Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לא מזמן סיאט איביזה 1998 .

לאחר שרכשתי פוליסת ביטוח מקיף , קיבלתי הוראה מחברת הביטוח להגיע לאחת החנויות \ מוסכים מטעם איתוראן ( ועוד כמה חברות מאותה הנישה) , כדי שאלה יאשרו שאכן מותקנת ברכב רמת המיגון הדרושה להפעלת הפוליסה .

הגעתי למוסך מיגון שכזה מטעם איתוראן , בא.ת החדש בראשל"צ ( רחוב ההגנה ) ,

והראיתי לבחור שם את הטופס שקיבלתי מחברת הביטוח .

בטופס היה כתוב בפירוש שהדרישה היא ל - רמת מיגון 50 ( קרי אחד מן השניים -אימובלייזר מקורי או אימובלייזר מפוצל ).

ברכב שלי מותקן אימובילייזר מקורי מובנה במפתח .

הבחור לא הסתכל על המפתח אפילו וטען בתוקף כי אני חייב אימובילייזר מפוצל שעלותו 750 ש"ח .

ומיד ניסה להוכיח לי את טענתו ע"י רישום תמוהה במחשבו האישי של הגדרות רמת המיגון "50" .

סירבתי לשלם , ופניתי לחברת הביטוח שם התברר כי האימובילייזר המקורי מספיק ואין צורך בחדש .

ואכן במוסך אחר שאליו נשלחתי , בדקו ומצאו כי רמת המיגון מספיקה בשביל הפוליסה שלי .

 

מוסר השכל :

המצב שבו אתה נשלח לקבל אישור מגורם, שהאינטרס שלו הוא למכור לך דברים, הוא בעייתי ופתח להונאות מהסוג הזה .

שימו לב ... ואל תאמינו למילה שיוצאת לאנשים האלה מהפה !

בידקו כל דבר 20 פעם !

פורסם

אני בטוח שיש הסדר בין חברת הביטוח למוסכים שאתה נשלח אליהם

אני היה לי קטע דומה לפני כמה שנים קיבלתי רכב מהעבודה פולסווגן קאדי "כמו הברלינגו ודומה"

וביקשו במוסך חוץ מהאימבוליזר להתקין גם מנעול חשמלי למכסה מנוע

כמובן סירבתי, הלכתי למתקין אחר ואמר לי שאין צורך בכלל!!!

דברים כאלה פשוט עולים לך על העצבים:evil:

פורסם

הכי טוב זה לברר עם חברת הביטוח מה דרישות המיגון המדוייקות.

שיגידו לכם מה בדיוק צריך להיות ברכב.

מה שקורה זה שחברות הביטוח אינן משלמות למוסכים על הבדיקה, ולכן הרווח אמור

להגיע כתוצאה מליקויים שיש לתקנם במיגון הקיים.

אז יש מוסכים הוגנים שאם המיגון שלכם תקין יחתמו לכם וישלחו אותכם לדרככם, ויש רמאים

שינסו לדחוף לכם מיגונים נוספים, או יגידו לכם שהמיגון ברכב לא תקין.

כמו כל דבר, לכו למישהו שאתם מכירים או מכרים שלכם מכירים ושאתם סומכים עליו.

פורסם

אפשר למצוא חברות שלא דורשות קודנים ושאר ירקות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יצא לי לעשות בדיקת מיגון לקוואליר באור-עד-קור בהרצליה פיתוח.

המנהל נכנס לאוטו, סובב מפתח, הוציא מפתח, ואמר שאין מנעול מכסה מנוע.

אמרתי לו שיש. התעקש ואמר שאין. התעקשתי ואמרתי שהתקנתי לפני כמה שנים. גירד את הראש איך לא לצאת אידיוט, ואמר שיש מנעול, אבל הוא כבר לא פועל.

ביקשתי מהבחור שיפתח את מכסה המנוע אם הוא מצליח.

סתם את הפה וחתם לי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
יצא לי לעשות בדיקת מיגון לקוואליר באור-עד-קור בהרצליה פיתוח.

המנהל נכנס לאוטו, סובב מפתח, הוציא מפתח, ואמר שאין מנעול מכסה מנוע.

אמרתי לו שיש. התעקש ואמר שאין. התעקשתי ואמרתי שהתקנתי לפני כמה שנים. גירד את הראש איך לא לצאת אידיוט, ואמר שיש מנעול, אבל הוא כבר לא פועל.

ביקשתי מהבחור שיפתח את מכסה המנוע אם הוא מצליח.

סתם את הפה וחתם לי.

סתם הערה: במוסך שהייתי באחרונה, הסבירו לי שמנעול מכסה המנוע הוא צרה בפני עצמה. למשל, במקרה שהסוללה מפסיקה לתפקד, לא ניתן לפתוח את המנוע כלל, וכתוצאה גם לא ניתן להחליף סוללה, כך שאת\ה במילכוד 22, וצריך להביא את הרכב למוסך שיודע לפרוץ אותו בלי לעשות יותר מדי נזק.

נכון או לא?

פורסם
אפשר למצוא חברות שלא דורשות קודנים...
השאלה היא למה לעשות זאת? קודנית שעולה לך 350 ש"ח בערך, נותנת לרכב מיגון משמעותי ביותר. שוחחתי בנושא עם קרובת משפחה קרובה, העובדת בחברת ביטוח גדולה מאוד, והיא אומרת שמניסיונם זה אמצעי שהגנבים פשוט לא אוהבים להתעסק איתו. זה לא שלא ניתן להתגבר על הקודנית, אבל זה לוקח זמן, וכשגנב רואה את המקלדת של הקודנית מבחוץ, הוא לרוב פשוט עובר לרכב הבא. הוא גם לא ממש יכול לדעת האם מדובר בקודנית פשוטה או בסוג כלשהו של איתוראן, כך שלהכנס לרכב כזה זה די הימור מבחינתו.

 

אחת משיטות הגניבה הנפוצות כיום היא פריצה לבית (בעיקר כשמדובר בקומת קרקע) איתור מפתחות הרכב, יציאה מהירה מהבית, כניסה לרכב ונסיעה משם בלי שום בעיה. הקודנית מקשה על התרגיל הזה, כיוון שהעובדה שלגנב יש ביד את מפתחות הרכב והשלט של האזעקה, עדיין לא מספיקה לו כדי להניע את הרכב.

 

בקיצור, במקרה זה הדרישה\המלצה של חברות הביטוח היא כנראה מוצדקת מאוד, ומי שמניעת הבלגן שסביב גניבת הרכב שווה לו 350 ש"ח, כדאי שיתקין...

פורסם
השאלה היא למה לעשות זאת? קודנית שעולה לך 350 ש"ח בערך, נותנת לרכב מיגון משמעותי ביותר. שוחחתי בנושא עם קרובת משפחה קרובה, העובדת בחברת ביטוח גדולה מאוד, והיא אומרת שמניסיונם זה אמצעי שהגנבים פשוט לא אוהבים להתעסק איתו. זה לא שלא ניתן להתגבר על הקודנית, אבל זה לוקח זמן, וכשגנב רואה את המקלדת של הקודנית מבחוץ, הוא לרוב פשוט עובר לרכב הבא. הוא גם לא ממש יכול לדעת האם מדובר בקודנית פשוטה או בסוג כלשהו של איתוראן, כך שלהכנס לרכב כזה זה די הימור מבחינתו.

 

אחת משיטות הגניבה הנפוצות כיום היא פריצה לבית (בעיקר כשמדובר בקומת קרקע) איתור מפתחות הרכב, יציאה מהירה מהבית, כניסה לרכב ונסיעה משם בלי שום בעיה. הקודנית מקשה על התרגיל הזה, כיוון שהעובדה שלגנב יש ביד את מפתחות הרכב והשלט של האזעקה, עדיין לא מספיקה לו כדי להניע את הרכב.

 

בקיצור, במקרה זה הדרישה\המלצה של חברות הביטוח היא כנראה מוצדקת מאוד, ומי שמניעת הבלגן שסביב גניבת הרכב שווה לו 350 ש"ח, כדאי שיתקין...

צר לי לאכזב אותך אבל את הרכב שלי גנבו תוך 5-10 דקות עם קודנית מגעילה באיזור לא הכי שקט.

גנב שמכיר איך מתקינים קודנית יכול בקלות לבצע מעקף.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקודניות החדישות (עלוקות) קשות מאוד לפיצוח שכן יחידת הראש ויחידות הניתוק אינן מחוברות בחוטים אלא בצורה אלחוטית את יחידת הניתוק ניתן להשתיל בכל מקום ברכב....כך שנוצר מצב שדיי בעייתי לגנב הוא יכול לחפש שעה בדש הניתוק נמצא בכלל בתא המטען...הוא יכול לחפש שעה בתא המטען הניתוק בכלל מתחת לשטיח שמתחת לכיסא...בקיצור הכל זה סיפור של כמה המתקין יצירתי...

 

בקשר לנעילת מכסה מנוע, זה נכון - יש עם זה בעיה ברגע שיש לך תקלה במוח האזעקה אתה רוצה לגשת אליה הוא מצידו נעל את המכסה מנוע ולא נותן לפתוח ונוצר מצב של בעיה מכל הכיוונים....מה שרוב האנשים לרוב עושים זה פשוט מבטלים עצמאית את נעילת מכסה המנוע (בצורה חאפרית שתראה כאילו הגנב ביטל את זה באם יגנב וימצא הרכב)

 

נגיד לוקחים קאטר ופשוט חותכים את הכבל....

פורסם

מה זאת אומרת בצורה אלקטרונית?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הקודניות האלחוטיות באמת מהוות בעיה לגנב

מי שאמר שקודן רגיל מפריע לגנב הוא דיבר שטויות כי ידע בסיסי בחשמל והבנה בסיסית יכולים לפרוץ קודן ממוצע ב5 דקות- אתה בחיפוש יכול לראות שחצי מחברי הפורום עשו את זה והם לא פורצים מוסמכים

הבעייה שחלק גדול מהמתקינים לא יצירתיים והעיקר שהאוטו לא יניע, לא אכפת להם שעלוקה האחוטית באמת תפריע לגנב ולכן לא משקיעים בהתקנה יצירתית

 

נעילת מכסה מנוע היא באמת בעיתית אם האזעקה מתקלקלת וגם היא לא תמיד נוחה במיוחד וגם היא בפני עצמה נוטה להתקלקל תכופות

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

ובקשר לנעילה

קרה לחבר ( שלום לירון :) ) מחברים פלוס ומינוס דרך החיבור של המצת ברכב ( בלי שום צרכן דלוק ) ומהר פותחים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
סתם הערה: במוסך שהייתי באחרונה, הסבירו לי שמנעול מכסה המנוע הוא צרה בפני עצמה. למשל, במקרה שהסוללה מפסיקה לתפקד, לא ניתן לפתוח את המנוע כלל, וכתוצאה גם לא ניתן להחליף סוללה, כך שאת\ה במילכוד 22, וצריך להביא את הרכב למוסך שיודע לפרוץ אותו בלי לעשות יותר מדי נזק.

נכון או לא?

לא נכון.

אני פרצתי אחד כזה....(ששש..לא לספר למשטרה :)) .לחבר שלי יש סובארו לגאסי והמצבר הלך לא ניתן היה להניע וכמובן לא לפתוח את המכסה...אז פירקנו את ה"גריל" בקידמת הרכב וציק צאק משם פרקנו את הברגים של המנעול של מכסה המנוע והופה המכסה נפתח כמו ענק!

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

עתיד,

התכוונתי "אלחוטית". איך זה מתבצע?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...