה אני על סף יאוש ותסכול...

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
שמת לב לריח של דלק לאחרונה? הוחלף/הותקן משהו מכני ברכב?

 

חוץ מצ׳יפ לא הוחלף כלום

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
חוץ מצ׳יפ לא הוחלף כלום

 

בבקשה!

יונדאי מתחילת דרכם ועד היום לא יודעים מהו חסכון בדלק.

אין צורך בחתימה....

פורסם

אני לא חושב שיש לך אינדיקציה אמיתית ללפני\אחרי שדרוג תוכנת הניהול כי כמו שאני מבין הרכב על הכביש בערך שבועיים.

 

יש רכבים שבהיותם חדשים סובלים מצריכת דלק גבוהה שעם הזמן והקילומטרז' משתפרת ברגע שהמנוע מתחיל "להתחבר" ולעבוד עגול.

יונדאי מעולם לא הצטיינה בצריכת דלק טובה כשלעצמה או ביחס למתחרות, ההיפך הוא הנכון.

אני ממליץ לך להתאזר בסבלנות ולתת לרכב לצבור קילומטרז' ולקוות שהמצב ישתפר.

 

בכל מקרה, אל תצפה לצריכת דלק טובה בצורה קיצונית, אחרי הכל התקנת תוכנת ניהול משופרת שמעלה הספק מנוע= מעלה את צריכת הדלק.

 

עד שצריכת הדלק תשתפר תחייך- נתון צריכת הדלק שתיארת (1 ל-6) הוא נתון די דומה למה שמתקבל ברכב שלי כשאישתי נוהגת בו רגוע, לבד, בחושך...

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בבקשה!

יונדאי מתחילת דרכם ועד היום לא יודעים מהו חסכון בדלק.

 

אולי חדל קשקשת ברשת?. התגובה הסתמית שלך זה בערך כמו שאני יגיד פיאט לא יודעים אמינות מהי...

 

הייתה לי ולוסטר ידנית אטמוספרית, הצריכת דלק שלה הייתה בסדר גמור, בנסיעה נורמטיבית ומעורבת הייתי מחלץ בסביבות 13 קמ"ל ולעיתים טוב יותר.

 

פותח השירשור, הרכב אוטומטי או ידני? כמה ק"מ הוא עבר?

פורסם

לפחות לפני הצ'יפ הרכב היה על דיינו - כך שאם מבחינתך זה לא נקרא "לחיצה" אז מה כן...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני יודע שזה לא כל כך קשור לנושא,

אבל החלפת Polo GTI Stage 2 ! בשביל יונדאי ? אפשר לדעת למה ?

 

לגבי צריכת הדלק, אין ספק שבתחילת דרכו של כל רכב, צריכת הדלק גבוהה יותר (לפעמים באופן משמעותי).

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

כל הבדיקה שלו לא ממש רצינית. המכונית הייתה על דיינו. אחרי הצ'יפ הוא בדק איך היא לעומת המצב הקודם. זה לא בדיוק נסיעה בלי לחיצות כמו שהוא כתב.

לא יודע איך תהליך הטיונינג, אבל אם הוא מבוצע עם רכב מונע...אז גם בסרק לזמן ארוך, כל החישוב כבר לא רלוונטי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

גם אני כמו שי לא הבנתי איך לא לחצת עם הרכב, לפני מספר ימים שמת צ'יפ, הרצת את הרכב על דיינו, אחר כך לדבריך לחצת כדי לראות את התגובה של הרכב (או שאמרת לעצמך שכשתצטרך תבדוק, בנתיים נסע רגוע?) ומה מאז גמרת 2 מיכלים מלאים? ואחרי הלחיצה הראשונה הפסקת ללחוץ?

אני אומר את זה כי 1 ל 7 זו צריכה טובה למי שנוסע חזק, ובכלל מעולה למי שמגיע לגבולות כדי לבדוק את הרכב או מריץ אותו על דיינו...

ובכלל זו צריכה יחסית הגיונית לנסיעה עירונית.

במילים אחרות , תסע רגיל כמו משפחתומטית, משמע שיוט ב 100/110 ובלי לחיצות, כמובן לאחר שאתה ממלא מיכל חדש ומודד כמו שצריך, ואז תוכל לדעת האם באמת ישנה בעיה כלשהי ברכב.

בנוסף יש כאלה עם דוושה כבדה על הגז שלא מרגישים בכך ואז מתלוננים, אני לא מאשים אותך במשהו אבל תבדוק אם אתה כזה.

Miata ND2

 

פורסם

שאלה חשובה, כמה ק"מ הרכב עשה עד כה? אם זה פחות מ2000 ק"מ אז הוא עדיין לא התייצב על הצריכת דלק האמיתית שלו,

חוצמזה שהצ'יפ בלי קשר מעלה את הצריכה, אבל זה תלוי בכמות הלחיצות גם..

פורסם

בשרשור הקנייה רשום שהרכב הוא עם 3000 קילומטרים יד שניה. לפי דעתי הוא כבר התייצב על צריכת דלק.

5 3 1 R

┤┼┼└

6 4 2

פורסם (נערך)

יש מחשב דרך ביונדאי שמראה את הצריכת דלק לנסיעה הנוכחית , אני לא עושה את הבדיקה של מילוי טנק מלא וחישוב הקילומטרים , הרכב ננסע בדרך של 100 קמש בלי לזוז סנטים דבר שאני לא עושה לעולם והצריכה הייתה 1:9 1:10 לא הגיוני ! הסולטיס שתתה לי פחות ...

בנסיעה בעיר מאוד רגועה מחשב הדרך מראה 1:6 1:7 ובלחיצות מגיע ל1:5 אני נוסע על STI עם 600 כוח ולא ידעתי?

למה החלפתי?חיפשתי רכב יותר נוח שנראה טוב יותר עם ריפודי עור מפנק , עם קצת חמוצים הוא יסע מעולה ועליתי שנתיים וקיבלתי רכב עם אחריות חדש .

 

בכל אופן אני אחרי צ'יפ ודיברתי עם היבואן , במקרה והוא נוגע במחשב הרכב או סורק תקלות , מה יכול לקרות לצ'יפ שנצרב על המחשב?

עריכה אחרונה על ידי lieden

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

×
×
  • תוכן חדש...