Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לגבי הפיג'ו, שכחתי לציין מקודם שבסיוריי עברתי גם בלובינסקי. היות והכיוון היה סופרמיני יותר זולה מאשר מאובזרת, בעלת מנוע קטן, בדקתי גם את ה-208 הבסיסית. בעיניי היא יפה מאד, ואת זה היא עושה מבלי העיצוב המוחצן של הרנו. אבל כן, היא בסיסית בצורה כואבת. נדמה לי שראיתי בפנים רדיו דיסק בסגנון הישן, מהסוג שהיינו שולפים החוצה בשנות התשעים... יכול להיות שטעיתי.

 

אבל בין היתר, מצא חן בעיני ההגה קטן המידות, כזה שמשדר לך: "אני ספורטיבי!". התיישבתי על המושב, והיה חסר לי משהו- לוח השעונים. :shock:

מסתבר שבתנוחת הישיבה שלי, ההגה השמנמן וה"דחוס" פשוט מסתיר את לוח השעונים. ומסתבר שאני לא היחיד (דקה 3:55):

 

 

אבל בסופו של דבר, הכל קשור למחיר. אם היא היתה נמכרת נגיד באותו מחיר שקיבלנו מפורד (74,000 ללא יותר מדי התמקחויות), ניחא. אבל הם רוצים אפילו יותר מהקליאו הבסיסית, שמאובזרת הרבה יותר.

 

 

עריכה: סתם בשביל הקטע, עברתי גם בטויוטה לבדוק יאריס בסיסית-ידנית. בחיי שלא הבנתי למה יבואני טויוטה, הונדה (ג'אז) וסוזוקי (סוויפט) התיישרו כולם על 89,900 ש"ח. אין שום הצדקה לזה. אף אחת מהן לא עולה בכלום על המתחרות הארופאיות שהוזכרו בשרשור.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עריכה: סתם בשביל הקטע, עברתי גם בטויוטה לבדוק יאריס בסיסית-ידנית. בחיי שלא הבנתי למה יבואני טויוטה, הונדה (ג'אז) וסוזוקי (סוויפט) התיישרו כולם על 89,900 ש"ח. אין שום הצדקה לזה. אף אחת מהן לא עולה בכלום על המתחרות הארופאיות שהוזכרו בשרשור.

 

פשוט מאוד למה - מדובר ב3 מותגים שיש אליהם הערצה עיוורת כאן בארץ כי הן "לא רואות מוסך" (כאמור, גישה שאני שונא מלתחילה) אז היבואן יכול לקחת יותר ואנשים ישלמו. אף אחת מהן לא רלוונטית אלי, אף אחת מהן לא מעניינת לנהיגה בכלל.

 

ברור לי שיותר יקר לטפל בגיר רובוטי מבגיר ידני אבל כל עוד הרכב באחריות, זה פחות מעניין אותי.

 

ממש שמח שהדיון הזה כבר על 4 עמודים - גם כי הוא נוסך בי בטחון יחסי בכיוון שאליו אני הולך, וגם כי הוא מכסה לא מעט מהרכבים שבקטגוריה ויוכל לשמש רפרנס לשאלות עתידיות בנושא (שיבואו בוודאות כאן בפורום) ע"י משתמשים אחרים. תודה.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

בקיצור, אתה קצת מגמתי מידי, והמשפט הזה פשוט מגוחך ופוסל את אמינות תגובתך לגמרי מבחינתי.

על איזה בסיס קבעת את פסיקתך, על בסיס 5 אנשים שהתלוננו בפורום?!

בפורום הזה בלבד יש יותר מ-5 אנשים שיש ברשותם פוקוס או פיאסטה כפולות מצמדים והתלוננו על בעיות בגיר. רק בשרשורים שצירפתי אפשר למצוא יותר מ-5 אנשים שונים שנתקלו בבעיות כאלו ואחרות.

מה שאני כותב גם מתבסס על ניסיון אמיתי, כולל נהיגה ברכבים המדוברים וחוות דעת שאני מקבל מאנשים שונים בעולם שמחוץ לפורום. תתפלא אולי לשמוע, אבל כשאתה מספר לאנשים שאתה עובד בתחום הרכב לרוב השיחה מתגלגלת לכיוון הזה.

 

יכול להיות שהגיר בקליאו יהיה גרוע באותה מידה ויכול להיות שלא. אחרי הכל, הגירים של הפורד ושל הרנו מיוצרים אצל אותו יצרן גירים. אבל בינתיים העובדות בשטח מראות שהגירים כפולי המצמדים של רנו פלואנס דיזל מחזיקים טוב יותר את הקילומטרים מהגירים כפולי המצמדים של פורד. הפורום הזה הוא ברומטר נהדר לבעיות סדרתיות ואני מבטיח לך שברגע שיתחילו הבעיות בגירים של הרנו, אנחנו נשמע על זה כאן. אבל כל עוד אין עובדות בשטח, הגיר של רנו מבחינתי זכאי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למזלנו היום ישנו מבחר גדול של רכבים בכל קטגוריה וגם בתוך הקטגוריה עצמה ישנה חלוקה לרמות איבזור שונות כך שהיצע לא חסר ביקוש גם כן רק חבל שהתחרות נעצרת במחיר...

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

אותי אישית מה שאכזב בקליאו היה הרעש של הרוח במהירות נמוכה מהקורות הקדמיות.

אצלנו לבסוף נבחרה סוניק RS, תבדוק אותה אולי תתאהב גם :wink:

פורסם (נערך)
בפורום הזה בלבד יש יותר מ-5 אנשים שיש ברשותם פוקוס או פיאסטה כפולות מצמדים והתלוננו על בעיות בגיר. רק בשרשורים שצירפתי אפשר למצוא יותר מ-5 אנשים שונים שנתקלו בבעיות כאלו ואחרות.

מה שאני כותב גם מתבסס על ניסיון אמיתי, כולל נהיגה ברכבים המדוברים וחוות דעת שאני מקבל מאנשים שונים בעולם שמחוץ לפורום. תתפלא אולי לשמוע, אבל כשאתה מספר לאנשים שאתה עובד בתחום הרכב לרוב השיחה מתגלגלת לכיוון הזה.

 

יכול להיות שהגיר בקליאו יהיה גרוע באותה מידה ויכול להיות שלא. אחרי הכל, הגירים של הפורד ושל הרנו מיוצרים אצל אותו יצרן גירים. אבל בינתיים העובדות בשטח מראות שהגירים כפולי המצמדים של רנו פלואנס דיזל מחזיקים טוב יותר את הקילומטרים מהגירים כפולי המצמדים של פורד. הפורום הזה הוא ברומטר נהדר לבעיות סדרתיות ואני מבטיח לך שברגע שיתחילו הבעיות בגירים של הרנו, אנחנו נשמע על זה כאן. אבל כל עוד אין עובדות בשטח, הגיר של רנו מבחינתי זכאי.

 

 

הגיר של הקליאו רץ באירופה כבר שנה וחצי

כמעט כמדומני וללא שום איזכור כזה או אחר על תקלות מיוחדות בפורומים שונים בחו"ל שביקרתי בהם כולל פורום של רנו בלב.

יותר מזה קראתי איפשהוא כתבה על כך שהוא הגיר כפול המצמדים הכי מוצלח בינתיים.

 

לגביי התלונות על הרוח באמת שאני לא יודע על מה מדברים אבל אוליי הבעיה היא אצלי ברגישות ללרעשי רקע שכאלו ( נוסע על שטח מלא ברכב השני )

עריכה אחרונה על ידי luckies

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
חבל שלא טורחים לעדכן ל-208 את המנוע והגיר...מניח שזה ייקח להם זמן לעשות את זה.

 

סתם שאלה, למה זה משנה לך כל כך?

נניח שעם אותו מנוע "מיושן" (אגב הוא לא) ואותו גיר עתיק (והוא אכן עתיק) הרכב מציג אותם ביצועים כמו הקליאו ואותה צריכת הדלק, אז במה הוא בעצם נחות?

אני מבין שהיום כולם מחפשים היי-טק אך לפעמים זה לא יתרון.

פורסם
אלון, אין צורך בניסוחים כמו המשפט האחרון שלך. לגמרי מיותר.

 

תראה, רמת האבזור שאני מחפש לרכוש היא דווקא הגבוהה ביותר, בכל רכב. בקליאו היא עולה 108, ויש חלונות אוטומטיים ובקרת אקלים (מסכים שזה חשוב) וכל שאר האבזורים שציינת שחסרים - למעשה 2 הדברים היחידים שאין בקליאו מבחינת אבזור זה חימום מושבים (מיותר בארץ) ומצלמת רוורס (זה דווקא חבל).

 

לגבי הפיאסטה - את גרסת ה1.25 אני בוודאות לא אקח, פשוט חלשה מידי. לגרסה היקרה יותר אני לא נמשך מאותן סיבות של אמינות שאני לא משוכנע לגביה, אבל גם כי פשוט לא התחברתי לרכב. לא פוסל אותה ב100% אבל כרגע היא לא בטופ של הרשימה שלי.

 

ה208 באה עם עיצוב בנאלי, אבזור חלש, ובעיקר - תיבה אוטומטית רגילה, שזה מבחינתי פשוט לא מתקבל על הדעת.

 

לגבי ה VAGיות - אני אמנם יכול לרכוש איביזה 1.2 חדשה שעל הנייר זהה לקליאו, אך לזאת רק שנתיים אחריות + שירות הלקוחות הנהדר של צ'מפיון ופחות אבזור. אז לא רואה טעם.

 

אתה מדבר על פער מחירים גדול מאוד, יותר מ-15K ש"ח בין פיאסטה במבצע לבין קליאו במבצע.

אני מניח שזה לא רק אבזור או הגיר (שלניסיוני אין איתו בעיות מיוחדות) אלא בעיקר העיצוב של הקליאו שמושך אותך ואולי אפילו חיבה מסוימת לצרפתיות.

אם כן אז לך על הקליאו, זה רכב לא רע בכלל.

אך לפחות לדעתי יש בה הרבה נקודות שהיא נופלת מהפיאסטה וזאת אתה יכול לקרוא מהביקורת שלי כמה הודעות מעלה.

ובאמת שאני ניסיתי להיות הכי אובייקטיבי שאני יכול, סה"כ רכב של אימי וגם אני שוקל לרכוש כזו (ומי יודע, אולי בסופו של יום אני אבחר בה).

פורסם

פיק,

 

בפועל יש רק בחור אחד שהתלונן על הגיר בפיאסטה (אולי יש עוד שלא ראיתי/מצאתי).

כפי שכתבתי כבר, יכול להיות שלמשקל הרכב, כוח המנוע ותאריך ייצור הגיר יש השפעה על הבעיות.

בפועל אני לא נתקלתי בבעיות (אני לא פוסל שהרכב היה צעיר מידי).

אני מניח שהתמונה הרבה פחות עגומה ממה שאתה מצייר.

בכל מקרה, לא מדובר על אותן התקלות שהתגלו בזמנו ב-DSG ואשר השביתו את הרכב בצד הכביש.

העברות קצת נוקשות או איזה רעידה פה ושם זה לא סיפור כזה גדול ובטח שלא הייתי רץ על זה למוסך.

אני דיי בטוח שאם הייתי נוהג בקליאו את אותו הק"מ שנהגתי בפיאסטה, גם שם הייתי מוצא גליצ'ים פה ושם.

זה מתקבל על הדעת, עדיין מדובר על גיר ידני אשר נשלט ע"י מכונה שלא תמיד יודעת מה אתה רוצה לעשות בעוד שנייה שתיים.

פורסם
סתם שאלה, למה זה משנה לך כל כך?

נניח שעם אותו מנוע "מיושן" (אגב הוא לא) ואותו גיר עתיק (והוא אכן עתיק) הרכב מציג אותם ביצועים כמו הקליאו ואותה צריכת הדלק, אז במה הוא בעצם נחות?

אני מבין שהיום כולם מחפשים היי-טק אך לפעמים זה לא יתרון.

 

בשביל פותח השרשור זה משנה, בשבילי זה לא.

פורסם (נערך)

בפיאססטה אכן יש מדי פעם רעידות קלות וטלטולים (נדירים) בתחילת נסיעה, בדיוק כמו בגיר רגיל. לי אישית זה לא מפריע, יש כאלה שזה כן. בשורה התחתונה: כל לחיצה על הדוושה או פנייה חדה מעלות בי חיוך. זה רכב עם שמחת חיים. הכל עניין של טעם.

עריכה: צביקה פיק, זה שאנשים מתלוננים לא אומר בהכרח שיש תקלה. רובם לא מבדילים בין גיר אוטומטי לרובוטי. לדעתי 90 אחוז מהתלונות הן מכאלה שלא מבינים איך הגיר הזה עובד ולכן זה נראה להם כמו בעיהה.

עריכה אחרונה על ידי shimib1977
פורסם (נערך)

בהמשך להשוואה שעשיתי בין הקליאו לפיאסטה אני חייב לציין שלאחר נסיעה ממושכת ניתן לקבוע בוודאות שהגיר בקליאו פשוט מעצבן.

ההשהייה כאשר לוחצים חצי מצערת ביציאה מהמקום פשוט מוגזמת, בחיי לא האמנתי שאנשים כתבו ״שתי שניות״ אך זה ממש לא רחוק מזה.

אני מניח שאם זה היה קורה בפוקוס/פיאסטה/VAG אנשים כבר היו צועקים חמס וטוענים שהגיר תקול...

זה מפריעה בפקקים, ביציאה מרמזור, בגלישה בכיכר.

בתנועה הגיר דווקא בסדר וההעברות מאוד חלקות אך הוא איטי יותר מאשר בפיאסטה.

 

בנוסף, לאחר נסיעה קצרה וטיפה מאומצת (אבל ממש טיפה) הצלחתי לבלבל את הגיר, לגרום לו לפספס הילוך ואפילו לרעוד קצת.

כך שמבחינה זו אני לא בטוח שהוא טוב יותר מהגיר בפיאסטה.

אני מניח ששתיהם לא מושלמים..

 

אגב לגבי השהייה בגיר, אני לא בטוח שלכולם זה כל כך יפריע, עובדה שאימי לא התלוננה לשנייה והיא סופר מרוצה מהרכב.

 

 

אה עוד קטע מעצבן,

המראה המרכזית תקועה במיקום דפוק מגורמת להמון שטח מת וכל הנסיעה הרגשתי שהיא תקוע לי בתוך העין.

האם זה רק אני או שיש בזה משהו?

אולי הייתי צריך לשנות תנוחת נהיגה (למרות שהיא הייתה לי נוחה דווקא)?

עריכה אחרונה על ידי alonjp

×
×
  • תוכן חדש...