Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בסדר, אבל איזה צבע?

 

לבן.

 

Oxford white

דרך אגב פנסי ערפל עלו לי 400 ש"ח וג'אנטים יהיו בקרוב, ותאמין לי שהם יהיו טובים ויפים יותר מכל ג'אנט מקורי.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תיקון: כשאמרתי אבזור התכוונתי לגלגלי מגנזיום ופנסי ערפל. ודבר שני אם היו טורחים שלמכוניות כאן לא יהיה טסות מכוערות או סתם טסות לצורך העניין והיו דואגים שיהיו במכוניות לפחות חישוקים קלים( נגיד אם אתה לא לוקח את הגרסה הכי בסיסית של המכונית) אז תאמין לי שזה היה הופך כל מכונית כאן למגניבה יותר ויפה יותר (או מכוערת פחות-בכל זאת תלוי איזה מכונית בוחרים).

פורסם
לבן.

 

Oxford white

דרך אגב פנסי ערפל עלו לי 400 ש"ח וג'אנטים יהיו בקרוב, ותאמין לי שהם יהיו טובים ויפים יותר מכל ג'אנט מקורי.

 

סחתיין ואם תוכל אז להראות תמונה כדאי לראות את התוצר הסופי, אשמח מאוד :)

פורסם

כרגע עוד כלום לא מורכב על הרכב קיבלתי אותו רק שבוע שעבר, אני יעלה פרוייקט מסודר לפורום בקרוב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

חבר (כתב רכב לשעבר) מתנייד בפיאסטה 1.6 רובוטית והוא מרוצה עד הגג. למען הסר ספק, האוטו עובר חיים לא קלים במיוחד.

 

אני אישית לא מתחבר במאת האחוזים לעיצוב שלה, אבל היא המהנה מכולן (בפער עצום), נוחה להפליא, נעימה וזריזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כרגע עוד כלום לא מורכב על הרכב קיבלתי אותו רק שבוע שעבר, אני יעלה פרוייקט מסודר לפורום בקרוב.

 

מגניב, שיהיה בהצלחה ותודה :)

פורסם

הקליאו אכן יפה ומרשימה יותר כלפי חוץ, אך שמסתכלים בתוך הקנקן מוצאים הרבה יותר תוכן בפיאסטה. השאלה מה יותר חשוב - יופי או אופי. וזה לא שהפיאסטה מכוערת, היא פחות יפה מהדוגמנית החלולה.

פורסם

האמת שממש במקרה מחר אני לוקח את הרכב של אימי (מה לעשות, אחרי שהאישה דאגה לרסק את הפיאסטה החדשה שלה היא גם לקחה לי את הקאמרי שלי...), כך שאוכל להשוות בין השתיים.

אם זה מעניין את פות״ש אני אדווח על הממצאים.

פורסם

alonjp - אתה מוזמן לדווח.

 

אם הייתי לי האפשרות לקנות פיאסטה ST, סבבה. הפיאסטה הרגילה לא מדברת אליי. מבין כל רכבי הסופרמיני שאני יכול לקנות חדש מהיצרן, בתקציב הנוכחי,

הקליאו היא היחידה שנראית לי הגיונית. כל השאר לוקות באבזור, או בתיבה אוטומטית גרועה, או בכח. או בכל הסעיפים גם יחד...

 

ומחיפושי היד 2 כבר די התייאשתי - מפחד להתעסק עם VAGיות ללא אחריות, לא מוצא קליאו ספורט עדכנית, וכו'.... כבר התבכיינתי על זה מספיק כאן :oops:

 

מה שכן - הXS כאילו שיודעת שאני חושב להחליף אותה ומנסה עכשיו בכל הכח להוכיח לי כמה שהיא כיפית וטובה. עושה לי ריגשי.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם
צביקה פיק, אתה יכול להסביר לי בדיוק מה הבעיה בגיר של הפיאסטה?!

 

אני מודה לך על הבעת האמון שהענקת בי בהודעה מספר #30, אבל לשאלתך -

 

חיפוש זריז בפורום יגלה לך שמכעט כל (או אפילו כל, בלי כמעט) מי שהחזיק פוקוס או פיאסטה עם גיר כפול מצמדים נדרש בשלב כזה או אחר לתקן או להחליף מצמדים או סתם נאלץ לסבול העברות הילוכים מאוד לא חלקות. בדרך כלל זה מופיע אחרי קצת יותר מ-9,500 קילומטרים. חלק מהאנשים מקבלים את זה באהבה, בדיוק כמו במקרים של רכבי פולקסווגן ושות'. כי מה לעשות, כשהרכב לא שלך או כשהרכב באחריות, על ה*^ן שלך בעיות בגיר. ולפעמים מה לעשות, הרכב כל כך מתאים לך כמו כפפה שאתה מוכן לסבול תקלות בגיר ובמנוע (ע"ע המקרה של דודה שלי והאוקטביה TSI).

 

אבל כמו שאני כותב תמיד שלעצמי לא הייתי קונה רכב עם TSI ו-DSG, אני גם לא הייתי קונה לעצמי פורד כפולת מצמדים. בליסינג, או כשהרכב של החמה, כנראה שהיה אכפת לי הרבה פחות.

 

ועכשיו לרפרנסים, כדי שלא תחשוב חלילה שאני ממציא -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?500645-%D7%9C%D7%95%D7%91%D7%99-%D7%9C%D7%A0%D7%A4%D7%92%D7%A2%D7%99-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?517341-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%94-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?483936-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A3-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A6-%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%94%D7%91%D7%94%D7%9C-%D7%9E%D7%94%D7%97%D7%99%D7%94-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8

 

וגם לינק לפורום שכן, שלא תגיד שזאת תקלה מיוחדת לגולשי CarsForum:

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/82441-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%A1?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה צביקה. חיזקת את דעתי בנושא.

 

אגב - כל פעם שהavatar שלך מופיע אצלי על המסך, החתול שלי משתגע ומנסה לתפוס אותו. אני חושב שיש לו בעייה עם בננות מרקדות :lol:

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם
alonjp - אתה מוזמן לדווח.

 

אם הייתי לי האפשרות לקנות פיאסטה ST, סבבה. הפיאסטה הרגילה לא מדברת אלי (מאיזו בחינה אם אפשר לשאול?) מבין כל רכבי הסופרמיני שאני יכול לקנות חדש מהיצרן, בתקציב הנוכחי,

הקליאו היא היחידה שנראית לי הגיונית, (שוב, למה בעצם? למשל ה-208 זריזה לא פחות מהקליאו, מאובזרת לא פחות ובאולם התצוגה גם הייתה נוחה ממנה. נסיעת מבחן תהיה לי רק בשישי הבא) . כל השאר לוקות באבזור, או בתיבה אוטומטית גרועה, או בכח. או בכל הסעיפים גם יחד...לגבי כוח או תיבת הילוכים, אל תתן למספרים לבלבל אותך. על הנייר הנתונים של הפיאסטה נראים פחות טובים מהקליאו אך בפועל היא מהיא יותר בכל מצב. לגבי ה-208 אין לי ניסיון אך ממבחני דרך הבנתי שהיא זריזה לא פחות. בכל מקרה לאף אחת מהן לא ממש חסר כוח.

 

ומחיפושי היד 2 כבר די התייאשתי - מפחד להתעסק עם VAGיות ללא אחריות (לא מאשים אותך שאתה לא רוצה VAG ללא אחריות, מצד שני בזמנו קיבלתי הצעות מחיר על איביזה 1.2DSG באותו אזור מחירים של האחרות.) לא מוצא קליאו ספורט עדכנית, וכו'.... כבר התבכיינתי על זה מספיק כאן :oops:

 

מה שכן - הXS כאילו שיודעת שאני חושב להחליף אותה ומנסה עכשיו בכל הכח להוכיח לי כמה שהיא כיפית וטובה. עושה לי ריגשי.

 

לגבי הקליאו,

מנסיעה קצרה בבוקר אלו הם הרשמים עד עכשיו:

עיצוב - הקליאו ללא ספר מעוצבת יותר מהפיאסטה, מבחוץ ומבפנים. אם זה לטעמי או לא זה כבר משהו אחר, אך אני מניח שיש לה יותר אפקט הגעה. עיצוב הפנים דווקא דיי נחמד ויש הרבה פרטים מעניינים. פחות אהבתי את השימוש בפלסטיק שחור מבריק ואת הדוגמה המוטבעת על הדש.

הנדסת אנוש - (עד כמה שניתן להתרשם מנסיעה קצרה) מיקום השליטה במערכת מעולה, הרבה יותר נוח מפקדים על ההגה, יש לי את זה גם ב-3008 וזה עדיף בהרבה מאשר בקאמרי שם זה על ההגה. עיגוני האיזו-פיקס מאחור מתוכננים מעולה ומאוד נוחים בניגוד לאלו של הפיאסטה. הידית בין המושבים ממש לא נוחה וממוקמת אחורה מידי, לא מצאתי בה שימוש. בקרת המהירות גם כן מתוכננת גרוע עם פקדים מפוזרים פה ושם.. מראות נוחות יותר מאשר בפיאסטה אך ראות לאחור (וגם לפנים) לקויה.

נוחות - המושבים נוחים והבולמים סופגים לא רע בורות וסדקים. יחד עם זאת, הנוחות בפיאסטה עדיפה עם ריסון טוב יותר ומושבים נוחים יותר (ואוחזים הרבה הרבה יותר).

בידוד רעשים - סה"כ לא רע, רעשי רוח מתחילים מ-100 קמ"ש ולא כל כך נוראיים כפי שחלק כאן תיארו. מצד שני, הפיאסטה שקטה יותר ללא צל של ספק. מבחינת רעשי מנוע, אלו קצת יותר מורגשים מאשר בפיאסטה על אף שבקליאו המנוע מתייצב על בערך 2000 סל"ד ב-100 קמ"ש לעומת כמעט 3000 בפיאסטה (נראה הבדל גדול, יכול להיות שאני צריך לבדוק את זה שוב). בסה"כ הרכב דיי שקט אך הפיאסטה יותר.

איכות חומרים והרכבה - טוב, כאן הפיאסטה לוקחת בגדול! החומרים מרגישים באופן חד משמעי פחות טובים מאשר בפיאסטה. הרכב בן חצי שנה ועם 2000 ק"מ וכבר ניתן לשמוע כל מיני רעשים מיותרים בתא הנוסעים. זה לא קרקושים אלא יותר חריקות מוזרות כאשר הרכב עובר על אספלט מעוות במהירות נמוכה. אני מכיר את זה מסיטרואן פיקסו שהייתה לי וזה נובע מעיוות של השילדה.

הגה - ההגה בפיאסטה אומנם מעוצב פחות אך מרגיש הרבה יותר איכותי (ציפוי עור רך ונעים) ונופל הרבה יותר טוב לידיים.

מרחב פנים - לא שמתי לב להבדל משמעותי בין שתי המכוניות.

מנוע-גיר - הגיר עובד חלק מאוד וההעברות לא מורגשות כלל אך ישנה השהיה מוזרה (וקצת מעצבנת) מידי פעם ביציאה מן המקום או מזחילה איטית. בהשוואה לגיר DSG7, אני אישית חושב שהגיר הזה יותר נעים בנסיעה מנהלתית רגועה מאחר והוא פחות "עסוק" (בגיר של VAG ההילוכים רצים מעלה מטה יותר מידי, אומנם מניסיון שלי עם ג'טה 1.6 DSG7, יכול להיות שבשילוב עם מנוע טורבו זה שונה). בהשוואה לגיר של הפיאסטה, אני אישית מעדיף את הגיר בפיאסטה אשר מרגיש הרבה יותר זריז, משלב מהר יותר ומוריד הילוכים בבלימה כאשר צריך. עם הפיאסטה יש לי ניסיון טוב מאוד גם בנהיגות ספורטיביות בבית אורן, שם במצב ספורט הוא מתנהג מעולה!

המנוע סוחב יפה ובמהירות שיוט הוא מתייצב על סל"ד נמוך יחסית לפיאסטה.

הרכב הסה"כ זריז אך פחות מהפיאסטה, גם בהאצות ביניים ובעיקר ביציאה מהמקום.

התנהגות - נתחיל בהגה, מלבד היותו יותר נוח בפיאסטה (מבחינת אחיזה ואיכות חומרים) הוא גם מרגיש הרבה יותר מדויק ומתקשר מזה של הקליאו. זה לא שזה של הקליאו כל כך נורא, זה פשוט שזה של הפיאסטה כל כך טוב!

מבחינת יציבות על כביש האוטובאן הצפוני, הקליאו מרגישה דיי יציבה במהירות של 130 קמ"ש (אולי בערב ייצא לי לבחון גם במהירות יותר רלוונטית), אך מהרגשה ראשונית שלי הפיאסטה הרגישה יותר יציבה ומחוברת לכביש, כאשר שיוט ב-160 קמ"ש מרגיש טבעי ובטוח מאוד (לכאורה, הכל בתאוריה..).

עד כמה שיצא לי לפנות עם הרכב בנסיעה מנהלתית בבוקר (ירידה מ-22 בקוקה-קולה) הרכב אוחז טוב אך ההרגשה פחות חדה מאשר בפיאסטה. בנוסף, הפתיע אותי מאוד רעש הצמיגים בסיבוב, זה לא כול כך נעים לשמוע צווחות צמיגים של אמריקאית ישנה ולסובב ראשים של אנשים... :oops:

אבזור - גם כאן הנושא לא חד משמעי.

מצד אחד יש גימיקים נחמדים כמו פתיחת הרכב ונעילה ללא מפתח והתנעה ע"י כפתור, ויש גם קרוז קונטרול, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני גשם ותאורה ובטח עוד כמה פיצ'פקס שפספסתי. יש גם פנסי ערפל ותאורת לד, ואם מוכנים להוסיף עוד לא מעט כסף אז יש גם חישוקים קלים נאים (הרכב של אימי עלה 105K ואיננו מכיל כל מיני פסי קישוט פנים וחוץ וחישוקים קלים אשר מייקרים את הרכב בעוד עשירייה אם אני זוכר נכון)

מצד שני המזגן מכאני (בקרת אקלים בפיאסטה) ורק החלון של הנהג אוטומטי (כל הארבעה בפיאסטה, וגם האיכות שלהם גבוהה יותר).

בפיאסטה גם יש הרמת והורדת חלונות מהשלט שמגיעה מקורית מהמפעל ולא דורשת התקנה מקומית (ותוספת תשלום) ומצד שני אין לה מראות מתקפלות חשמלית מהשלט כפי שיש בקליאו.

כיום הפיאסטה נמכרת עם מערכת מולטימדיה מלאה שעל הנייר לא נופלת מזו של הקליאו. לי יש ניסיון עם המערכת המקורית של הפיאסטה ואני יכול לומר ללא צל של ספק שהיא הרבה יותר איכותית מזו של הקליאו (וגם מהמערכת המקורית של הקאמרי והפיג'ו 3008).

בקיצור, לא הייתי אומר שיש פה נוקאווט לכאן או לשם, זה יותר תלוי בהעדפות האישיות של כל אחד.

לי לדוגמה יותר חשוב בקרת אקלים וחלונות אוטומטים מאשר מפתח חכם ומראות מתקפלות או תאורת לד חיצונית, אבל זאת דעתי האישית.

הפער היה גדול יותר לפני חצי שנה, עת הפיאסטה נמכרה ללא מערכת מולטימדיה (שזה אומר ללא דיבורית, ללא GPS, ללא הזרמת מוזיקה אלחוטית מהנייד, ללא מלצמת רוורס...) אך כיום היא מכילה את כל אלו.

אגב, בקליאו אין מצלמת רוורס שיש בפיאסטה.

מחיר - בשורה התחתונה מגיעים גם למחיר.

הקליאו נמכרת ב-100K ש"ח בגרסה הבסיסית (ועם הנחת חבר/קרנות המורים/שוטרים/מה שיוצא..)

מחירון הפיאסטה הוא 100K ש"ח אך כיום היא נמכרת בהנחה של 4K ש"ח ובעוד שבוע היא תימכר בהנחה גדולה יותר (שמועות אומרות שמחירה יהיה 92K ש"ח) וזה כבר הבדל לא קטן! בהבדל המחיר הזה ניתן להתקין חישוקים קלים מקוריים/תחליפיים, פנסי ערפל עם תאורת לד, תאורת אווירה מלאה (כיום יש רק במחזיק הכוסות) ועדיין יישאר לי עודף לדלק לשנה..

כמובן שלדעתי כל אלו מיותרים כך שנשארים עם הבדלי מחיר של כמעט 10,000 ש"ח!!

יש גם את הפיג'ו 208 במחיר של 90K ש"ח לגרסת הבסיס (מנוע 1.6 אוט') אך שם האבזור כבר באמת מעליב עם חלונות ידניים מאחור, מראות ידניות (מימי הפיאט אונו לא נתקלתי בכאלו), פגושים , מראות וידיות דלתות שחורים (בשביל שכולם ידעו שאתה קמצן..), מערכת שנראית מימי אנו באנו ועוד...

מצד שני ב-102K ניתן לרכוש את הדגם המאובזר שסוגר את הפער, אך אז הוא יקר יותר מהפיאסטה ב-10K ש"ח, שוב - זה המון כסף!

פורסם

פיק, אני לא נתקלתי בבעיות קריטיות בגיר.

אני מודה שלעיתים מאוד רחוקות (4-5 פעמים בכל התקופה שהייתה ברשותי) נתקלתי בתופעה שהסל"ד עולה לשניה בזמן עצירה מוחלטת.

לא ייחסתי לזה חשיבות ולדעתי זה לא קריטי.

מעבר לזה לא נתקלתי בבעיות של העברות לא חלקות, רכב שלא מגיב, מנוע שכבה ועוד מרעין בשין שקראתי עליהם בפורום.

באופן כללי, רוב הדיווחים הם על הפוקוס ולא על הפיאסטה, מצד שני הפוקוס נמכרה באלפים בזמם שהפיאסטה גירדה את המאות..

ומצד שלישי, לפוקוס מנוע חזק יותר, מרכב כבד יותר והרכבים על הכביש כבר מ-2012.

ומצד רביעי, מי אמר שהגיר בקליאו יהיה טוב יותר?! כמה זמן היא על הכביש?.

 

בקיצור, אתה קצת מגמתי מידי, והמשפט הזה

חיפוש זריז בפורום יגלה לך שמכעט כל (או אפילו כל, בלי כמעט) מי שהחזיק פוקוס או פיאסטה עם גיר כפול מצמדים נדרש בשלב כזה או אחר לתקן או להחליף מצמדים או סתם נאלץ לסבול העברות הילוכים מאוד לא חלקות
פשוט מגוחך ופוסל את אמינות תגובתך לגמרי מבחינתי.

על איזה בסיס קבעת את פסיקתך, על בסיס 5 אנשים שהתלוננו בפורום?!

 

אבל אם זה עושה לך את זה אז נזרום איתך, אתה צודק, הפיאסטה זה חרא רכב ואני אוהב את הטעם החום על הבוקר.

עד כדי כך שככל הנראה אני ארכוש עוד אחת, רק בשביל הארומה.

פורסם

אלון, אין צורך בניסוחים כמו המשפט האחרון שלך. לגמרי מיותר.

 

תראה, רמת האבזור שאני מחפש לרכוש היא דווקא הגבוהה ביותר, בכל רכב. בקליאו היא עולה 108, ויש חלונות אוטומטיים ובקרת אקלים (מסכים שזה חשוב) וכל שאר האבזורים שציינת שחסרים - למעשה 2 הדברים היחידים שאין בקליאו מבחינת אבזור זה חימום מושבים (מיותר בארץ) ומצלמת רוורס (זה דווקא חבל).

 

לגבי הפיאסטה - את גרסת ה1.25 אני בוודאות לא אקח, פשוט חלשה מידי. לגרסה היקרה יותר אני לא נמשך מאותן סיבות של אמינות שאני לא משוכנע לגביה, אבל גם כי פשוט לא התחברתי לרכב. לא פוסל אותה ב100% אבל כרגע היא לא בטופ של הרשימה שלי.

 

ה208 באה עם עיצוב בנאלי, אבזור חלש, ובעיקר - תיבה אוטומטית רגילה, שזה מבחינתי פשוט לא מתקבל על הדעת.

 

לגבי ה VAGיות - אני אמנם יכול לרכוש איביזה 1.2 חדשה שעל הנייר זהה לקליאו, אך לזאת רק שנתיים אחריות + שירות הלקוחות הנהדר של צ'מפיון ופחות אבזור. אז לא רואה טעם.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם (נערך)
אלון, אין צורך בניסוחים כמו המשפט האחרון שלך. לגמרי מיותר.

 

תראה, רמת האבזור שאני מחפש לרכוש היא דווקא הגבוהה ביותר, בכל רכב. בקליאו היא עולה 108, ויש חלונות אוטומטיים ובקרת אקלים (מסכים שזה חשוב) וכל שאר האבזורים שציינת שחסרים - למעשה 2 הדברים היחידים שאין בקליאו מבחינת אבזור זה חימום מושבים (מיותר בארץ) ומצלמת רוורס (זה דווקא חבל).

 

לגבי הפיאסטה - את גרסת ה1.25 אני בוודאות לא אקח, פשוט חלשה מידי. לגרסה היקרה יותר אני לא נמשך מאותן סיבות של אמינות שאני לא משוכנע לגביה, אבל גם כי פשוט לא התחברתי לרכב. לא פוסל אותה ב100% אבל כרגע היא לא בטופ של הרשימה שלי.

 

ה208 באה עם עיצוב בנאלי, אבזור חלש, ובעיקר - תיבה אוטומטית רגילה, שזה מבחינתי פשוט לא מתקבל על הדעת.

 

לגבי ה VAGיות - אני אמנם יכול לרכוש איביזה 1.2 חדשה שעל הנייר זהה לקליאו, אך לזאת רק שנתיים אחריות + שירות הלקוחות הנהדר של צ'מפיון ופחות אבזור. אז לא רואה טעם.

מסכים איתך בכל מילה ובמיוחד לגבי ה-vag אבל לא על זה התכנסנו...

הייתי בדילמה שלך חודש שעבר לקחתי פיאסטה של חבר ליום שלם , עשיתי נסיעות מבחן על ה-208 , קליאו tce 1.2, קליאו 0.9, i20 של גיסי, סוויפט ועל ה-vag בכלל לא התקרבתי רק בגלל היבואן.

אם תקרא את ההודעה הראשונה שלי לגביי חיפוש הרכב תראה שדיי קטלתי את ה-0.9 לפני שנהגתי עליה בדיעבד אחרי נסיעת המבחן על ה-1.2 וה-0.9 ההחלטה הייתה ללא ספק 0.9 גם ידני שזה המועדף שלי בכל אופן בכל רכב וגם מספק אותי לנסיעות שלי ועוד לא נכנסנו בכלל לאמינות/עלויות אחזקה עתידיות של גיר כפול מצמדים כזה או אחר... והתוספת מחיר על ה-1.2.

הפריע לי מאוד הדיליי שיש בתחילת נסיעה לא מובן בכלל , לעומת זאת ב-0.9 הילוכים 1,2,3 קצרים מאוד ועל מנת לתת "פתיחה" צריך להיות זריז אבל אפשרי והטורבו הקטנטן מורגש מאוד.

לגביי האיבזור אני מאוד מרוצה מהישיבה ברכב ובמיוחג מהמראה הפנימי לעומת המתחרות שנראות כמו סתם עוד רכב ליסינג מצועצע (על טעם...) לי מאוד נוח עם הקרוז קונטרול נוסע המום בינערוני והמיקום של הכפתורים על ההגה נוחים מאוד כנ"ל השליטה על המדיה.

אצלי מותקן המוביליי מימין למראה ובקושי שמורגש לעומת זאת חבר שרכש את הקליאו חודשיים לפניי המובילאיי מותקן מתחת למראה בצורה דיי גואלית ובולטת. ( גם אני ניסיתי לבטל את המובילאיי בתמורה למשהו אחר לא היה ניתן אבל דרשתי והזהרתי מראש שבמידה והמובילאיי יהיה מותקן בצורה ההיא אני לא מקבל את הרכב!!! )

לגביי המערכת עצמה היא מציקה אך אפשר להוריד את הווליום ל-0 ומה שנשאר זה רק המסך עצמו. אבל אם כבר יש אז למה לא להשתמש? אצלי האפשרות של סטייה מהנתיב מושתקת , הולכי רגל על ציפצוף בינוני והתנגשות חזיתית על צילצול נמוך. תאמין לי שזה רק יכול לעזור.

אני לא התלהבתי בכלל מהפיאסטה ולא מבין על מה המהומה סביבה נכון הקליאו היא לא sti וגם ממש לא מתקרבת לכך אבל לא לזה היא תוכננה.

בכללי מאוד מרוצה מהרכב עד עכשיו.

רק תעשה לעצמך טובה ותקנה את הדגם המופאר יותר הפינישים בו הרבה יותר נראים לעים והרכב מרגיש הרבה יותר יוקרתי מה"פשוט".

 

שיהיה לך בהצלחה בכל קנייה שתעשה רק אל תקנה vag יבואן שלא מאמין במנועים/גירים שלו למה שאנחנו נאמין בו?

עריכה אחרונה על ידי luckies

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.


×
×
  • תוכן חדש...