Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אה עוד קטע מעצבן,

המראה המרכזית תקועה במיקום דפוק מגורמת להמון שטח מת וכל הנסיעה הרגשתי שהיא תקוע לי בתוך העין.

האם זה רק אני או שיש בזה משהו?

אולי הייתי צריך לשנות תנוחת נהיגה (למרות שהיא הייתה לי נוחה דווקא)?

אני לא שמתי לזה לב. לא ברכבי הדגמה ולא בשלי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא שמתי לזה לב. לא ברכבי הדגמה ולא בשלי

אז אולי זה רק אני.

אני 1.85, הכיסא היה עד הסוף אחורה, המשענת דיי זקופה, והמושב היה קצת מורם.

אולי אם הייתי מוריד אותו עד הסוף אז המצב היה משתפר קצת.

אני אנסה שוב.

פורסם
אז אולי זה רק אני.

אני 1.85

אני 1.66 עם מושב הכי גבוה שיש, אולי זה ההבדל

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

טוב, אז ניסיתי להוריד את המושב בכדי לשפר את המצב אך ללא הועיל.

המראה נשארה תקוע בתוך הפרצוף שלי, גורמת להרבה שטח מת ולהפרעה מתמדת ומציקה.

זה כרגע בהפרש ניכר הדבר שהכי מציק לי ברכב!

אני מניח שאני אבדוק את זה גם עם אשתי (~1.65) מאחר והרכב אמור לשרת אותה בסופו של דבר.

 

ניסיתי לצלם תמונות אשר ימחישו את הבעיה,

זה הכי קרוב למציאות.

 

clio 2.jpgclio 1.jpg

פורסם
טוב, אז ניסיתי להוריד את המושב בכדי לשפר את המצב אך ללא הועיל.

המראה נשארה תקוע בתוך הפרצוף שלי, גורמת להרבה שטח מת ולהפרעה מתמדת ומציקה.

זה כרגע בהפרש ניכר הדבר שהכי מציק לי ברכב!

אני מניח שאני אבדוק את זה גם עם אשתי (~1.65) מאחר והרכב אמור לשרת אותה בסופו של דבר.

 

ניסיתי לצלם תמונות אשר ימחישו את הבעיה,

זה הכי קרוב למציאות.

 

[ATTACH=CONFIG]387019[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]387020[/ATTACH]

 

גם אני שמתי לב לזה בעיקר בפנייה שמאלה כאשר אתה רוצה לראות מי מגיע מימין , המראה מסתירה את האזור הזה מה שגורם לך להוריד את הראש או להזיז אותו ימינה יותר.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
בהמשך להשוואה שעשיתי בין הקליאו לפיאסטה אני חייב לציין שלאחר נסיעה ממושכת ניתן לקבוע בוודאות שהגיר בקליאו פשוט מעצבן.

ההשהייה כאשר לוחצים חצי מצערת ביציאה מהמקום פשוט מוגזמת, בחיי לא האמנתי שאנשים כתבו ״שתי שניות״ אך זה ממש לא רחוק מזה.

אני מניח שאם זה היה קורה בפוקוס/פיאסטה/VAG אנשים כבר היו צועקים חמס וטוענים שהגיר תקול...

זה מפריעה בפקקים, ביציאה מרמזור, בגלישה בכיכר.

בתנועה הגיר דווקא בסדר וההעברות מאוד חלקות אך הוא איטי יותר מאשר בפיאסטה.

 

בנוסף, לאחר נסיעה קצרה וטיפה מאומצת (אבל ממש טיפה) הצלחתי לבלבל את הגיר, לגרום לו לפספס הילוך ואפילו לרעוד קצת.

כך שמבחינה זו אני לא בטוח שהוא טוב יותר מהגיר בפיאסטה.

אני מניח ששתיהם לא מושלמים..

 

אגב לגבי השהייה בגיר, אני לא בטוח שלכולם זה כל כך יפריע, עובדה שאימי לא התלוננה לשנייה והיא סופר מרוצה מהרכב.

 

 

אה עוד קטע מעצבן,

המראה המרכזית תקועה במיקום דפוק מגורמת להמון שטח מת וכל הנסיעה הרגשתי שהיא תקוע לי בתוך העין.

האם זה רק אני או שיש בזה משהו?

אולי הייתי צריך לשנות תנוחת נהיגה (למרות שהיא הייתה לי נוחה דווקא)?

 

 

אז בוא אני יחדש לך, זה קורה גם בvag. פאסאט דיזל הייתה סובלת בדיוק מאותה ההשהייה. לפי מה שאני יודע זה קורה עוד בהרבה מנועים מוגדשים.

פורסם
גם אני שמתי לב לזה בעיקר בפנייה שמאלה כאשר אתה רוצה לראות מי מגיע מימין , המראה מסתירה את האזור הזה מה שגורם לך להוריד את הראש או להזיז אותו ימינה יותר.

ואני כבר חשבתי שרק אני שמתי לב לזה.

שמע, לי זה ממש מציק בעין מאחר וכל הזמן יש לי איזו שהיא הפרעה בעין ימין, אפילו כאשר אני מתרכז בכביש ולא במראה.

לאחר נסיעה של חצי שעה זה עשה לי סחרחורת (או לפחות אני חושד בכך).

 

אז בוא אני יחדש לך, זה קורה גם בvag. פאסאט דיזל הייתה סובלת בדיוק מאותה ההשהייה. לפי מה שאני יודע זה קורה עוד בהרבה מנועים מוגדשים.

 

אני לא מדבר על השהיית טורבו, אלא על השהייה בגיר בשחרור המצמד.

ואגב, אם כבר הזכרת את השהיית הטורבו, זו אשר בקליאו מורגשת מאוד.

הרפרנס שלי הוא ה-3008 שלי בה אני לא מרגיש השהייה כלל וההאצה ליניארית ויציבה.

לעומת זאת בקליאו ישנה השהייה מורגשת מאוד אשר גורמת להאצה סופר לא ליניארית תחת עומס בינוני (בפול גז או בהאצה מתונה מאוד לא מרגישים בכך).

אני מניח שלא פשוט לסחוט ממנוע 1.2L מאה ועשרים כ"ס ולכן יש השהיית טורבו מורגשת כל כך..

 

ממש לא נעים לי לכתוב את כל הדברים האלו על הרכב של אימי שסה"כ מאוד מרוצה ממנו, אך זה מה שאני מרגיש.

לדעתי הפיאסטה פשוט טובה יותר כמעט בכל פרמטר.

זה לא אומר שהקליאו גרועה.

פורסם

ביום יומיים הראשונים זה הפריע לי , עכשיו כשהתרגלתי ואני מודע לחיסרון אני כבר נוסע רגיל ולא שם לב לזה יותר.

לגביי התאוצות אני עם ה-0.9 tce ואצלי זה דווקא דיי ליניארי ומצד שני אני ידני... בכלל אני לא אהבתי עד היום שום רכב עם תיבה אוטומטית כפולת מצמדים משהו שם לא מסתדר לי בכלל.

וההשהייה הזאת ממש מציקה ובעיקר בגללה ירדתי בנפח מנוע ובכ"ס אבל הרווחתי ידני ושליטה מלאה במצערת...

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.


×
×
  • תוכן חדש...